וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר הבהיר ללאונרדו שהוא מעוניין לעזוב אך ורק לברצלונה"

בצל הפגישה בין ראשי הקטלאנים ופ.ס.ז', ב"מארקה" דווח על שיחה שהפכה את בארסה לפייבוריטית. בתחנת רדיו ספרדית נטען: "הסיכום מתקרב"

מתוך יוטיוב

בווידאו: אימון פריס סן ז'רמן בהשתתפות ניימאר

עסקת ניימאר עשויה להיות מוכרעת היום (שלישי) לכאן או לכאן, כך טוענים בספרד ובצרפת. משלחת של ברצלונה ובה אריק אבידל והמנכ"ל אוסקר גראו כבר נחתה היום בפריס כדי להציג את ההצעה השלישית והסופית של האלופה הספרדית, שעשויה לכלול את עוסמאן דמבלה. בתחילת המגעים ברצלונה לא היתה מוכנה לוותר על הצרפתי שנרכש בסכום גדול מבורוסיה דורמטונד, אולם כעת המצב השתנה, בין היתר בשל התנהגותו של השחקן. בניגוד לפגישה הקודמת, הפעם בעלי פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי התייצב, לצד המנהל המקצועי לאונרדו.

ובינתיים, מאחורי הקלעים, ב"מארקה" מדווחים על שיחה בין לאונרדו לניימאר אמש, במהלכה הביע הברזילאי את מה שברצלונה חיכתה שיביע: הוא מעוניין לשוב אך ורק לקאמפ נואו. בכך, מקווים גם ניימאר וגם באלופה הספרדית, ריאל מדריד ויובנטוס שהוזכרו כמועמדות נוספות יירדו מהפרק, וברצלונה תישאר זו שעומדת אחרונה. "בארסה הפכה לפייבוריטית", נכתב, "אבל ריאל ויובה עדיין מחכות. הדברים של ניימאר הורידו את הסיכויים של השתיים, אבל בסאגה הזאת הכל אפשרי".

בתחנת הרדיו הספרדית Cadena COPE נאמר בשעות הצהריים: "בפעם הראשונה, מקורבים למגעים טוענים שהסיכום הולך ומתקרב. האופטימיות הולכת וגוברת. אלה שעות מכריעות".

בשבוע שעבר הגישה אלופת ספרד הצעה של השאלה לשנתיים, כשבסיום העונה הראשונה אופציית רכישה בסך 140 מיליון יורו ואם לא תנוצל, יהיו מחויבים הקטלאנים לרכוש את החלוץ הברזילאי בתום העונה השנייה, בסך 170 מיליון יורו, בתנאי שזה ישחק לפחות 50 אחוז ממשחקיו לאורך השנתיים. במועדון לא מביעים אופטימיות רבה שהעסקה תוכל לצאת לפועל ועל כן, אפשרות נוספת שהועלתה היא סיכום על רכישתו של ניימאר בקיץ הבא, אז ליאונל מסי ולואיס סוארס כבר יהיו בני 33, ולברצלונה, לכאורה, אמור להיות את סכומי הכסף שפריס סן ז'רמן תדרוש.

אלא שפריס סן ז'רמן לא ששה לקבל אף אחת מהאופציות הללו. "פ.ס.ז' וברצלונה בשתי עמדות שונות מאוד", נכתב בשעות הצהריים ב"אס". אלופת צרפת, כפי שדווח אמש ב"לה פריסיאן", ממשיכה להתעקש על המתווה שלה: 100 מיליון יורו, את דמבלה ואת נלסון סמדו - הצעה לה ברצלונה לא מסכימה.

על פי ESPN, ריאל מדריד ויובנטוס, שהוזכרו גם כן כמועמדות, עדיין לא הגישו הצעות רשמיות ופריס סן ז'רמן נחושה בעמדתה לחכות אך ורק להצעה הנכונה. "אם לא תגיע הצעה מתאימה, הוא ישולב בחזרה בקבוצה", נכתב.

בו בזמן, ממשיכים במועדון הקטאלני לנסות ולמכור את איבן ראקיטיץ' ולהשתמש בכסף בעסקת ניימאר. יובנטוס מביעה עניין רב בקרואטי, אבל לא מוכנה לשלם את הסכומים שברצלונה דורשת.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
היום זה יוכרע? ניימאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully