וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הופתעה, לאציו הביסה, 3:3 לרומא, קאמבק גדול לאטאלנטה

מחזור פתיחה סוער בסרייה A: הרוסונרי הפסידו 1:0 לאודינזה, אימובילה כיכב ב-0:3 של לאציו על סמפדוריה, גנואה עצרה את הרצף של רומא ואילו אטאלנטה יצאה מ-2:0 ל-2:3 על ספאל. מיכאילוביץ' הגיע למשחקה של בולוניה מבית החולים

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי בפיורנטינה

מחזור הפתיחה של הליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם הפתעה ראשונה, כאשר מילאן הפסידה 1:0 לאודינזה. במפגש הערים הכפול, לאציו הביסה 0:3 במראסי את סמפדוריה, בעוד גנואה הגיעה לאולימפיקו וחילצה 3:3 מרומא. אטאלנטה נחלצה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 את ספאל, ברשיה חזרה לסרייה A עם ניצחון ואת התמונה המרגשת סיפק סינישה מיכאילוביץ' החולה, שהגיע היישר מבית החולים ל-1:1 של קבוצתו בולוניה בוורונה.

סינישה מיכאילוביץ' מאמן בולוניה. GettyImages
תמונה מצמררת. סינישה מיכאילוביץ' החולה/GettyImages

אודינזה - מילאן 0:1

מרקו ג'מפאולו התחיל את דרכו כמאמן הרוסונרי ברגל שמאל, עם מעידה בפריולי. המאמן החדש הציג את ה-4-3-1-2 הרגיל שלו, עם סוסו כשחקן החופשי מאחורי סמו קסטייחו והפולני המפציץ קשישטוף פיונטק, אבל אף אחד מהם לא סיפק את הסחורה. איגור טודור, שהציל את אודינזה מירידה בסיום העונה שעברה, השאיר על הספסל את כוכבו רודריגו דה פול ונתן את האות לשלל שמועות על מעבר אפשרי שלו לנאפולי, אבל הארגנטינאי נכנס בדקה ה-71 ואחרי דקה בישל מהקרן לבלם הרכש רודריגו בקאו שחגג שער בכורה בהופעת הבכורה בסרייה A. מילאן לא הצליחה לבעוט למסגרת אפילו פעם אחת בכל המשחק, וגם שחקני הרכש איסמעיל בנאסר ורפאל לאאו שנכנסו כמחליפים, לא הביאו לשינוי.

קשישטוף פיונטק שחקן מילאן נבלם מול אודינזה. GettyImages
הגנת אודינזה עצרה אותו. קשישטוף פיונטק/GettyImages

רומא - גנואה 3:3

משחק משוגע באולימפיקו, בין שתי קבוצות שהציגו מאמנים חדשים. פאולו פונסקה ראה את שחקניו משיגים את היתרון שלוש פעמים, אבל גנואה הגיבה בכל המקרים והעניקה לאאורליו אנדראצולי נקודה בבכורה מול הקבוצה בה שימש כעוזר במשך 10 שנים. הקפטן החדש אדין דז'קו חגג את חידוש החוזה ברומא עם בישול לג'נגיז אונדר שעבר שני שחקנים ובעט לחיבורים בדקה השישית ושער אישי יפה לא פחות בדקה ה-30, אלא שהאורחת ענתה לראשון עם טיל של פינאמונטי (16) ולשני עם פנדל של דומניקו קרישיטו (43). השער היפה במשחק היה שייך לאלכסנדר קולארוב, שסובב כדור חופשי אדיר שפגע במשקוף וקיבל את אישור מערכת קו השער בדקה ה-49, אבל גם הפעם כריסטיאן קואמה השווה בנגיחה נהדרת (70). גנואה אמנם נותרה ללא ניצחון באולימפיקו מאז ינואר 1990, אבל לפחות קטעה את רצף 13 ההפסדים שם.

אלכסנדר קולארוב שחקן רומא. AP
שער מרהיב שלא הספיק. אלכסנדר קולארוב/AP

סמפדוריה - לאציו 3:0

ניצחון שני תוך ארבעה חודשים לביאנקונצ'לסטי במראסי, והפעם זה היה משכנע עוד יותר. סמפדוריה קיוותה לפתוח ברגל ימין עם אוזביו די פרנצ'סקו על הקווים, אבל אקס רומא הובס בדרבי הפרטי שלו וגם מלך השערים פאביו קוואליארלה לא הושיע אותו. הסקורר בצד השני, צ'ירו אימובילה, היה המצטיין במשחק. בדקה ה-37 הוא הקפיץ באלגנטיות מעל אמיל אאודרו והגיע ל-100 שערי ליגה - 50 בבית ו-50 בחוץ. המבשל לואיס אלברטו הכין גם לחואקין קוראה בדקה ה-50, ואימובילה "הרס" לעצמו את חלוקת השערים עם הקפצה נוספת בדקה ה-62. אחרי שניצחה בכל משחקי ההגנה וכבשה בצרורות, לאציו פתחה גם את העונה באותה צורה.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו (מימין) עם לואיס אלברטו. GettyImages
עבר את רף 100 השערים בליגה. צ'ירו אימובילה עם לואיס אלברטו/GettyImages

ספאל - אטאלנטה 3:2

הפתעת העונה הקודמת, שסופרת את הימים לקראת ההופעה ההיסטורית שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, חפרה לעצמה בור במחזור הפתיחה, אבל יצאה ממנו בצורה נפלאה. האקס אנדראה פטאניה, שכבש נגדה צמד במפגש הקודם בפרארה, התחיל עם בישול במתפרצת לפדריקו די פרנצ'סקו בדקה השביעית והרשית בעצמו מקרוב בדקה ה-27. אטאלנטה יצאה מההלם בזכות הגרמני רובין גוסנס שצימק בנגיחה בדקה ה-34, ועל המהפך היה חתום הרכש הקולומביאני לואיס מוריאל, שהשווה בדקה ה-71 והשלים בכורה חלומית עם בעיטה חכמה מ-17 מטרים בדקה ה-76.

לואיס מוריאל שחקן אטאלנטה. רויטרס
דובאן ספאטה כבר לא לבד. לואיס מוריאל חוגג במדי אטאלנטה/רויטרס

משחקים נוספים

טורינו - ססואולו 1:2
לטורינו: סימונה זאזה (14), אנדראה בלוטי (55). לססואולו: פרנצ'סקו קאפוטו (69)

ורונה - בולוניה 1:1
לוורונה: מיגל ולוסו (36), פאבל דוידוביץ' הורחק (13). לבולוניה: ניקולה סאנסונה (15 בפנדל)

קליארי - ברשיה 1:0
לברשיה: אלפרדו דונארומה (54 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully