וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך שלא נגמר: מאורו איקרדי תובע את אינטר על אפליה

השחקן תובע 1.5 מיליון יורו אחרי שנודה מהאימונים, חולצה מספר 9 נלקחה ממנו, והוא אפילו הוסר מקבוצת הוואטסאפ הקבוצתית

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

מאורו איקרדי נחשב כבר מזמן לפרסונה נון גרטה באינטר. בעונה שעברה הוא בעיקר הסתכסך עם ראשי המועדון שהחתימו במקומו את רומלו לוקאקו שגם כבש במחזור הפתיחה, בעוד שהארגנטינאי לא נכלל כצפוי בסגל. אלא שאיקרדי, שעדיין מפנטז על מעבר ליובנטוס, לא נותר חייב ובאיטליה מדווחים שהוא תובע כעת את המועדון בסך של 1.5 מיליון יורו בטענה לאפליה.

וונדה נארו, זוגתו והסוכנת של איקרדי, דורשת שהשחקן ייכלל באימוני הקבוצה וגם בתדרוכים הטקטיים, אלא שאיקרדי "המנודה" טוען לנזק שנעשה לו בעקבות זה שהוא מחוץ לעניינים. אנטוניו קונטה המאמן החדש כבר הבהיר לארגנטינאי שהוא לא בתכניות שלו ונתן ללוקאקו את החולצה מספר 9.

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
המאבק מול אינטר עולה מדרגה. מאורו איקרדי/רויטרס

איקרדי טוען שראשי אינטר הסירו את תמונתו מתמונה של קמפיין פרסומי, לקחו לו את החולצה מספר 9, נידו אותו מהתדרוכים הטקטיים ואפילו הסירו אותו מקבוצת הוואטסאפ של המועדון, שם מודיעים בדרך כלל גם על שעות האימונים. זה גם מסביר מדוע איקרדי היה השחקן היחיד שנעדר מארוחת הערב המשותפת של שחקני הקבוצה ביום חמישי בערב.

הפיצוץ הזה הגיע קצת אחרי הדיווחים על כך שאיקרדי יאריך חוזה במועדון ויושאל לאחר מכן לאתלטיקו מדריד או מונאקו. ללא קשר לתביעה, השחקן נמצא בבעיה גדולה משום שהעונה בליגות הבכירות כבר החלה וקשה לראות קבוצה שתשלם עליו סכום של בסביבות 65 מיליון יורו כדי לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully