וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו אפס פנתה למכבי תל אביב בנוגע לאנג'לו קלויארו

בעקבות חזרתו של עומרי כספי, החליטו הצהובים לנסות להשתחרר מחוזהו של הפורוורד האמריקאי, המוערך ב-550 אלף דולר. בטורקיה מדווחים כי סגנית אלופת היורוליג, שהביעה בו עניין בקיץ, רוצה אותו כגיבוי לאדריאן מוארמה הפצוע

צילום: ברני ארדוב

בווידאו: אימון הפתיחה של מכבי תל אביב

התחנה הבאה: איסטנבול? כפי שפורסם בוואלה! ספורט בתחילת החודש, חזרתו הצפויה של עומרי כספי למכבי תל אביב תוביל לשחרורו של אנג'לו קלויארו. מאז הוחתם הפורוורד הישראלי, מנסים הצהובים למצוא את הדרך להשתחרר מחוזהו של האמריקאי, וייתכן שהוא דווקא יזכה לשדרוג וישחק העונה באלופת טורקיה וסגנית אלופת היורוליג.

בטורקיה מדווחים כי אנאדולו אפס פנתה למכבי, ובין הצדדים מתקיימות שיחות בנוגע לרכישתו של קלויארו. אפס הביעה עניין בפורוורד כבר בתחילת הקיץ, אולם הצהובים מימשו את האופציה בחוזהו והשאירו אותו תמורת 550 אלף דולר.

בתחילת החודש פרסמנו: צירופו של כספי עשוי להוביל לשחרורו של קלויארו

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב מול תומר גינת שחקן הפול תל אביב. לירון מולדובן
רוצים אותו בטורקיה. אנג'לו קלויארו/לירון מולדובן

כעת השתנתה התמונה: קבוצתו של ארגין עתמאן ספגה מכה קשה, כשאיבדה לשלושת החודשים הקרובים את הפאוור פורוורד המוביל שלה, אדריאן מוארמה, שנפצע במסגרת ההכנה של נבחרת צרפת לגביע העולם. הטורקים נותרו עם שחקן בכיר אחד בלבד בעמדה הזו, אלק פיטרס שהגיע מצסק"א מוסקבה, וזקוקים לגיבוי משמעותי לפחות לחלק הראשון של העונה.

מלכתחילה, קלויארו (30, 2.03) היה אחד משלושת הזרים שהיו אמורים להמשיך ביד אליהו מהעונה שעברה, לצד סקוטי ווילבקין וטאריק בלאק. הוא תרם 7.4 נקודות למשחק ביורוליג, אולם כעת נוצר פקק תנועה בעמדות הפורוורד, בעוד הסגל המלא כולל 14 שחקנים (בהם שמונה זרים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully