וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "זה נגמר בשלום, עכשיו מתרכזים במכבי תל אביב"

29.8.2019 / 22:25

מאמן בני יהודה לא לקח קשה את ההפסד 1:0 למאלמו וההדחה ממוקדמות הליגה האירופית: "זו קבוצה ברמה הרבה יותר גבוהה מאיתנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה הודחה הערב (חמישי) מהליגה האירופית אחרי שהפסידה באצטדיון המושבה 1:0 למאלמו השבדית, הפסד שסידר 4:0 בסיכום שני המשחקים לאורחים מסקנדינביה והשאיר את יוסי אבוקסיס ושחקניו עם הזירה המקומית בלבד. שער של החלוץ גיז'רמו מולינס בדקה השביעית קבע את תוצאת המשחק, שלא התעלה לרמה גבוהה מדי. כבר ביום ראשון הקרוב מחזיקת הגביע תפגוש את מכבי תל אביב לדרבי בבלומפילד.

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: "זה היה עוד משחק לכמה שחקנים שקיבלו הזדמנות. חלק היו בסדר גמור. נזהרנו עם כמה שחקנים מבחינת פציעות וכאלה שלא התחילו את העונה. זו קבוצה ברמה הרבה יותר גבוהה מאיתנו וראיתם שכשהם לוחצים על הדוושה, זה קשה בשבילנו להתמודד. הם נמצאים גם במחזור ה-21 בליגה. גמרנו פה בשלום, אני מקווה שלא יהיו לי פצועים מחר בבוקר. עשינו עוד משחק חזק נגד קבוצה חזקה. זהו, תם הטקס האירופי. קיבלנו הגרלה קשה, מאלמו. אנחנו מתחילים להתרכז במכבי תל אביב בבלומפילד, 30 אלף צופים ובטח תהיה אווירה מדהימה. אחרי זה תהיה פגרה".

על הצירוף של בן אז'ובל, שחתם לפני המשחק, אמר המאמן: "אני שמח שאז'ובל הגיע, יש לו פוטנציאל לעזור לנו. אני מקווה שנצרף עוד שני שחקנים לפחות ונהיה קבוצה חזקה יותר. יש כמה מועמדים שאנחנו רוצים, אז לא אתחיל להגיד את כל השמות. במחצית הראשונה היה להם מצב אחד והם כבשו, במחצית השנייה היו להם כמה מצבים, אבל אני שמח שאמיליוס זובאס הציל אותנו".

דניאל פלשר שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
דניאל פלשר מאוכזב בסיום/יוסי ציפקיס
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
כבר מרוכז בליגה. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully