וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלומן "עצבני", ורדאסקה משתלב: הזרים של בית"ר במגמה הפוכה

30.8.2019 / 8:45

בקבוצה מעידים על חוסר שקט בגזרת פלומן ("טיפוס מופנם"), מתלהבים מההתאקלמות של ורדאסקה בחדר ההלבשה וממשיכים לחכות לטיירה וז'אורז'יניו. בן חיים שוב סובל מכאבים, עשוי להחמיץ את רעננה

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- טל בן חיים הפצוע עלול להישאר מחוץ לסגל נגד רעננה

- רוני לוי מתלבט אם לפתוח עם אנתוני וארן או שלומי אזולאי

- בקבוצה מתלהבים מההשתלבות המהירה של דיוגו ורדאסקה בקבוצה

- במקביל, דאגה מ"חוסר השקט והעצבנות" של פלומן בימים האחרונים

seperator

טל בן חיים לא התאמן עם בית"ר ירושלים אתמול (חמישי) לאחר ששוב חש כאבים באיזור המפשעה. היום באימון הבוקר הוא ניסה להתאמן, ורק לאחר האימון המסכם מחר יוחלט אם יהיה בסגל. בלי קשר, המאמן תירגל אתמול את דיוגו ורדאסקה ואור זהבי לסירוגין לצידו של אנטואן קונטה בעמדת הבלם וייתכן שאחד מהם יחליף את אופיר קריאף, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר האימון המסכם בשבת.

ורדאסקה מתגורר בשלב זה בבית מלון אך כבר החל לראות מספר דירות ואמור לעבור לאחת מהן בקרוב. בבית"ר מספרים שהשחקן השתלב מהר מאוד בקבוצה, התחבר לשחקנים ודובר אנגלית שוטפת. הוא מרבה לשוחח ולייעץ לפורטוגלי אחר, אפונסו טיירה, אולם האחרון כבר הוקפא ולא יזכה לשחק לצידו. ורדאסקה מדגיש כי התאמן ושיחק במשחקי אימון עם סראגוסה, ולכן ויכול לפתוח בהרכב כבר עכשיו.

אמש ערך רוני לוי אסיפה בה העיר לשחקני ההתקפה על קבלת ההחלטות. "מבקש לחשוב עוד שנייה, קצת יותר ריכוז", אמר להם, ובאותה נשימה פירגן על המשמעת הטקטית והמחוייבות. פרדי פלומן נראה מעט חסר שקט ועצבני בימים האחרונים ושחקנים בקבוצה אמרו עליו: "הוא לא תמיד משתף, הוא טיפוס מופנם ולפעמים יש לו ימים כאלה". בבית"ר אמרו שמציקים לפלומן כמה עניינים אישיים, ולכן הוא ימריא אחרי המשחק נגד רעננה לחופשה קצרה בצרפת.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: אפונסו טיירה מסרב לעבור להפועל ראשון לציון

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אנז' פרדי פלומן עם שחקן הפועל באר שבע ג'ימי מרין. דני מרון
"הוא לא אחד שמשתף". פלומן/דני מרון

לקראת המשחק מול רעננה לוי מתלבט בין אנתוני וארן לשלומי אזולאי בחוד. שאר ההרכב לא אמור להשתנות וגם מקס גרצ'קין, שעדיין לא התאושש סופית מהפציעה אך חזר לאימונים מלאים, אמור להיכלל בו. קרוב ל-3,00 אוהדים של בית"ר כבר רכשו כרטיסים למשחק.

ומה בגזרת השחקנים האחרים? עידן ורד טס לארצות הברית לבדיקה נוספת שתאשר שהניתוח עבר בהצלחה. אם הכל יעבור בצורה תקינה, הוא יחל באימוני ריצה בעוד שבועיים-שלושה.

גם אתמול בערב נעשו ניסיונות לשכנע את אפונסו טיירה לעבור להפועל ראשון לציון, שהגיעה להבנות עם בית"ר בנוגע לתשלום שכרו. השחקן מעדיף בשלב זה להמשיך לבדוק אופציות בחו"ל או להתיר את חוזהו ולהפוך שחקן חופשי. בנוגע לז'אורז'יניו, נראה כי הנושא יוכרע רק לקראת סוף מועד ההעברות, כאשר השחקן רוצה לקבל את מרבית שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully