וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ראו היום על המגרש קבוצה שמאמינה, אקח את זה קדימה"

29.8.2019 / 22:45

מאמן הפועל באר שבע נשמע חיובי למרות ה-3:0 לפיינורד, בן שהר: "חושב שמגיע לי לשחק". יאפ סטאם: "אני מרוצה מאוד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע סיימה הערב (חמישי) את הקמפיין האירופי שלה בצורה כואבת. הקבוצה של ברק בכר הפסידה 3:0 בבית לפיינורד ההולנדית, שהשלימה מצידה 0:6 בסיכום המפגשים. האדומים דווקא פתחו טוב והגיעו למצבים, אבל כרטיס אדום של חנן ממן בדקה ה-41 גמר עבורם את המשחק וגם העונה לא תהיה אף קבוצה ישראלית בשלב הבתים של מפעל אירופי. אורקון קוקצ'ו (46), סטיבן ברחהאוס (52) ו-ואטור בורחר (61) כבשו לפיינורד, ארנסטס שטקוס הציל פנדל של נאופאלס באניס בדקה ה-81.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "תמיד מאכזב להפסיד, בטח 3:0 ובטח בבית, אבל אנחנו מרגישים שעשינו את המקסימום. התוצאה קצת משקרת, בגלל האדום המיותר שספגנו. יכולנו לנצח. בהרבה דקות היינו עדיפים על קבוצה חזקה מאוד שעלתה עם ההרכב הראשון. ראו היום על המגרש קבוצה שמאמינה. נכון שגם היינו קצת חשופים, אבל בחצי הראשון יכולנו להבקיע לפחות שלושה שערים. את זה אני אקח קדימה גם למשחק הבא וגם לכל העונה. אנחנו בתקופה מטורפת. מנטלית, קשה להרים את עצמך בעשרה שחקנים מול קבוצה כזאת.

"אנחנו מקבלים השנה הרבה אדומים וזה משהו שאנחנו צריכים לבדוק - יש אדומים שמותר לקבל ויש כאלה שלא, ונצטרך לטפל בזה. ניתן את הפוש האחרון מול חדרה, כדי לצאת לפגרה בטעם טוב".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"מרגישים שעשינו את המקסימום". ברק בכר/קובי אליהו

חלוץ באר שבע בן שהר: "שיחקנו נגד יריבה סופר-חזקה. לא היה קל, כי כבר במשחק הראשון היינו בפיגור 3:0, אבל במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות. ברמות האלה צריך לנצל אותן, ואם אתה לא מנצל אז מענישים אותך. עם האדום נסוגנו לאחור, אבל ננסה לקחת את הדברים הטובים, את חצי השעה הראשונה. זה הזמן להתרכז בליגה. גם לקהל מגיעה מילה טובה, הוא היה איתנו גם ב-3:0 וזה לא מובן מאליו". על מעמדו בקבוצה אמר החלוץ: "יש לברק את ההחלטות שלו והן מקצועיות. תמיד אמרתי שאני אבוא ואעשה את המקסימום בכל אימון ומשחק. עכשיו אני מקבל את הקרדיט, אני חושב שמגיע לי לשחק וזהו".

מאמן פיינורד יאפ סטאם: "אני מרוצה מאוד, ידענו שלא יהיה קל, אבל עדיין רצינו להבקיע. גם המשחק הראשון לא היה קל, היינו צריכים לעבוד קשה מאוד כדי לנצח בהולנד. באר שבע הלכה על זה היום, הם הקשו עלינו ונלחמנו כדי להחזיק מעמד. באר שבע קבוצה טובה מאוד, היא משחקת טוב, יש לה קהל מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully