וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "לא ברור לי למה מונס דאבור לא משחק בסביליה"

1.9.2019 / 15:26

מאמן נבחרת ישראל התייחס לצפון מקדוניה ("אנחנו לא פייבוריטים גדולים"), הסביר את זימונו של דסה ואת ההחלטה לא לזמן אף שחקן ממכבי חיפה: "חבשי זומן בעבר, הפעם לקחתי את רז שלמה. יש לו הרבה פוטנציאל"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים ראשונה לקראת צמד משחקי מוקדמות יורו 2020 מול צפון מקדוניה (חמישי, 21:45, אצטדיון טרנר) ומול סלובניה בחוץ ארבעה ימים לאחר מכן. המאמן הלאומי צפוי להתייחס בין היתר לסגל שזימן, אליו צירף לראשונה את רז שלמה וגדי קינדה. מנגד, דור מיכה, בן שהר וטאלב טואטחה נותרו בחוץ. אחרי ארבעה משחקים במסגרת קמפיין מוקדמות יורו 2020 מדורגת ישראל במקום השני בבית ז' עם 7 נקודות - חמש פחות מפולין הראשונה, אחת יותר מאוסטריה ושתיים יותר מסלובניה.

על צפון מקדוניה: "אנחנו במקום השני ורוצים לשמור עליו גם אחרי המשחק. אנחנו לא פייבוריטים גדולים אבל יכולים לנצח אם נהיה טובים. אל תזלזלו בהם, כי יש להם 3-4 שחקנים טובים מאוד. נצטרך לשמור על משמעת טקטית לאורך 90 דקות, אם זה לא יקרה לא נוכל לדבר על טורניר גדול".

על מונס דאבור: "צפיתי במונס בסביליה מול הופנהיים והוא נראה טוב מאוד. אני לא מבין מה הבעיה איתו בסביליה, הוא נראה מצוין ולא ברור לי למה הוא לא בסגל שם. ככל שהקבוצה טובה יותר, כך צריך להילחם קשה יותר על המקום שלך. צריך להיות סבלני ורעב ולהוכיח למאמן שאתה מוכן".

על עמדת השוער הפותח, עליה מתחרים אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי ואריאל הרוש: "אקבל תחושה לגבי מי יפתח באימונים שיהיו לנו. קיוויתי שאריאל הרוש ישחק בהולנד, אופיר לא בכושר הכי טוב שלו אבל הוא עדיין שוער טוב מאוד. יש סיבה שזימנו את כל השלושה".

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
אופטימי. הרצוג/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

על אלי דסה, שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה: "זה מצב בעייתי אבל לא חדש, כי בשנה שעברה זה היה אותו דבר. קיוויתי שהוא יחתום איפשהו, אבל בשבועיים האחרונים הוא התאמן איתנו הרבה ושיחק עם הנבחרת הצעירה, הייתי שם כדי לראות אותו והרגשתי שהוא נראה טוב. לכן הוא זומן".

על כך שלמכבי חיפה אין נציג בסגל: "היו 2-3 שחקנים שעקבנו אחריהם, אבל למשחקים הללו אין שחקנים ממכבי חיפה. לכל משחק אני מקבל החלטה שונה. חבשי זומן בפעם שעברה, הפעם זימנתי את רז שלמה כי אני רואה בו הרבה פוטנציאל. שועה יכול להיות אופציה אבל הוא לא יכול לשחק, בגלל עניין צבאי או משהו כזה".

על גבי קניקובסקי, שלא זומן: "הוא שיחק טוב מאוד אתמול, אני אוהב אותו והוא ברשימת ההמתנה. הוא מתחתן אז אני רוצה למסור לו מזל טוב. הוא נייד מאוד, מכסה הרבה שטח, מאוד טכני".

על טאלב טואטחה: "אני מאוד אוהב את טאלב כי הוא נותן לנו הרבה התקפה, אבל הוא לא שיחק הרבה בשנה האחרונה ואז עבר ניתוח. הבנתי שהוא היה חייב לעזוב, קיוויתי שיחתום בקבוצה אחרת ושיהיה בכושר משחק. אלי דסה שיחק 50-60 משחקים בעונה שעברה, יש לו רקע שונה מטאלב".

המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר: "אחרי פולין, שהיא חזקה מאוד, יתר הנבחרות בערך באותה רמה. עכשיו אנחנו מגיעים לשלב מכריע במוקדמות וביום חמישי מצפה לנו משחק חשוב מאוד. כולם צריכים להגיע לבאר שבע כדי ליצור אווירה נהדרת ולתמוך בשחקנים. אני מקווה מאוד שכל הכרטיסים יימכרו. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. אני רוצה לחלוק כבוד ענק לד"ר מארק רוסנובסקי, זה כמעט חסר תקדים מה שהוא עשה בתפקיד לאורך השנים".

עוד בוואלה!

בזמן מסיבת העיתונאים: ניר ביטון נפצע בניצחון סלטיק, ארבעה ימים לפני צפון מקדוניה

לכתבה המלאה
ווילי רוטנשטיינר מנהל מקצועי נבחרת ישראל. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
רוצה טרנר מפוצץ. רוטנשטיינר/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

הסגל המלא

שוערים: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי

הגנה: אלי דסה, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, עומרי בן הרוש, בן ביטון, אוראל דגני, רז שלמה

קישור: בירם כיאל, יונתן כהן, ביברס נאתכו, דור פרץ, ניר ביטון, מנור סולומון, דן גלזר, גדי קינדה, אלמוג כהן

חלוצים: מונס דאבור, ערן זהבי, דיא סבע, תומר חמד, שון וייסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully