וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מודאגים: חייבים לעצור את "מגפת" הכרטיסים האדומים

30.8.2019 / 6:46

אחרי עוד הרחקה "חסרת אחריות", הפעם של חנן ממן, ברק בכר מעביר מסר חד וברור לשחקנים. החיפושים אחר חלוץ זר שיחליף את קאריו יואצו, שון גולדברג הפצוע יחמיץ את חדרה, ניב זריהן בספק

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע ידרשו מהשחקנים לעצור את "מגפת" הכרטיסים האדומים

- בכר ביקש להאיץ החיפושים אחר חלוץ זר שיחליף את קאריו

- שון גולדברג ייעדר כחודש וחצי. ניב זריהן לא שיחק בגלל רגישות בשריר

- הקפטן בן ביטון הזכיר: "עשינו קמפיין טוב ומוצלח"

seperator

1. באר שבע נחושה לעצור את "מגפת" האדומים

הפועל באר שבע לא תעבור לסדר היום על ההרחקה של חנן ממן אמש (חמישי) בהפסד 3:0 לפיינורד. אין כוונה "לערוף את ראשו" של ממן, אבל מדובר כבר במגפת אדומים שנחתה על הקבוצה ובמועדון יודעים שצריך לעצור אותה באופן מיידי. אם במשחקים הקודמים אלה היו כרטיסים שנשלפו עקב עבירות במהלך משחק, אמש הכרטיס האדום הישיר שספג ממן לא היה במקום בכלל וגבל בחוסר אחריות. עד הכרטיס האדום של הקשר שחזר לשחק, היתה הפועל באר שבע שוות כוחות ואף התעלתה בדקות מסויימות על ההולנדים. שער היתרון היה באוויר. זה אולי לא היה יכול להסתיים במהפך ש"היה מרעיד את אירופה" כפי שאמר ברק בכר לפני המשחק, אבל באר שבע היתה יכולה לפנטז על ניצחון יוקרתי שהיה נותן לקבוצה עוד קצת מוניטין ביבשת וגם מוסיף למורל לקראת המשך העונה בליגת העל. אלא שממן השקול בדרך כלל איבד את קור הרוח, דחף שחקן יריב והפועל באר שבע נותרה בעשרה שחקנים. מכאן ההתפרקות היתה מיידית.

אם היה קשה מול ההולנדים ב-11 שחקנים, הרי שעם שחקן פחות לא היה סיכוי. ההרחקה של ממן מצטרפת להרחקות שחקנים שמלוות את הקבוצה במשחקים האחרונים באופן שכבר מטריד ומכעיס. במשחק הליגה האחרון מול בית"ר ירושלים הורחק בן ביטון בשני צהובים. שבוע קודם מול אותה קבוצה בגביע הטוטו ספג ניב זריהן שני צהובים והורחק. והיה גם את המשחק ההוא מול מכבי חיפה בגביע הטוטו, אז הורחקו להפועל באר שבע שני שחקנים.

ברק בכר לא רצה לקטול אמש את ממן ולהפיל עליו את כל התיק במיוחד כיוון שהוא רק חזר לשחק אחרי פציעה ארוכה, אבל המאמן הבהיר שהמועדון חייב להמשיך לטפל בבעיה שמציקה ופוגעת בקבוצה. "ההרחקה היתה חסרת אחריות ואנחנו צריכים להפסיק לקבל את האדומים האלה", אמר בכר. "זה לא משנה אם זה מוצדק או לא. אנחנו צריכים להמשיך לטפל בכך. ההרחקה הזו פגעה בקבוצה ואנחנו נטפל בזה".

אגב, אם לא די בהרחקה שלבטח גרמה לו להרגיש רע, ממן הוגרל בסוף המשחק לבדיקת חומרים אסורים והיה צריך לחכות זמן ממושך אחרי המשחק למתן שתן. גם ניב זריהן עלה בגורל וגם הוא עבר את הבדיקה.

עוד בוואלה!

ליגה אירופית: הפועל באר שבע הודחה אחרי 3:0 מול פיינורד

לכתבה המלאה
חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מה יהיה הסוף? ממן אחרי ההרחקה/קובי אליהו

2. דרוש: גולר

"נחשוב איך אנחנו מביאים שחקנים שייתנו לנו את האיכות למעלה", אמר בכר אמש אחרי שעוד משחק של הקבוצה, השלישי ברציפות, הסתיים ללא כיבוש שער. ההחלטה לנפות מהסגל אמש את החלוץ הספרדי חוסה אנחל קאריו בערב שאין לו את נייג'ל האסלביינק המוצהב, לימדה עד כמה בכר נחוש לסיים את הרומן הקצרצר עם הספרדי ולהצטייד בזמן הקצר שנותר בחלוץ אחר. "אנחנו נמשיך לעבוד מול השער כדי להפוך את המצבים הרבים אליהם אנחנו מגיעים לשערים כי בשלושת המשחקים האחרונים כולל המשחק הזה הגענו להרבה הזדמנויות ולא כבשנו".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מי יכבוש? ברק בכר/קובי אליהו

3. חזרה ללחם והחמאה

יותר מכל זקוקה כרגע הפועל באר שבע לשלוש נקודות ליגה. היריבה ביום ראשון היא הפועל חדרה וזה צריך להיות משחק קל על הנייר, אבל בעונה שעברה הפועל חדרה ידעה לבוא לטרנר ולכפות תיקו 2:2 באחת התקופות היותר קשות שהיו לקבוצה בעונה הרעה שעברה עליה. אם יש משהו שנתן הרבה אוויר אמש אלה היו האוהדים. אמנם רק 9,000 הגיעו אמש לטרנר, אבל אלה שבאו היו מאוד סבלניים ותומכים ובמיוחד הגוש הרגיל מאחורי השער שעודד בסיום המשחק. "זה לא מובן מאליו", אמר עליהם בכר. "הם נתנו לנו הרבה כוח והם נותנים לנו הרבה כוח לקראת המשחק מול חדרה".

ברק בכר עם שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
לפחות האוהדים תמכו/קובי אליהו

4. גולדברג סובל מקרע וייעדר כחודש וחצי, גם זריהן פצוע

בן ביטון שהורחק מול בית"ר ירושלים ייעדר ביום ראשון וכך גם שון גולדברג שהוחלף במהלך המשחק בגלל מתיחה בשרירי המפשעה. גולדברג עבר היום בדיקה, שאחריה התגלה שהוא סובל מקרע במפשעה. הצפי לחזרה למגרשים הוא כחודש וחצי. מי שיפתח במקומו כמגן שמאלי בראשון יהיה אורן ביטון. מי שישחק בעמדת המגן הימני הוא אור דדיה. דוד קלטינס יכול גם לתת מענה לאחת מעמדות המגנים, כך שיש להפועל באר שבע אופציות להחלפה. בקבוצה יבדקו האם ניב זריהן יכול לשחק, שכן אמש הוא היה אמור לפתוח אבל התלונן על רגישות בשריר ובכר החליט לעלות עם ממן. במידה שזריהן יהיה כשיר, הוא יפתח מול חדרה.

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
בן ביטון מזכיר: עברנו שלושה סיבובים/קובי אליהו

5. בן ביטון מעודד

"עשינו קמפיין טוב. קמפיין מוצלח שהסב כבוד להפועל באר שבע", הבהיר אמש הקפטן בן ביטון. "נסענו למקומות רחוקים. שיחקנו באיצטדיונים קשים מול קבוצות טובות ועברנו שלושה סיבובים. קיווינו להצליח גם מול פיינורד, אבל זו היתה כנראה משוכה גבוהה מדי. הפועל באר שבע עדיין לומדת את עצמה ולכן זה יהיה עוד מוקדם לדבר על המטרות הספציפיות העונה. אני מרוצה מזה שיש כאן חבר'ה שרוצים ללמד ולהתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully