וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן החסרה ניצחה 0:2 במץ, פאולו סוזה עם נקודה בליון

פנדל של די מריה (11) ונגיחה של שופו מוטינג (43) העניקו לאלופה ניצחון שלישי בארבעה מחזורים. ליון סיימה ב-1:1 ביתי מול בורדו

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

המחזור הרביעי הליגה הצרפתית יצא אמש (שישי) לדרך כשפריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 בחוץ את מץ ועלתה באופן זמני אל הפסגה עם 9 נקודות מ-12 אפשריות. ליון שוב שמטה נקודות, הפעם עם 1:1 ביתי הערב מול בורדו של פאולו סוזה.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
כבש מהנקודה הלבנה למרות כדור שנזרק למגרש תוך כדי. די מריה/רויטרס

מץ - פריס סן ז'רמן 2:0

תומאס טוכל נאלץ להסתדר ללא אדינסון קבאני, עבדו דיאלו, יוליאן דראקסלר, אנדר הררה, תילו קהרר, קיליאן אמבפה וכמובן ניימאר, אבל גם כך פנדל של אנחל די מריה ושער של אריק מקסים שופו מוטינג סידרו לפריסאים שלוש נקודות.

פריס סן ז'רמן עלתה ליתרון בדקה ה-11. ממאדו פופאנה הכשיל בבירור את חואן ברנאט ברחבה. די מריה בעט פנימה למרות שבמהלך הבעיטה נזרק כדור אל עבר המגרש וזה 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-43 והיה של שופו מוטינג. החלוץ הקמרוני המשיך לנצל את ההיעדרות של כל החלק הקדמי של פ.ס.ז' וכבש בנגיחה מדויקת ויפה אחרי כדור חופשי מדויק של מרקו וראטי.

אגב, בשל ההעברה הצפויה של אלפונס אראולה לריאל מדריד תמורת קיילור נבאס ו-13.5 מיליון יורו, מי שעמד בשער של פריס סן ז'רמן הוא מרצ'ין בולקה הפולני בהופעת הבכורה שלו. בגלל כל החיסורים מהסגל של האלופה, עדיל עאושיש פתח בהרכב של תומאס טוכל בגיל 17 ו-46 ימים והפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות המועדון.

עוד בוואלה!

גרמניה: ר.ב. לייפציג ניצחה 1:3 את מנשנגלדבאך, שלושער לוורנר

לכתבה המלאה
ממפיס דפאי שחקן ליון. רויטרס
השיר שלו הספיק לנקודה בלבד. ממפיס דפאי/רויטרס

ליון - בורדו 1:1

מי שאמורה לנסות לפחות לקרוא תיגר על פריס סן ז'רמן העונה, שמטה עוד שתי נקודות. אחרי ההפסד למונפלייה באמצע השבוע, ליון לא הצליחה לנצח את בורדו ולמעשה נחלצה מהפסד כששיחקה כחצי שעה ב-10 שחקנים. ממפיס דפאי ההולנדי העניק לסילביניו יתרון בדקה ה-32 אחרי מסירת עומק חכמה של מרטן טרייה. אלא שטיאגו מנדס ספג צהוב שני בדקה ה-62 ושחקניו של פאולו סוזה ניצלו זאת כדי להשוות. ג'ימי בריאן הבלתי נגמר כבש מריבאונד אחרי שתי הדיפות של אנתוני לופס בדקה ה-67.

אנז'ה - דיז'ון 0:2
לאנז'ה: גלודי אנגונדה (50, עצמי), פאריד אל מלאלי (71).

טולוז - אמיין 0:2
לטולוז: ז'אן ויקטור מאקנגו (49), אפתימיס קולוריס (59).

נאנט - מונפלייה 0:1
לנאנט: עבדולאיי טורה (84)

נים - ברסט 0:3
לנים: זינדין פרחאט (2), תאו ואלס (33), קווין דנקיי (90)

פאולו סוזה מאמן בורדו. רויטרס
משחק שלישי ללא הפסד. פאולו סוזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully