וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב התלוננו: "מביאי הכדורים של אשדוד קיבלו הוראה להיעלם"

1.9.2019 / 7:29

בקבוצה התלוננו על בזבוז הזמן של היריבה בהפסד 2:1, אבל הודו: "יש לנו בעיית אופי. אם לא ננצח את נס ציונה בבית כנראה שאנחנו בבעיה". אביטן "מבין" את קריאות האוהדים נגדו, עאבד יחזור לסגל?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- בהפועל תל אביב סימנו את המשחק מול נס ציונה כנקודת האל חזור

- בקבוצה התלוננו על בזבוזי הזמן של אשדוד: "מביאי הכדורים נעלמו"

- ניסו אביטן "מבין" את קריאות האוהדים נגדו: "אני מאוד אופטימי"

- אחמד עאבד עשוי לחזור לסגל בכפוף להסכמתו לקצץ בשכר

seperator

בהפועל תל אביב מסמנים את משחק הבית הבא מול נס ציונה כנקודת האל חזור. "יש פגרה, מאמינים שנתחזק בעוד שחקן או שניים עד המשחק הבא, אבל בלי קשר, אם לא ננצח את נס ציונה בבית כנראה שאנחנו בבעיה", אמר גורם במועדון אמש (שבת) אחרי ההפסד 2:1 למ.ס אשדוד. "אם מפסידים לאשדוד תוך כמה שבועות גם בגביע הטוטו וגם בליגה יש בעיה באופי של הקבוצה, מפסידים יותר מדי בקלות".

בהפועל תל אביב התלוננו על בזבוז הזמן של אשדוד ואמרו בסיום: "יותר מדי דקות לא שיחקו כאן. מביאי הכדורים קיבלו הוראה להיעלם, מתוך תשע דקות של תוספת הזמן לא שיחקו לפחות בארבע".

בסיום המשחק היו אוהדים שעודדו את השחקנים וגם כאלה שקיללו את ההנהלה והמאמן ניסו אביטן, שאף ספג קריאות להתפטר. אביטן אמר על כך בסיום: "אני הרבה שנים בכדורגל ומבין את הכעס והתסכול של האוהדים. אנחנו צריכים לייצר תוצאות. אני מאוד אופטימי, אנחנו קבוצה טובה ואיכותית והסטטיסטיקה בסוף תתיישר לכיוון שלנו".

עוד בוואלה!

ניסו אביטן אחרי ההפסד של הפועל תל אביב: "מלבד התוצאות, הכל מצוין"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב, עומר דמארי. לירון מולדובן
"מפסידים בקלות מדי". שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים אחרי שריקת הסיום/לירון מולדובן

המאמן הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד. היו דברים טובים, ספגנו שערים בניגוד גמור למה למהלך המשחק. עדיין בשורה התחתונה זה הפסד מאכזב. שוב, התוצאה היא בניגוד גמור למשחק, אבל היא זו שחשובה. חסרים לנו שני שחקנים שאני מאוד רוצה לצרף, אנחנו יוצאים לפגרה של שבועיים ואני מאוד מקווה שנוכל להשלים את הסגל כבר בימים הקרובים".

על עמנואל בואטנג, שנכנס כמחליף: "עמנואל שחקן איכותי, הוא נפצע בהכנה וזה שיבש לנו את התכניות. הוא נכנס טוב מאוד היום, הוא שוב נפצע בסוף, ואני מקווה שזה לא משהו חמור". בואטנג ייבדק, אך ההערכה היא שיהיה כשיר למשחק הבית הבא נגד נס ציונה.

בהפועל יצטרכו לקבל השבוע החלטות מכריעות גם בנוגע לסגל. למרות ההצהרות כי קלאודמיר ישוחרר, אין בשלב זה קבוצה שתקלוט אותו, מה גם שהוא פתח בהרכב משחק שני ברציפות ואין לניסו אביטן בשלב זה יותר מדי אופציות בקישור. בהחלטה של הרגע האחרון נקבע כי השחקנים המחליפים יגיעו לחודורוב לאימון קל על מנת שכולם יזכו ליום חופש היום. בהפועל מקווים להגיע בימים הקרובים לסיכום עם אחמד עאבד על קיצוץ בחוזהו וחזרתו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully