וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר לכם: מצבה הסבוך של נבחרת ישראל לקראת צפון מקדוניה וסלובניה

27.8.2019 / 16:00

שחקני מפתח רבים כלל לא משחקים, אחרים נמצאים בכושר לא טוב ועל אף המשנה הסדורה של הרצוג, גם בתוך הנבחרת מודים: "המצב רחוק מלהיות סביר". יניב טוכמן עושה סדר, כולל המהפך בין הקורות ונקודת האור שכבר סומנה: אצטדיון טרנר

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע

סגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול צפון מקדוניה וסלובניה יפורסם ביום חמישי בצהריים, אבל כבר עתה ברור וידוע כאב הראש של המאמן הלאומי אנדי הרצוג. אם האוסטרי ירצה להמשיך בקו הרגיל שלו וייצמד אל הסגל הכמעט קבוע של הנבחרת, הוא ימצא בו שחקנים רבים שאינם בכושר משחק, בלי קבוצה או פצועים. אם יחרוג ממשנתו ויזמין שחקנים חדשים, לעומת זאת, ספק אם יהיה לו קל לקבץ אפילו חמישה שנמצאים בכושר טוב בקיץ הזה. מכבי תל אביב בינתיים רעה מאוד, הפועל באר שבע טרם התגבשה ובבית"ר ירושלים בולטים בעיקר הזרים. דומה שיובל אשכנזי ודולב חזיזה הם מהישראלים הבודדים הבולטים הקיץ ומעניין אם הם נקלטו על ידי המאמן הלאומי.

כרגע, ישנם שני שחקנים שכבר מתאמנים בצורה כמעט קבועה עם מאמן הכושר של הנבחרת ערן שדו. הראשון הוא ערן זהבי, שעובד עם שדו גם בגוואנגז'ו R&F. החלוץ שהיה פצוע, עבר טיפולים בספרד וקיבל זריקה נמצא בארץ ומתאמן עם שדו ולצידו גם אלי דסה. המגן הימני אמנם ללא קבוצה מאז סיום העונה שעברה, אבל בנבחרת החליטו שהוא יעבוד באופן אישי וכרגע, אם לא תהיה הפתעה, דסה אמור להיות בסגל ולהתחרות ככל הנראה בבן ביטון על עמדת המגן הימני. על פניו זה אולי נשמע הזוי ששחקן שלא נמצא במסגרת קבוצתית כבר שלושה חודשים יקבל זימון ואולי אפילו ישחק, אבל אצל הרצוג כבר אפשר היה לראות בעבר ראש אחר וחשיבה שונה, כך שלא מן הנמנע שדסה יהיה שם, אפילו בלי מסגרת קבוצתית.

אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדרוגל, אתר רשמי
אמור להיות בפנים, למרות הכל. דסה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדרוגל

טאלב טואטחה גם כן לא משחק ומציב לצוות המקצועי מחשבה מאוד לא פשוטה לגביו, אבל זה לא נגמר כאן. חאתם עבד אלחמיד נפצע באגן בשבוע שעבר וכשירותו מוטלת בספק, ביברס נאתכו חתם רק לפני מספר ימים בפרטיזן בלגרד ולא נמצא בכושר משחק טוב, מונס דאבור לא רואה דשא בסביליה ובירם כיאל ותומד חמד עברו קיץ מאוד מנומנם עד שחתמו ונכנסו למסגרת עבודה בצ'רלטון.

מי שנמצאים בכושר סביר הם מנור סולומון, יונתן כהן, דיא סבע, דור פרץ ודור מיכה, אם הפעם יוזמן. "המצב רחוק מלהיות סביר", אמרו היום בדאגה בנבחרת ישראל, "אבל יש כמה אימונים בשבוע הבא ואנדי יצטרך לבחור את הכי טובים שיש ברגע הנתון הזה. זה משחק חובה אם אנחנו רוצים להמשיך לחלום בקמפיין הזה, הכדורגל הישראלי רחוק מאוד משיאו בקיץ הזה".

בכל הקשור לעמדת השוער, הפעם נראה כי אופיר מרציאנו יהיה זה שיעמוד בשער ולא אריאל הרוש שלא שיחק הקיץ שום משחק. עדיין לא ברור אם הרוש יהיה בסגל, אבל נראה כי אם שני השוערים יוזמנו, תהיה הפעם למרציאנו עדיפות. שרן ייני שהיה פצוע בחודש האחרון ככל הנראה יישאר בחוץ, בעוד חברו למכבי תל אביב איתן טיבי יוזמן.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. רויטרס
מהפך בין הקורות? מרציאנו/רויטרס

יותר מתמיד, מדברים בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת על המגרש הביתי בטרנר. "אנחנו חייבים את תמיכת הקהל במשחק הזה", אמרו שם היום (שלישי). "טוב שנבחר טרנר מבעוד מועד. 8,000 אוהדי נבחרת כבר הבטיחו את מקומם, אם ברכישת כרטיסים ומנויים ואם בהזמנות הרגילות שמחולקות לתושבים מישובי קווי העימות, צריך למכור עוד 5,000 כדי שהאצטדיון יהיה ביתי ורועש. נבחרת מקדוניה מורכבת משחקנים שמגיעים מליגות טובות וזה לא יהיה קל. רק אם תהיה דחיפה משמעותית מהיציעים, אפשר יהיה לעבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully