וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סירובו: ברצלונה ופ.ס.ז' מנסות להשלים את עסקת ניימאר בלי דמבלה

דמבלה מתנגד נחרצות להיכלל בטרייד, וכעת ברצלונה מוכנה להגדיל את סכום ההעברה על ניימאר. המכשול: גם ראקיטיץ' וטודיבו רוצים להישאר

מתוך יוטיוב

בווידאו: ניימאר משתתף באימון פריס סן ז'רמן השבוע

שעון החול מתקתק. חלון ההעברות בליגה הספרדית יינעל ביום שני בלילה ולברצלונה לא נותר עוד זמן לגשר על הפערים עם פריס סן ז'רמן ולרכוש את ניימאר. על פי "לה פריסיאן", נציגי הקבוצות ייפגשו היום (שישי) פעם נוספת בניסיון להגיע סוף סוף לסיכום. הקטלאנים הציעו לאלופת צרפת מספר הצעות שונות, כולל כזו המערבת סכום כסף גדול ואת איבן ראקיטיץ', ז'אן קלייר טודיבו ועוסמאן דמבלה, אולם האחרון סירב לעזוב את קאמפ נואו, מה שהכעיס מאוד את המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן לאונרדו.

עם זאת, הצדדים עדיין לא התייאשו ומאמינים כי ניתן להגיע לעמק השווה. בפגישה היום, שתיערך הפעם במונאקו, שם התקיימה אמש הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, אמורים לקחת חלק נשיאי המועדונים נאסר אל חלאיפי וג'וזפ מריה ברתומאו, "שני מנהיגים ששונאים אחד את השני כבר שנים וייאלצו סוף סוף להוריד את המסיכות", כך על פי התקשורת הצרפתית. העדיפות העליונה של פריס היא לקבל כמה שיותר כסף כמה שיותר מהר, כדי שתוכל להתחזק בעצמה לפני סגירת חלון ההעברות, אולם ברצלונה לא צפויה להציע יותר מ-140 מיליון יורו.

כך או כך, ההצעה האחרונה של ברצלונה - 130 מיליון יורו ודמבלה, ראקיטיץ' וטודיבו - "מתה" על פי העיתון הקטלאני "ספורט". אף אחד מהשלושה לא מעוניין במעבר לפריס, והנחרץ מביניהם הוא דמבלה, שלמרות שורשיו הצרפתיים "לא מוכן אפילו לשמוע" על פ.ס.ז' ומתעקש להישאר בברצלונה.

בקטאלוניה טוענים שמערכת היחסים המשופרת בין ראשי ברצלונה לפ.ס.ז' בימים האחרונים מביאה למאמצים משותפים להגיע לעסקה. על כן, שתי הקבוצות העלו אפשרות נוספת: להעביר את דמבלה בהשאלה לפריס לעונה אחת, תרחיש סביר יותר בשבילו לאור העובדה שיזכה לדקות משחק מרובות יותר, ועדיין יוכל לחזור לברצלונה.

אפשרות נוספת ששתי הקבוצות דנות בה היא להוציא את דמבלה מהמשוואה ולהגדיל את סכום ההעברה - על פי "ספורט" ברצלונה הציעה עד כה 130 מיליון יורו, אבל מוכנה לטפס עד 200 מיליון אם העסקה לא תכלול את דמבלה.

בכל מקרה, בפריס ניסו לשכנע אתמול גם את איבן ראקיטיץ' וז'אן קלייר טודיבו להצטרף אולם זה לא הצליח. פער נוסף שמעכב את העסקה קשור לוויכוחים שעדיין מתנהלים בין בכירי ברצלונה. למרות שהנשיא ז'וספ מריה ברתומאו השתכנע בנחיצות החתמתו של ניימאר, רבים אחרים עדיין "לא רואים את האפשרות של קאמבק בעין יפה", על פי "מונדו דפורטיבו".

"זה נושא שעדיף לא לדבר עליו כרגע", אמר אמש מנהל מחלקות הנוער של הקטלאנים גיירמו אמור, שהשתתף בהגרלה במונאקו. "כרגע אין לי על מה להגיב. נראה מה יקרה עד יום שלישי". על פי העיתונאי הספרדי הבכיר גיים בלאגה, העסקה תקום ותיפול על הסכמתם של שלושת שחקני ברצלונה לעבור לפריס. "עדיין יש גשר גדול לחצות", אמר. "אף אחד מהשלושה לא אמר שהוא רוצה לעזוב. סוכנו של דמבלה אפילו אמר לאחרונה שהוא יישאר בברצלונה ב-200 אחוז".

בינתיים, כמו גם בשני המשחקים הראשונים של העונה, גם במשחקה השלישי של פריס סן ז'רמן ניימאר לא ייקח חלק. הכוכב הברזילאי שוב לא נכלל בסגל, הפעם למפגש מול מץ הערב, וכשנשאל המאמן תומאס טוכל האם במועדון הציבו דדליין לעסקה, השיב: "קצת מאוחר בשביל דדליין, לא? כולם יודעים מה דעתי, אבל כולם יודעים שלא המאמן מחליט הכל במועדון גדול. נגיע לסגירת החלון ואז נראה, זו המציאות בכדורגל. הכל יכול לקרות בימים הקרובים, אני משתדל להתעסק רק במשחק הקרוב".

(עדכון ראשון: 07:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully