וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג ניצחה 1:3 את מנשנגלדבאך, שלושער לוורנר

החלוץ הגיע ל-8 שערים ב-7 משחקים מול הסייחים במדי קבוצתו הנוכחית והשוורים שמרו על מאזן מושלם גם אחרי המחזור השלישי

מתוך יוטיוב

המחזור השלישי בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) כשר.ב. לייפציג המשיכה במומנטום שלה ורשמה ניצחון שלישי בשלושה מחזורים עם 1:3 מול בורוסיה מנשנגלדבאך בבורוסיה פארק, אצטדיון בו ניצחה ארבע פעמים בארבעה משחקים מאז שעלתה לליגה הראשונה. כל זאת למרות שהמגרש הביתי של גלדבאך נחשב באופן מסורתי לאחד הביתיים ביותר בגרמניה. טימו ורנר הפציץ שלושער והשתווה לרוברט לבנדובסקי בראש טבלת כובשי הליגה עם 5 שערים כל אחד.

טימו ורנר, מי אם לא הוא, כבש את השער הראשון והגיע איתו לשישה שערים בשבעה משחקים מול גלדבאך מבחינתו. החלוץ הנהדר קיבל מסירת עומק מאמיל פורסברג בדקה ה-38, חיכה שיאן זומר יפתח את רגליו כדי לבלום אותו והשחיל את הכדור בין הרגליים כדי לקבוע 0:1. ורנר הכפיל את התוצאה בדקה ה-47 עם ביצוע מלוטש ומבריק אחרי שחטף את הכדור למתיאס גינטר, דהר עם המון עוצמה קדימה ובעט עם רגל שמאל החלשה שלו פנימה את ה-0:2. עכשיו הוא כבר עם שבעה שערים בשבעה משחקים מול גלדבאך במדי לייפציג וארבעה שערי ליגה העונה.

בדקה ה-91 ואחרי שלייפציג בזבזה הרבה מצבים נוחים, קיבלנו עניין כשברל אמבולו נגח מקרוב פנימה את ה-1:2 בעקבות הגבהה מדויקת של לאסלו בנס המחליף. אמבולו היה קרוב להשלים צמד ולקבוע חלוקת נקודות בדקה ה-93, אבל נגח מקרוב מעל השער למזלה של האורחת. גלדבאך לא כבשה אז ספגה. גינטר לא הצליח להרחיק את הכדור כמו שצריך, זה הגיע אל... ניחשתם נכון, טימו ורנר, והוא השלים שלושער ושער שמיני בשבעה משחקים מול גלדבאך בדרך ל-1:3.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. AP
תצוגה פנטסטית של טימו ורנר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully