וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ערכה אימון בכורה רשמי: "אי אפשר לדבר על פיינל פור כרגע"

ספרופולוס הנמיך ציפיות ("היורוליג תחרותית מתמיד"), טען ש"אין בעיות בעמדת הרכז" והחמיא לכספי: "הוא אגדה". הכוכב: "מתרגש"

צילום: ברני ארדוב

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) את אימון הבכורה הרשמי שלה לעונת 2019/20, לעיני מאות אוהדים בהדר יוסף, עם לא מעט פנים חדשות - ובראשן עומרי כספי שחזר למדים הצהובים אחרי עשר עונות ב-NBA.

"עונה חדשה מתחילה, עם הרבה חלומות וציפיות", אמר המאמן יאניס ספרופולוס, שזכה לקריאות קצונות בשמו מהקהל. "אנחנו שמחים לחזור לכאן. יש לנו שחקנים טובים, ואנחנו מאמינים שהם יעזרו לנו להשיג את המטרות שלנו. אנחנו עובדים קשה כדי לייצר כימיה ולבנות את אופי המשחק שלנו. חיכינו לקהל הזה, ואני מקווה שיחד נילחם עד הסוף.

"בניתי את הקבוצה יחד עם השותפים שלי. צריך להבין שעלינו ללכת צעד אחר צעד. לא נשנה את המנטליות שלנו מהעונה שעברה, והמטרה שלנו היא לחיות ממשחק למשחק ומשבוע לשבוע, בניסיון להגיע לאחד משמונת המקומות הראשונים. האוהדים רוצים לעלות לפלייאוף. אני שומע דיבורים על הפיינל פור, וברור שכולם רוצים להיות שם, אבל אי אפשר לדבר על זה עכשיו. היורוליג תהיה תחרותית יותר מתמיד".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. ברני ארדוב
כל העיניים עליו. כספי/ברני ארדוב

בנוגע לקיץ הקשה שעבר על הצהובים בחיפוש אחר רכז מוביל, אמר ספרופולוס: "אין לנו בעיה בעמדת הרכז. יש כאן מספיק גארדים טובים. אם היינו מביאים רכז, לג'ון דיברתולומאו לא היה זמן משחק, ואני מאוד אוהב אותו. יש לנו את סקוטי ווילבקין, נייט וולטרס וגם טיילר דורסי יכול להוביל כדור. עוד רכז היה 'הורג' את ג'ון די".

המאמן היווני בירך את כספי, אך ביקש להסיר לחץ ממנו: "אני שמח שעומרי איתנו. הוא אגדה במכבי, השחקן הישראלי הטוב ביותר כרגע, שמגיע אחרי עשור ב-NBA. אין מילים שיסבירו כמה גדולה הקריירה שלו. אנחנו צריכים להיות סבלניים איתו, כי אסור לשכוח שהוא חוזר מפציעה והוא לא שיחק מאז ינואר".

כספי עצמו אמר: "אני חוזר הביתה, למכבי שאני מכיר, ואני מתרגש. אני מרגיש טוב יחסית לשלב הזה של העונה. אנחנו יוצאים למסע של עשרה ימים, וחשוב שנעבוד על הכימיה שלנו, נתחבר ונתחיל להראות דברים על המגרש. יאניס מאמן מצוין, ויש לנו הרבה דברים לעבוד עליהם. הקבוצה טובה, ובמכבי חושבים תמיד רק על ניצחונות. אנחנו לא מפחדים לדבר על מטרות מוגדרות".

דני אבדיה הגיע רק לפתיחת האימון ויצא לאירוע של איגוד הכדורסל. "אנחנו מתאמנים כבר שבוע ועובדים מאוד קשה", אמר בתחילת העונה שאמורה להיות האחרונה שלו לפני הדראפט. "אני בא, כמו כל שחקן, לקבוצה חדשה. הדברים יותר קלים בגלל שיאניס ממשיך לעוד עונה. אני עובד קשה ומקווה קודם כל לעזור לקבוצה לנצח. אני לא כל כך יכול להגיד מה המטרות, ולא רוצה להרים יותר מדי את הציפיות".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בוואלה

ווילבקין: "אני מקווה שהשנה ניצור את הקבוצה הנכונה במכבי"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
אין בעיות בעמדת הרכז. ספרופולוס/ברני ארדוב
אימון הפתיחה של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהיה חם ביד אליהו השנה/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב עומרי כספי, דני אבדיה. ברני ארדוב
הישראלי הראשון ב-NBA והישראלי השלישי ב-NBA? כספי ואבדיה/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ברני ארדוב
זוסמן מקבל אהבה/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס. ברני ארדוב
יהיה חשוב בקו האחורי. וולטרס/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב קווינסי אייסי. ברני ארדוב
קווינסי אייסי והזקן/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. ברני ארדוב
בריאנט עושה היכרות עם האוהדים/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. ברני ארדוב
האנטר במצב רוח טוב/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. ברני ארדוב
כספי ואוהד בר מזל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully