וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "אני יודע להפסיד אבל במשחק הזה לא בני יהודה ניצחה אותי"

26.8.2019 / 7:30

בעירוני קרית שמונה ממשיכים במתקפה נגד חכמון לאחר ההפסד הדרמטי לבני יהודה, שרצקי: "ההחלטות - רק משיקולים של אגו, לא אעבור על כך לסדר היום"

השופט אלי חכמון שולף כרטיס אדום לעבר אמיר בן שמעון שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
בקבוצה לא אהבו את האדום. חכמון בפעולה/קובי אליהו

בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, מתקשה להירגע אחרי ההפסד אמש (ראשון) 2:1 לבני יהודה משער בדקה ה-97, במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. בעלי עירוני קרית שמונה מתכוון לשגר הבוקר מכתב לאיגוד השופטים ובו דרישה לפסול את השופט אלי חכמון מלשפוט במשחקי הקבוצה. "20 שנה אני בכדורגל ומעולם לא ביקשתי לפסול שופט, אבל הפעם אני אעשה את זה", אמר שרצקי. "לאלי חכמון אין מושג בשיפוט והוא גם לא רוצה שקרית שמונה תצליח. אם היה צריך 120 דקות כדי שבני יהודה תכבוש ותנצח, הוא היה נותן להם את הזמן הזה. אני לא מבין מה מניע שופט לא לקבל קריאה של שופט ה-VAR שאומר לו שלא הגיע לשחקן שלנו אדום. זה רק משיקולים של אגו ואני לא אעבור על זה לסדר היום".

גם המאמן מסאי דגו לא הצליח לעצום עין כל הלילה. "זה ההפסד הכי קשה שלי בקריירה כמאמן. לא הגיע לנו להפסיד, הייתי משוכנע שחכמון ישנה את ההחלטה אבל כנראה ששופט מתקשה לשנות החלטה על פי ה-VAR. אני יוצא מעודד מזה שלא התפרקנו. קבוצות אחרות היו מתפרקות בעשרה שחקנים ובתשעה שחקנים. אני יודע להפסיד אבל במשחק הזה לא בני יהודה ניצחה אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully