וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.8: צ'יצ'ריטו סגר בסביליה, ניס ממשיכה להשתולל

חלוץ נבחרת מקסיקו יירכש תמורת 8 מיליון יורו, דאבור צפוי לעזוב מבלי שערך בכורה. רכש רביעי למיליארדר ג'ים רטקליף בניס, ארסנל שלחה את אלנני לטורקיה

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

העברות

* נאצ'ו מונריאל, המגן הספרדי ששיחק בארסנל בשנים האחרונות, חוזר הביתה וחתם לשנתיים בשורות ריאל סוסיאדד.

* עוד אחד שנפרד מארסנל הוא מוחמד אלנני, הקשר המצרי הבינלאומי שהושאל לעונה אחת לבשיקטאש הטורקית.

* אחרי צירופם של קספר דולברג, אדם אונאס ואלכסי קלוד מוריס, ניס ביצעה החתמה רביעית בעידן המיליארדר הבריטי ג'ים רטקליף כשרכשה מפריס סן ז'רמן את סטנלי אנסוקי ב-12.5 מיליון יורו. שחקן ההגנה בן ה-20 חתם על חוזה לארבע שנים. כל הארבעה עלו לניס מעל 75 מיליון יורו

* דייגו לקסאלט, שחקן הכנף האורוגוואי שלא מצא את מקומו במילאן, הושאל לעונה אחת לטורינו.

* החתמה כפולה לקליארי. הקבוצה מסרדיניה שאלה מפיורנטינה את ג'יו סימאונה, החלוץ הארגנטינאי (בנו של דייגו סימאונה) עם התחייבות לרכישה תמורת כ-16 מיליון יורו. סימאונה ג'וניור חתם לחמש שנים במועדון. גם רובין אולסן, השוער השבדי של רומא, הגיע בהשאלה למועדון.

* לצ'ה החתימה את ג'יאנלי אימבולה, קשרה של סטוק סיטי. אימבולה מגיע כמושאל, עם אופציית רכישה תמורת 4 מיליון יורו.

* מגן ברצלונה ב' ז'ואן מיראנדה בן ה-19 הושאל לשאלקה לשתי עונות וילבש את החולצה מספר 3 בקבוצתו החדשה. "ז'ואן הוא אחד המגנים השמאליים הכי כישרוניים בכדורגל הספרדי כרגע", אמר מאמן הרויאל בלוז דויד ואגנר.

* מרטין קאסרס הוותיק חתם בפיורנטינה בהעברה חופשית וחבר אל פרנק ריברי וקווין פרינס בואטנג. הבלם/מגן ימני בן ה-32 שיחק בעבר בין היתר בוויאריאל, ברצלונה, יובנטוס, סביליה, סאות'המפטון, ורונה ולאציו.

* אולימפיאקוס נערכת לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות וצירפה בהשאלה מליל את שחקן הכנף יאסין בנזיה (24) כשבנוסף חתם לארבע שנים גם החלוץ הארגנטינאי מקסי לוברה (20), עליו שילמו היוונים לרוסאריו סנטרל 4.5 מיליון יורו עבור 80 אחוזים מהכרטיס.

* קשר סאות'המפטון מוחמד אליונוסי הושאל לסלטיק לעונה אחת. הנורבגי הבינלאומי בן ה-25 עבר בעונה שעברה לסאות'המפטון מפ.צ. באזל, אבל לא הצליח לכבוש או לבשל ב-16 הופעות בפרמיירליג.

* חלוץ ווסט ברומיץ' אוליבר ברק, ששיחק בעבר גם בבונדסליגה, הושאל לעונה אחת לאלאבס הספרדית.

* מנואל לאנסיני האריך את החוזה שלו בווסטהאם עד 2023. הקשר בן ה-26 רשם למעלה מ-100 הופעות במדי הפטישים מאז הצטרף אליהם ב-2015.

* לסטר סיטי שלחה את שחקן ההגנה הרומני אלכס פשקאנו בחזרה לארצו, והוא ישחק העונה כמושאל בקלוז'.

שמועות

* בספרד טוענים שצ'יצ'ריטו יירכש על ידי סביליה תמורת 8 מיליון יורו ויהיה הרכש ה-12 העונה. "הכוונה היא שמונס דאבור יעזוב בלי ששיחק אפילו משחק אחד במדי המועדון", טען אחד העיתונאים הקרובים לקבוצה.

* מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הכחיש מכל וכל את השמועות לפיהן הוא עשוי להתפטר מתפקידו על מנת להתמנות למאמן ריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד ואמר שמדובר ב"שמועות טיפשיות".

* מתאו דרמיאן, המגן הימני האיטלקי של מנצ'סטר יונייטד, נמצא בפארמה לצורך בדיקות רפואיות ולפני מעבר תמורת כ-2 מיליון יורו.

* בארצות הברית מדווחים שחלוץ הנבחרת אנדריה נובאקוביץ' צפוי להצטרף בוכום מהליגה השנייה בגרמניה.

חאבייר הרננדס שחקן ווסטהאם חוגג. רויטרס
יחזור ללה ליגה אחרי התקופה שלו בריאל מדריד? חאבייר הרננדס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully