וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני יהודה: ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה יגיעו לבלומפילד

התרגשות גדולה לקראת המשחק הראשון של הצהובים באצטדיונם החדש. גם ערן זהבי צפוי להיות בין 25 אלף הצופים (20:15, ספורט 5)

מחזור 2הסתיים01/09/2019
מכבי תל אביב
  • גלזר (28)
0
    בני יהודה תל-אביב
    צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

    בווידאו: בני יהודה לאחר ההדחה מאירופה

    מכבי תל אביב

    אחרי בני יהודה והפועל תל אביב, הערב (ראשון, 20:15, ספורט 5) יגיע תורה של מכבי תל אביב לשחק לראשונה בבלומפילד המחודש, וזה יקרה בדרבי מול בני יהודה שניצחה אותה בעונה שעברה. 5,000 אוהדים שאינם מחזיקים במנוי רכשו כרטיסים למשחק והם מצטרפים אל 19 אלף בעלי המנויים ואל 500 כרטיסים שנמכרו לאוהדי בני יהודה, כך שביציעי האצטדיון החדש צפויים הערב קרוב ל-25 אלף איש. ביניהם יהיו מספר אורחי כבוד: ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה - המאמן הראשון בעידן קרויף שזכה באליפות עם הצהובים, וככל הנראה גם ערן זהבי, שכבר הגיע ארצה לקראת צמד המשחקים של נבחרת ישראל.

    למרות שלא היה מרוצה מדקות רבות בניצחון על סקציה נס ציונה ואפילו העביר על כך ביקורת בפומבי, עשוי ולאדן איביץ' להעלות מול מחזיקת הגביע את אותו הרכב. במהלך השבוע החולף שוחח המאמן הסרבי עם שחקניו והסביר להם שהמועדון מצפה מהם לכדורגל יותר אינטנסיבי ואיכותי, ונראה כי הוא נוטה לתת למרבית השחקנים את ההזדמנות להוכיח מחר שהם הבינו את המסר.

    דניאל טננבאום אמור להמשיך בין הקורות בהיעדרו של אנדראס יאניוטיס הפצוע וגם חוליית ההגנה צפויה להישאר כפי שהייתה, אף שאיביץ' טען השבוע במסיבת העיתונאים ששחר פיבן הוא הבלם הטוב בליגה. בהתקפה צפויים להמשיך יחד יונתן כהן, אלירן עטר וניק בלקמן.

    שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. דני מרון
    ימשיך בהתקפה. ניק בלקמן/דני מרון

    בני יהודה

    בבני יהודה מנסים להתאושש פיזית מהשבוע העמוס ולהגיע רעננים למשחק נגד מכבי תל אביב מחר בבלומפילד. יוסי אבוקסיס ינסה להשכיח את האכזבה האירופית ולהפתיע שוב את האלופה, אחרי שבעונה שעברה הוא היה היחיד שניצח אותה, כולל בחצי גמר הגביע בדרך לזכייה. לאבוקסיס יש בעיה בהתקפה מאחר שמוחמד גדיר סובל ממתיחה והסיכויים שיהיה בסגל נמוכים. מתן בלטקסה, שהושאל שוב מקבוצת האם, יפתח יחד עם דור אלו.

    קשר הקבוצה תאמבי סגס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתייחסים למשחק מול מכבי תל אביב ברצינות גדולה, למרות העומס. יש לנו צוות טוב שמכין אותנו. כל הפצועים ואלה שלא מרגישים טוב עכשיו, ירגישו טוב ונגיע מוכנים למשחק הזה, תהיה אווירה מטורפת בבלומפילד. אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה. יש הרבה שחקנים חדשים, אבל כולם כבר מכירים את השיטה ויודעים מה המאמן רוצה. אנחנו משחקים טוב ביחד. זה לא רק נגד מכבי, אלא נגד כל קבוצה. כל הגדולות וכל שאר הקבוצות בליגה. לכל משחק יוסי מביא משהו אחר ואנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה, מול כל קבוצה בליגה. יש לו השפעה מאוד גדולה על השחקנים. הוא מאוד ברור במה שהוא רוצה, והוא יודע להגיד לכל אחד באופן פרטני, מה הוא צריך לעשות ומה הוא צריך לשפר. אני חושב שרואים את זה על המגרש, אנחנו קבוצה חדשה ותוך חודש עשינו שינוי מטורף ואני מאמין שנלך ונשתפר משבוע לשבוע".

    מתן בלטקסה שחקן בני יהודה מול איסמעיל ריאן שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
    פותח מול הקבוצה המחזיקה בכרטיסו. מתן בלטקסה/קובי אליהו

    טריוויה

    * שתי הקבוצות נפגשו 134 פעמים בליגה הבכירה. המאזן: 39:64 למכבי תל אביב בניצחונות, עוד 31 הסתיימו בתיקו.

    * בני יהודה הייתה היחידה שניצחה את מכבי תל אביב בעונה שעברה. היא הדיחה אותה בחצי גמר הגביע וגם הנחילה לה את ההפסד היחיד בליגת העל (3:2 בפלייאוף העליון).

    * הפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו לדרבי במחזור השני הייתה ב-1 בספטמבר 2013, בדיוק לפני שש שנים, ואז ראדה פריצה העניק לצהובים 0:1 בתוספת הזמן בבלומפילד.

    * בשתי העונות הקודמות לא הצליחה מכבי תל אביב להתחיל את הליגה עם שני ניצחונות. זה קרה לה לאחרונה ב-2016/17, עם 1:3 על הפועל כפר סבא ואז 1:2 באשדוד.

    * עשור חלף מאז הפעם האחרונה בה בני יהודה פתחה עונה עם שני ניצחונות. אז, ב-2009, זה קרה עם 0:3 באשדוד ו-0:2 ביתי על מכבי אחי נצרת, גם כן אחרי הדחה בפלייאוף הליגה האירופית, לפני שמכבי תל אביב עצרה את הכתומים עם 0:0. דן מורי ואיציק עזוז היו אז בסגל הכתום וכך גם אלירן עטר, שנמצא כעת בצד השני.

    * מכבי תל אביב ניצבת בפסגת ליגת העל מאז המחזור השביעי בעונה הקודמת - כבר 31 מחזורים ברציפות.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 26513

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully