וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הציע לשלם מכיסו 20 מיליון יורו כדי להשלים את העסקה אך "לא יעבור לברצלונה"

בספרד ובצרפת טוענים: הברזילאי כבר הסכים לשלם כדי לעבור לברצלונה, ראקיטיץ' וטודיבו מוכנים לעבור לפריס סן ז'רמן, דמבלה הלחוץ בינתיים לא השתכנע וכרגע אין עסקה. דיווח: ברתומאו כבר הודיע לקפטנים שניימאר לא יצורף

מתוך יוטיוב

בווידאו: ניימאר משתתף באימון פריס סן ז'רמן

יומיים בלבד נותרו עד סגירת חלון ההעברות בספרד ואף שהכל יכול להשתנות, כרגע נראה שעסקת ניימאר לברצלונה לא תצא לפועל. "אופרת הסבון הזו נגמרה, אולי בקיץ הבא", חרץ מויסס יורנס מ-ESPN ספרד. חיזוק לכך סיפק גם איש "מונדו דפורטיבו" מרסאל לורנטה שצייץ: "זה סופי: ברצלונה לא תצרף את ניימאר. דמבלה מסרב לעזוב לפריס סן ז'רמן וברתומאו לא חושב שנכון להשקיע כל כך הרבה כסף כדי להחזיר את הברזילאי לקאמפ נואו".

"הנשיא ברתומאו כבר הודיעו לקפטנים וגם לארנסטו ואלוורדה שניימאר ככל הנראה לא יגיע", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "למרות שברצלונה עשתה כל שביכולתה כדי להחתים את הברזילאי, הדרישות של פריס סן ז'רמן פשוט גבוהות מדי".

על פי "ספורט", ניימאר בניסיון לקדם את המעבר הסכים לשלם 20 מיליון יורו מכיסו הפרטי כדי לעמוד בדרישות של פריס סן ז'רמן. ההצעה של ברצלונה היא 130 מיליון יורו, פלוס ראקיטיץ', טודיבו ודמבלה בהשאלה, אבל הפריסאים מסרבים ולא מוכנים לרדת מדרישתם ל-150 מיליון יורו במזומן. ניימאר הציע לשלם את הפער של ה-20 מיליון יורו, אבל הרעיון לא התקבל על ידי פ.ס.ז'.

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. רויטרס
זה עדיין לא אבוד, אבל הסיכויים הולכים ופוחתים. ניימאר/רויטרס

המפתח, בטוחים כולם, עדיין נעוץ בעוסמאן דמבלה - הקטלאנים רוצים לכלול את הצרפתי הצעיר בעסקה כדי להוסיף את סכום הכסף המינימלי ביותר מבחינתם, אולם על פי דיווחים דמבלה, בניגוד לאיבן ראקיטיץ' וז'אן-קלייר טודיבו שהשתכנעו, לא מוכן לעזוב. על פי "לאקיפ" תומאס טוכל שוחח עם שחקן נבחרת צרפת בימים האחרונים בניסיון למכור לו שפריס היא האופציה הטובה ביותר, והלחץ מגיע גם מבית. "ברצלונה תמשיך לשכנע אותו שהתחלה חדשה היא הדבר הנכון ביותר שלו, בזמן שהם עובדים סביב השעון כדי לסיים את הסאגה הזו אחת ולתמיד", נכתב באתר GOAL.

העיתונאי הספרדי הבכיר גיים בלאגה טוען שהסיפור עדיין לא הסתיים. "בפעם הראשונה, נאמר לי שדמבלה מתחיל להשתכנע שהוא מוכן להיות חלק מהעסקה", צייץ לפני מספר שעות. "הוא נתון תחת לחץ רב ועדיין לא החליט. ראקיטיץ' וטודיבו כבר הסכימו עקרונית. ברצלונה עדיין מנסה, אבל היא לא מצליחה לגרום לדמבלה להשיב תשובה סופית וכל עוד הוא לא יתחייב, זה לא יקרה. אם עסקת גריזמן לא היתה יוצאת לפועל, לבארסה היה מספיק כסף כדי להביא את ניימאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully