וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מנתחים: "עוד מוקדם להתייחס אל דני אבדיה כבחירת טופ 5 ודאית"

ב"ספורטס אילוסטרייטד" החמיאו לשחקן מכבי תל אביב אבל גם ציינו את חולשותיו וטענו: "עדיין עליו להוכיח את עצמו ולהשתפשף כמקצוען"

עריכת וידאו: מתן חדד

בהמשך לקיץ הנהדר שעובר עליו, ממשיך שמו דני אבדיה לעטר ולהופיע בסיקורים וכתבות המנסות לנבא ולהתנבא לקראת דראפט 2020 שייערך בקיץ הבא. הישראלי של מכבי תל אביב, שכזכור הוביל את נבחרת העתודה של ישראל לזכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה עד גילאי 20 צוין, יחד עם עוד שישה כדורסלנים הצפויים להיבחר גבוה בסיבוב הראשון.

אבדיה הוא היחיד מבין אלה המוזכרים בסקירה שמשחק בקבוצה מקצוענית, וזכה ללא מעט מחמאות מהכותב על יכולת המסירה שלו, השימוש בסייז ו-"תחרותיות הבלתי רגילה" שטבועה בו. "עוד מוקדם להתייחס אליו כבחירת טופ 5 ודאית", נכתב. "עדיין עליו להוכיח את עצמו ולהשתפשף כמקצוען. ישנן ציפיות שהשנה הוא יקבל דקות, כשהצעד הבא מבחינתו יהיה להוכיח שהוא יכול להתמודד ולהראות עליונות גם על שחקנים מחוץ לקבוצת הגיל שלו".

דני אבדיה נבחרת העתודה מול קרואטיה. דני מרון
לאט לאט. אבדיה/דני מרון

בכתבה נטען כי לאחר שבדראפט האחרון מירב תשומת הלב הופנתה לזאיון ווליאמסון, שהיה השם החם ביותר ללא עוררין, לקראת הדראפט הבא אין שם אחד שמתבלט מעל רעיו. עם זאת, נראה שגם בתקשורת האמריקאית לא מצליחים להתחמק מהדמיון הקיים בין הסיטואציה של דני אבדיה לזו של לוקה דונצ'יץ', אחד השמות החמים מדראפט 2018, שכזכור גרם לאנשי ואוהדי הדאלאס מאבריקס בכלל ולכל ה-NBA בפרט להתאהב ולהיסחף בשגעון ה-"הללוקה".

"החוזקות שלו שצויינו, יחד עם הדומיננטיות על בני גילו גורמים להשוואת לדונצ'יץ' להיראות בלתי נמנעות", נכתב על הדמיון בין הישראלי לסלובני. עם זאת, דאג הכותב לצנן את ההתלהבות הישראלית שעשויה לבוא: "צריך לזכור שדונצ'יץ' הוא כישרון של פעם בדור, כנראה לא יהיה עוד כישרון כזה עוד הרבה זמן. חשוב לציין שאבדיה עדיין לא קרוב אפילו לרמות שדונצ'יץ' היה בהן. לא סביר שתמצא עוד נער שעשה או יעשה את מה שעשה בריאל מדריד".

בכתבה גם ציינו את חולשותיו של היהלום הישראלי. בין השאר נכתב על האתלטיות, שלטענת הכותב היא לא מחוזקותיו של אבדיה, וטענו כי עליו לחזק את יכולת השמירה על הכדור בצד אחד, ואת התנועה ללא הכדור בצד השני.

עוד בוואלה!

אמריקה בישראל: מעמד ה-NBA של דני אבדיה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully