וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס. אשדוד מזהירים: "גם את העונה שעברה פתחנו מצוין. צריך יציבות"

1.9.2019 / 7:10

בעיר הנמל מבקשים לא להיסחף אחרי הניצחון על הפועל תל אביב ומציינים את שורת ההחלטות הנכונות שהביאו את שלוש הנקודות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות מהדרבי החיפאי

מ.ס. אשדוד המשיכה אתמול (שבת) את המומנטום החיובי שלה, הפעם עם ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב. יחד עם זאת, במועדון הזהירו אמש: "גם את העונה שעברה פתחנו מצוין ובסוף נקלענו למאבקי תחתית שרק בנס הסתיימו עם הישארות בליגה. צריך לשמור על יציבות לאורך זמן".

בקבוצה קיבלו שתי החלטות לפני המשחק שהתבררו כהחלטות מצוינות. ראשית הייתה ההחלטה לספסל את הבלם ניר ברדע. ברגע שהוא נכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה, הוא עלה חד מאוד וגם תרם את שער היתרון של אשדוד במשחק. ברדע לא היה נכנס אלמלא ההופעה החלשה של המגן השמאלי מונטרי קמאהני ובמועדון אמרו: "מזל שקמאהני היה גרוע, אחרת ברדע לא היה נכנס. החילוף הזה היה מצוין".

גם ההחלטה לעלות עם דין דוד בהרכב היתה החלטה שהשתלמה אחרי שהחלוץ כבש את שער הניצחון. מי שהתחיל את המהלך לפני כיבוש השער היה שגיב יחזקאל שהודח מההרכב לטובת דין דוד ובהמשך המשחק נכנס כמחליף. "לא יהיו לנו כל משחק כאלה החלטות שיתבררו כבינגו. צריך לנצל גם את המזל", אמרו בקבוצה.

משה אוחיון שעמד אתמול על הקווים בשל הרחקתו של רוני אוואט, הבהיר בסיום: "אני עוזר מאמן של רוני. זו לא התקופה בסוף העונה שעברה בה הייתי הדומיננטי. אני משוכנע שגם היום שלי יבוא (לאוחיון אין עדיין תעודת פרו. י.ט.). אמרתי לפני המשחק לדין דוד שיבוא אלי אחרי שהוא כובש את השער שלו, אבל הוא כנראה שכח את מה שהבטיח לי ולא רץ אלי. קראתי לו בסוף להזכיר לו את זה", סיים אוחיון בבדיחות הדעת.

ההופעה הרעה של קמאהני עלולה לגרום לכך שאשדוד תרצה להחליפו. בכל מקרה בקבוצה יבחנו בימים הקרובים צירוף של חלוץ זר שיעזור לשובל גוזלן בחלק הקדמי.

מונטרי קמאהני, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הופעה חלשה שגרמה להכנסתו של ניר ברדע. קמאהני/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully