וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי יעמוד לדין על המתקפה נגד אלי חכמון

27.8.2019 / 14:02

לאחר שסירב לחזור בו מדבריו, הואשם הבעלים במספר סעיפים וצפוי להיענש. חכמון לא שובץ למשחקי המחזור הקרוב, ייתכן וזה לא ייגמר שם

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

בווידאו: התגובות למשחק בין הפועל תל אביב ומכבי נתניה

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי יועמד לדין על הדברים הקשים שהטיח בשופט אלי חכמון לאחר המשחק הדרמטי בו הפסידה קבוצתו 2:1 לבני יהודה. בדוח השיפוט של חכמון נכתב כי מלבד הראיון העצבני שהעניק שרצקי עם השריקה לסיום, במחצית המשחק המתין הבעלים מחוץ לחדר השופטי ואמר להם כי "לא תגיע יותר לשפוט את קרית שמונה, הרסתם את המשחק".

בסך הכל, הואשמו שרצקי וקרית שמונה בארבעה סעיפים - התנהגות בלתי הולמת, עבירה על תקנוני ההתאחדות ו/או הוראה מפורשת, נוהל הימצאות במגרשים ואחריות קבוצה לעבירות שחקן או ממלא תפקיד.

הבעלים סירב בינתיים להתנצל על דבריו, אף שהוצע לו על ידי יושבת ראש איגוד השופטים רונית תירוש לחזור בו ובתמורה תבוטל העמדתו לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל. שרצקי דווקא רוצה להישפט בבית הדין כדי להמשיך ולעסוק בטעויות של חכמון ובעוול הגדול שהסב לקבוצתו, ודרש רשמית אמש שחכמון לא ישפוט יותר את קבוצתו.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
עדיין כעוס. שרצקי/שלומי גבאי

גם חכמון עצמו צפוי להיענש - במקרה שלו העונש יגיע מאיגוד השופטים, בעיקר משום שסירב לשנות את החלטתו למרות שאוראל גרינפלד המליץ לו על כך. השופט לא שובץ למשחקי המחזור הקרוב, וייתכן כי ההשעיה לא תסתיים בכך.

מאחר ששני המגנים השמאליים אמיר בן שמעון ואורי מגבו הורחקו במחזור הפתיחה של ליגת העל, יצטרך מאמן קרית שמונה מסאי דגו לאלתר שחקן לתפקיד במחזור הקרוב מול הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully