וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בולטון מצאה רוכש וניצלה בעור שינייה מפירוק

הוונדררס היו בקשיים כלכליים, אך נמצא רוכש לקבוצה וזו תוכל לשחק בליגה השלישית. ברי, קבוצה נוספת שהיתה במצב דומה, עומדת בפני פשיטת רגל

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידיאו: תגובות למשחק טוטנהאם נגד נמצ'סטר סיטי

בולטון וונדררס ניצלה מפירוק ברגע האחרון. לקבוצה מהליגה השלישית באנגליה ניתן אולטימטום על ידי הרשויות שאומר שעליה למצוא קונה למועדון עקב התנהלות כלכלית לקויה מצד ההנהלה, שהותירה את הקבוצה ללא משאבים כלכליים.

התפתחויות של השעות האחרונות נותנות זיק של תקווה למועדון, לו יש היסטוריה ענפה בפרמיירליג ואוהדים רבים. הנהלת המועדון הודיעה הערב (רביעי) שהקבוצה נמכרה לחברת Football Ventures ולמעשה ניצלה בעור שינייה מפשיטת רגל.

פול אפלטון, אחד ממנהלי הקבוצה מסר כי "זה היה אחד הדברים המסובכים ביותר שהייתי מעורב בהם, אבל אני שמח מאד לומר שהגענו להסכמות משותפות בנוגע למכירת המועדון".

בולטון. רויטרס
"בבקשה תצילו את את המועדון שלנו". אוהדי בולטון/רויטרס

בולטון היתה קבוצה קבועה בפרמיירליג בתחילת שנות האלפיים, כאשר בשיאה סיימה את עונת 2004/2005 במקום השישי והעפילה לגביע אופ"א לראשונה. בעונת 2006/2007 שיחקו בשורותיה השחקנים הישראלים טל בן חיים ועידן טל, אך בשנים שבאו לאחר מכן חלה הדרדרות במועדון עד שבשנת 2016 ירדה הקבוצה לליגה השלישית.

בולטון החלה את העונה הנוכחית עם קנס של מינוס 12 נקודות בעקבות התנהלותה הכלכלית, והקבוצה לא תפקדה כראוי בתחילת העונה ויש לה שלושה הפסדים ותיקו. כרגע היא ניצבת במקום האחרון בטבלת הליגה השלישית עם מינוס 11 נקודות, לכן סביר להניח שאת העונה הבאה היא תפתח בליגה הרביעית, אך לפחות תהיה קבוצה לעיר בולטון שתוכל לשחק כדורגל מקצועני ותחרותי.

בולטון. רויטרס
פסלו של נאט לופטהאוס מחות לאצטדיון של בולטון/רויטרס

קבוצה נוספת שעמדה באותו מצב היא ברי, שגם היא משחקת בליגה השלישית באנגליה. אמנם ברי היו קרובים מאד לרכישה על ידי קבוצת משקיעים, אך כשעה לפני תום האולטימטום יצאו הצדדים בהצהרה כי המשא ומתן נכשל בסופו של דבר, מה שהוביל לכך שהמועדון לא יקח חלק בליגה השלישית ולמעשה עומד בפניי פירוק וודאי.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully