וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בית"ר ירושלים: בן חיים לא בסגל, ורדאסקה צפוי לפתוח

31.8.2019 / 22:10

הבלם הוותיק עדיין לא כשיר, הפורטוגלי צפוי לרשום הופעת בכורה ב-11 של רוני לוי לצד קונטה (א', 20:00, ספורט 4), שלומי אזולאי ואנתוני וארן מתחרים על עמדת החלוץ. קורצקי: "מצפה לנו משחק מאוד דומה למה שהיה מול מכבי חיפה"

מחזור 2הסתיים01/09/2019
הפועל רעננה
  • אנסה (26)
  • אנסה (27)
  • כהן (66)
1:2
  • (59) קינדה
בית"ר ירושלים
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל רעננה

אחרי ההופעה הטובה מול מכבי חיפה, הפועל רעננה תנסה להוסיף ליכולת גם נקודות מול בית"ר ירושלים אותה, היא תארח מחר (ראשון, 20:00, ספורט 4) בביתה החדש, אצטדיון המושבה בפתח תקוה. קרלוס ריבאס צפוי לפתוח מחר ב-11 של מנחם קורצקי על חשבונו של קייס גאנם שסובל ממתיחה ויחזור רק לאחר הפגרה, כמו גם ירדן כהן.

המאמן אמר לקראת המשחק: "לגבי המשחק מול מכבי חיפה, עד הדקה ה-84 התוצאה הייתה כמו שרצינו. באנו עם ביטחון שאותו החדרנו בשחקנים ורק חוסר ריכוז מנע מאיתנו תוצאה טובה, אבל מבחינתנו יש הרבה דברים שאנחנו לוקחים מהמשחק. לגבי המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון, אנחנו מתכוננים כרגיל להתמודדות. מצפה לנו משחק מאוד דומה למה שהיה מול מכבי חיפה. לבית"ר ירושלים יש תוצאות טובות במשחקים עד כה, רכש וצוות אימון מצוינים, אבל יש לנו הרבה אמונה בשחקנים ובדרך שלנו וזה משחק בית, לכן אנחנו מצפים לתוצאה טובה".

שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה. דני מרון
צפוי לפתוח לראשונה. דיוגו ורדאסקה/דני מרון

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה את האימון המסכם במוצאי שבת, אבל על פי התרגולים עוד קודם לכן נראה כי הכיוון הוא שהבלם הפורטוגלי דיוגו וארדסקה יערוך הופעת בכורה ב-11 לצדו של אנטואן קונטה. זה קורה גם לאור היעדרותו של טל בן חיים, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים ושוב לא יהיה בסגל. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב, שלישיית הקישור אמורה לכלול את עלי מוחמד, דן איינבינדר וגדי קינדה, ליוואי גרסיה ואנז' פרדי פלומן בכנפיים ובהתקפה שלומי אזולאי, אם כי לא מן הנמנע שברגע האחרון יעדיף רוני לוי את אנתוני וארן בעמדה זאת.

עוד בוואלה!

פלומן "עצבני", ורדאסקה משתלב: הזרים של בית"ר במגמה הפוכה

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
יצליח להפתיע את בית"ר? מנחם קורצקי/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* בעונה שעברה השיגה הפועל רעננה את ניצחונה הראשון אי פעם על בית"ר ירושלים בכל המסגרות. פרט אליו, יש לה 17 הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים עדיין ללא הפסד העונה בשישה משחקים רשמיים. יש לה ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* בית"ר סיימה את העונה שעברה עם שלושה ניצחונות חוץ. רצף של ארבעה היה לה בפעם האחרונה לפני שנתיים, גם כן בחיבור בין סיום עונה אחת לפתיחתה של אחרת.

* גדי קינדה כבש את שערו היחיד במדי בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה, וכך גם את שערו האחרון במדי מ.ס. אשדוד.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 8000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully