וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.8: יובנטוס ירדה מניימאר, ראקיטיץ' עומד למכירה

המגעים בין פ.ס.ז' והגברת הזקנה הגיעו למבוי סתום, בברצלונה מאותתים לקשר הקרואטי שלא יקבל הרבה הזדמנויות בעונה הקרובה. איינטרכט פרנקפורט החתימה את באס דוסט

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי מוצג בפיורנטינה

העברות

* אחרי שהודיעה על סיכום לפני מספר ימים, איינטרכט פרנקפורט החתימה רשמית את החלוץ ההולנדי באס דוסט לשלוש שנים. דוסט (30) עבר תמורת 7 מיליון יורו ששולמו לספורטינג ליסבון.

* ראן, מוליכת הליגה הצרפתית, החזירה לשורותיה את הבלם ז'וריס ניאניון (22) שלא היה בתוכניות של סביליה אחרי עונת בכורה בה מיעט לקבל דקות. האנדלוסים, שקנו את הבלם מראן בקיץ הקודם ב-13.5 מיליון יורו, לא נתנו לצרפתים אופציית רכישה.

* יש גם העברה רשמית של מועדון: אחרי משא ומתן ארוך, ניס הצרפתית הכריזה על רכישתה בידי המיליארדר סר ג'ים רטקליף, הנחשב לאיש העשיר בבריטניה.

* ג'ונתן קאלרי, 25, החלוץ הארגנטינאי ששיחק כמושאל באלאבס ושייך לקבוצת דפורטיבו מלדונאדו מאורוגוואי, הושאל בפעם החמישית ברציפות, הפעם לאספניול.

* אחרי שהתיר את חוזהו באיסטנבול בשאקשהיר, עמנואל אדבאיור בן ה-35 החליט להישאר בטורקיה וחתם לשנתיים בקייסריספור.

* ווטפורד שלחה את החלוץ הקולומביאני המבטיח קוצ'ו הרננדס (20) לעונת השאלה במאיורקה שחזרה ללה ליגה.

* בולוניה שלחה את הבלם ארתורו קלאברזי (23) לעונת השאלה באמיין הצרפתית, כשאת מקומו בסגל יתפוס גארי מדל שיירכש מבשיקטאש ב-2.5 מיליון יורו.

שמועות

* מארסיי מעוניינת בארתורו וידאל, כך לפי "ספורט". כרגע לא ברור אם ברצלונה מעוניינת למכור את השחקן, ולפי הדיווח הצ'ילאני יעדיף לעבור לאינטר, אם בכלל.

* לפי "אס", איבן ראקיטיץ', שלא שותף במשחק הליגה האחרון של ברצלונה, עומד למכירה. הקשר הקרואטי אמנם מצהיר שהוא מעוניין להשאר בקבוצה, אך אם ימשיך לא לקבל דקות משחק הוא צפוי לשקול את אחת מההצעות הרבות שהוגשו בעניינו. אחת הקבוצות שמעניינות בשחקן היא יובנטוס, שמציעה עסקה שבה אמרי קאן יעשה את הדרך ההפוכה לקאמפ נואו.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", איניאציו אבאטה שנמצא כרגע ללא קבוצה מעורר עניין באטאלנטה. יש למגן הימני שנפרד ממילאן גם הצעות מחוץ לאיטליה.

* רומא מתעניינת בשחקנה הברזילאי של שחטאר דונייצק, טייסון. אחרי הפציעה של דייגו פרוטי האיטלקים מחפשים חיזוק, וסוכנו של השחקן אישר שישנם מגעים בין הצדדים.

* פיורנטינה מעוניינת ברודריגו דה פול, קשרה הארגנטינאי של אודינזה. לפי התקשורת האיטלקית שווי העסקה מוערך בכ- 25 מיליון יורו.

* "גאזטה דלו ספורט" מדווח שקשרה של אינטר ז'ואאו מריו הגיע לסיכום עם לוקומוטיב מוסקבה. העסקה כוללת השאלה לעונה אחת שבסופה אפשרות רכישה בסך 15 מיליון יורו.

* לפי התקשורת הצרפתית, פ.ס.ז' הציעה לריאל מדריד 15 מיליון יורו על קיילור נבאס, אך הלבנים דחו את הצעתם כיוון שסעיף השחרור של השוער הקוסטה ריקני עומד על 20 מיליון יורו.

קיילור נבאס שוער ריאל מדריד. GettyImages
רוצים אותו בפריס. קיילור נבאס/GettyImages

שמועות

*לפי "מייל" הבריטי, פיורנטינה מעוניינת בקשרה של מנצ'סטר יונייטד פרד, שאכזב עד כה בשורות השדים האדומים. הקשר הברזילאי עשוי להימכר בכמחצית מהסכום ששולם עליו בשנה שעברה, כ-30 מיליון יורו. לפי הדיווח, החלו המגעים בין שתי הקבוצות.

* על פי "טלפוט", יובנטוס יצאה מהמירוץ להחתמת ניימאר. המגעים בין המנהל המקצועי של אלופת צרפת לאונרדו והגברת הזקנה הגיעו למבוי סתום, מה שככל הנראה משאיר את ברצלונה וריאל מדריד בודדות במערכה.

* לאחר שרכשה את הארי מגווייר ב-80 מיליון ליש"ט מלסטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד עשויה לפנות פעם נוספת אל השועלים - הפעם בנוגע לג'יימס מדיסון, שהגיע תמורת 20 מיליון ליש"ט בקיץ שעבר.

* השדים האדומים אף סימנו מחליף אפשרי לדויד דה חאה, אם וכאשר יעזוב: שוערה בן ה-24 של דינמו זאגרב דומיניק ליבאקוביץ', שצפוי לעלות כ-15-20 מיליון ליש"ט.

* באנגליה טוענים שטוטנהאם מוכנה להכפיל את שכרו של טובי אלדרווירלד ולשלם לו 120 אלף ליש"ט לשבוע כדי שיחתום על חוזה חדש ויישאר.

* פרנק למפארד זימן להתרשמות את בן כריסן, נער בן 15 שרשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של אקסטר ומבוקש גם על ידי ליברפול ובאיירן מינכן.

* נאצ'ו מונריאל צפוי לעזוב את ארסנל ולחתום לשנתיים בריאל סוסיאדד.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 2:5 את ריאל בטיס

לכתבה המלאה
שחקן לסטר סיטי ג'יימס מדיסון. GettyImages
יצטרף למגווייר? מדיסון/GettyImages

* טימו ורנר האריך כאמור את החוזה שלו בר.ב. לייפציג עד 2023, ובגרמניה מדווחים ששכרו יעמוד על 7 מיליון יורו בעונה. עם זאת, בחוזה שלו יש גם סעיף שחרור שאמור לעמוד על 60 מיליון יורו ולרדת עם הזמן.

* בניגריה מדווחים שבורוסיה דורטמונד עוקבת מקרוב אחרי החלוץ דייויד אוקרקה הניגרי. החלוץ בן ה-21 עבר רק הקיץ לקלאב ברוז' מספציה שבליגת המשנה האיטלקית וכבר כבש ארבעה שערים בארבעה מחזורים בבלגיה.

* אינטר פתחה בשיחות מחודשות עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע לאלכסיס סאנצ'ס. השדים האדומים רוצים שהנראזורי ישלמו לכל הפחות 5 מיליון ליש"ט משכרו של הצ'יליאני המאכזב, ויהיו מחויבים לרכוש אותו בתום תוקפת ההשאלה.

* ארסנל מחפשת בית חדש למוחמד אלנני, גלאטסראיי מביעה עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully