וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין: "אני מקווה שהשנה ניצור את הקבוצה הנכונה במכבי"

רכז הצהובים ונבחרת טורקיה התראיין אחרי שנבחרתו סיימה במקום השלישי בטורניר אקרופוליס: "לא משנה לי לשחק נגד ארצות הברית, רוב הזמן אני לא חי שם בכל מקרה, לשחק עבור נבחרת טורקיה היתה החלטה קלה עבורי"

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב

מלבד לשחק עבור מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין משחק בנבחרת טורקיה ועזר לה להעפיל למונדובאסקט שיפתח עוד תשעה ימים, ב- 31 באוגוסט. בטורניר ההכנה אקרופוליס שהסתיים השבוע זכתה הנבחרת הטורקית במקום השלישי, אחרי שחזרה מפיגור 16 נקודות מול איטליה במשחק האחרון. רכז מכבי תל אביב תרם בממוצע 7.3 נקודות וגם 3.7 אסיסטים למשחק בטורניר, שהתקיים באתונה.

אליפות העולם תהיה הטורניר הבין לאומי הראשון של ווילבקין בן ה-26 עם נבחרתו, והוא יהיה, ככל הנראה, הרכז הפותח ומנהל המשחק העיקרי. בשלב הבתים נבחרתו של האמריקאי תתמודד מול נבחרת יפן, צ'כיה, וגם ארצות הברית. "ההחלטה לשחק עבור נבחרת טורקיה היתה קלה עבורי", אמר ווילבקין בראיון אחרי סיום טורניר ההכנה ביוון. "שיחקתי שם במשך שלוש שנים, לא הייתי צריך לשקול זאת הרבה זמן".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה להגיע לפלייאוף היורוליג. סקוטי ווילבקין/קובי אליהו

הרכז נשאל על ההתמודדות מול נבחרת מולדתו ארצות הברית: "זה רק כדורסל, אפשר לשחק בכמה קבוצות שונות. החולצות והסמלים משתנים, אבל בסוף זה רק כדורסל. זה לא כל כך משנה לי, רוב הזמן אני לא חי בארצות הברית בכל מקרה".

הרכז נשאל גם על העונה הבאה בצהוב: "יש הרבה שחקנים טובים במכבי, אני מצפה לתחילת העונה כדי שנראה מה אנחנו יכולים להשיג. אני מתרגש. אני מקווה שהשנה ניצור את הקבוצה הנכונה שתיקח את מכבי תל אביב לפלייאוף היורוליג".

"היורוליג מתחזקת כל שנה והתחרות היא הכי קשה שראיתי בחמש שנים שאני משחק באירופה. הולך להיות כיף. אני מודע לכך שאנחנו הולכים לשחק יותר, וזה אומר שנצטרף לשמור על הגוף שלנו יותר טוב ולנוח כמה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully