וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חדרה: קלטינס זוכה לעדיפות כמגן ימני, זריהן והאסלביינק יחזרו

31.8.2019 / 14:50

ברק בכר מתכנן לא מעט שינויים ב-11 במשחק הביתי (א', 19:50, ספורט 3) כאשר חלקם כפויים. אוסטין אג'ידה: "מקווה שנחזור עם חיוכים מטרנר"

מחזור 2הסתיים01/09/2019
הפועל באר שבע
  • הסלביינק (40)
  • סיסה (72, גול עצמי)
  • מארין (75)
0
    הפועל חדרה
    צילום ועריכה: קובי אליהו

    בווידאו: התגובות לאחר ההדחה של הפועל באר שבע בידי פיינורד

    הפועל באר שבע

    אחרי ההדחה מפלייאוף הליגה האירופית ביום חמישי האחרון על ידי פינורד רוטרדם, חוזרת הפועל באר שבע להתחרות רק בליגת העל ובקבוצה רוצים לצאת לפגרת הנבחרת עם ניצחון אחרי שפתחו במחזור הקודם עם תיקו בטדי. בן ביטון המורחק ושון גולדברג הפצוע הטרי ייעדרו מחר (ראשון, 19:50, ספורט 3) מהמשחק הביתי מול הפועל חדרה. דוד קלטינס ואור דדיה מתחרים על עמדת המגן הימני ונראה כי קלטינס יפתח. כמגן שמאלי ישחק אורן ביטון שאחרי הפציעה של גולדברג ייקח את העמדה הזו לפחות לחודשיים הקרובים. במרכז ההגנה עשוי ברק בכר לתת לעמית ביטון לפתוח, אבל הוא גם החליף את מיגל ויטור שלשום כדי לשמור עליו ולכן הפורטוגלי עשוי להמשיך ב-11.

    ניב זריהן שחש רגישות בשריר שלשום ולכן לא שיחק מול ההולנדים, מרגיש יותר טוב והוא צפוי לפתוח בהתקפה לצד נייג'ל האסלביינק שהיה מוצהב באירופה. גם בן שהר צפוי לעלות בהרכב. בכר יצטרך להחליט אם לתת לחנן ממן לפתוח. מצד אחד רוצה המאמן להריץ את ממן שחוזר מפציעה ארוכה, אבל מצד שני הקשר הותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה לא אחראית ביום חמישי ולכן ספק רב אם בכר ייתן לו לפתוח. גם תומר יוספי שנכנס כמחליף שלשום מועמד לקבל את חולצת ההרכב, אם כי נראה שרמזי ספורי ימשיך ב-11.

    אתמול קיימה הקבוצה אימון מחליפים בלבד עם גיא צרפתי ורק בערב תערוך אימון מסכם עם ברק בכר.

    ניב זריהן הפועל באר שבע. דני מרון
    החמיץ את מחזור הפתיחה בגלל הרחקה ואת הגומלין מול פיינורד בגלל פציעה. ניב זריהן/דני מרון

    הפועל חדרה

    אחרי שפתחה את העונה החדשה עם 1:1 מול מ.ס. אשדוד, הפועל חדרה תתייצב מחר (ראשון, 19:50, ספורט 3) בפני משוכה גבוהה מאוד כשתתארח אצל הפועל באר שבע, שמצדה תגיע עייפה אחרי המפגש המאכזב מול פיינורד בפלייאוף הליגה האירופית.

    המאמן אורי גוטמן הרבה לעשות שינויים בתפקודי השחקנים ונראה כי הוא עדיין מתלבט איך לפתוח. ההערכה היא שהמאמן לא יבצע שינויים רבים בסופו של דבר, גם כי אין לו יותר מדי אופציות בשל הפציעות של דידייה קוגבניה ושל דיא לבאבידי, וגם כי בסך הכול היו בהפועל חדרה שבעי רצון מהמחזור הקודם מול מ. ס. אשדוד. מנשה זלקה יחזור לסגל. בקבוצה עדיין מחכים להתפתחויות כדי לצרף שחקנים וביניהם מוחמד אבו פאני, יהב גורפינקל ועדן קארצב ששיחקו בחדרה כמושאלים בעונה הקודמת. הקבוצה תצא מחר בבוקר למלון בבאר שבע ותשלים שם את ההכנות למשחק

    השוער אוסטין אג'ידה, ששיחק בעבר בבאר שבע, אמר לקראת המפגש: "התחלנו טוב את העונה בסך הכול, אנחנו עובדים קשה ומתאמנים חזק. הפועל חדרה מגיעה לכל משחק על מנת לנצח, וככה יהיה גם מחר, למרות שברור שבאר שבע קבוצה מצוינת. אני לא חושב שלהופעה שלהם באירופה יהיה קשר למשחק בליגה, אבל אנחנו בכל מקרה מתרכזים רק בעצמנו. אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שיש לנו יכולת לחזור עם נקודות. בכל מקרה ניתן את הכל, כמו בכל משחק, ואני מקווה שנחזור עם חיוכים מחר".

    אוסטין אג'ידה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
    אופטימי מתמיד. אוסטין אג'ידה/שלומי גבאי

    טריוויה

    * הפועל באר שבע ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים עם הפועל חדרה, אבל בביקור הראשון שלה בטרנר הצליחה חדרה לצאת עם נקודה ב-2:2.

    * בשתי העונות האחרונות לא הצליחה הפועל באר שבע להשיג ניצחון באחד משני מחזורי הפתיחה. בעונה הקודמת היא חיכתה עד למחזור השישי כדי לנצח לראשונה.

    * חדרה מגיעה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד - ארבעה בגביע הטוטו ואחד בליגה.

    * בן שהר סופר 629 דקות ללא שער בכל המסגרות. אולי הבצורת תסתיים מול חדרה, לרשתה כבש ארבעה שערים בעונה הקודמת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 11277

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully