וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן אחרי ההפסד של הפועל תל אביב: "מלבד התוצאות, הכל מצוין"

31.8.2019 / 20:45

האדומים נוצחו 2:1 באשדוד וממשיכים לקרטע, המאמן אביטן בטוח: "התוצאה בניגוד גמור למה שקרה על המגרש. הבעלים מבינים שחסרים לנו שני שחקנים משמעותיים". אוחיון: "תמיד כיף לנצח, במיוחד קבוצה כמו הפועל תל אביב"

אור אינברום שחקן הפועל תל אביב לאחר השער הפסול. לירון מולדובן
עוד אכזבה. אינברום/לירון מולדובן

פתיחת העונה המסויטת של הפועל תל אביב נמשכה הערב (שבת), כשהאדומים נכנעו 2:1 למ.ס. אשדוד. אחרי חמישה הפסדים רצופים בגביע הטוטו ותיקו מאופס מול מכבי נתניה, דווקא גילו שחקניו של ניסו אביטן יכולת משופרת לפרקים, אולם ההגנה שוב פישלה ואם לא יכולת גבוהה של יואב ג'רפי מול האקסית, יכולה היתה התוצאה להיות גבוהה יותר. ניר ברדע כבש ראשון (53), מאור בוזגלו השווה יפה (69) אולם דין דוד אמר את המילה האחרונה (82).

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם דין דוד. לירון מולדובן
בקצב הזה, העונה הזו לא תסתיים בדפיקות לב בתחתית. אשדוד חוגגת/לירון מולדובן

משה אוחיון, שעמד על הקווים באשדוד: "התחושות טובות, תמיד כיף לנצח ובמיוחד קבוצה טובה כמו הפועל תל אביב. במחצית השנייה השחקנים עשו מה שביקשתי, שיחקו כדורגל טוב ויצאו קדימה. חבל שהלכו אחורה אחרי השער הראשון וספגנו, אבל זו הייתה מחצית טובה. הם יצאו קדימה אחרי ההפסקה ואולי זה עזר לנו להגיע למצבים. במחצית השנייה רצנו יותר והשגנו את שלוש הנקודות. היה מלחיץ כשראינו את ניר ברדע מקבל אדום, אבל אמרתי שהוא יכבוש בקרן. כל הכבוד ל-VAR ולשופטים שביטלו את האדום, יכול להיות שהיינו מפסידים אם הוא היה מורחק. רוני אוואט הוא המאמן, אני עמדתי על הקווים כי הוא מורחק. הקרדיט על החילופים מגיע לכולם".

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן נשאל על הלחץ שיש עליו ועל קבוצתו: "התוצאות מאוד מאכזבות. התוצאה היום היא בניגוד גמור למה שקרה על המגרש. המומנטום שלנו נעצר, דווקא בדקות טובות שלנו הם כבשו את השערים. היום היה כדורגל טוב, לפרקים גם הייתה איכות. היינו קרובים והייתה תחושה שעוד רגע הכדור נכנס. הגענו למצבים, החמצנו המון ובסופו של דבר, כמאמר הקלישאה. אני מבין את הקהל, גם אנחנו מאוכזבים, אבל גם ראיתי דברים טובים. זה לא מנחם אותי ולא אף אחד, בשורה התחתונה ירדנו מנוצחים. הייתי רוצה שהמשחק הבא יתחיל עוד 10 דקות. הפגרה זה בסדר, ננסה להשלים את החוסרים שלנו בפגרה ואני מקווה שיחד איתם נייצר כדורגל טוב. גם הבעלים מבינים שחסרים לנו שני שחקנים משמעותיים, אני מקווה שנמצא אותם".

על התחושות האישיות: "מלבד התוצאות, הכול מצוין. אני מרגיש מצוין בהפועל תל אביב, נותנים לי לעבוד ואני מרגיש שסומכים עליי. אנחנו צריכים לייצר תוצאות. אני שמח שאני בהפועל תל אביב, מבין את כל הכעס והאכזבה ומקווה שאהיה חלק מימים יפים של המועדון".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully