וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קבאני ואמבפה נפצעו, שופו-מוטינג כיכב ב-0:4 של פ.ס.ז'

שני החלוצים נאלצו לצאת, הקמרוני סיפק שער סולו מרהיב וגם השלים צמד מול טולוז. מונאקו שמטה יתרון 0:2 מול נים, ראן מושלמת בפסגה

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי בפיורנטינה

פריס סן ז'רמן התאוששב הערב (ראשון) מההפסד לראן עם רביעייה לרשת טולוז במסגרת המחזור השלישי בליגה הצרפתית, אבל יצאה מודאגת בעקבות הפציעות של קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני. ראן נותרה מושלמת בפסגה אחרי 0:2 בשטרסבורג, כשעוד לפני כן השיגה מונאקו נקודת בכורה העונה, אבל זה קרה אחרי ששמטה יתרון שני שערים ב-2:2 הביתי מול נים. במשחקי השבת, פרדראג ראיקוביץ' נכנע לראשונה בשערה של ריימס ואילו פאולו סוזה השיג ניצחון בכורה עם בורדו.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן פצוע. רויטרס
לא כך תכנן לציין את משחקו ה-100. קיליאן אמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - טולוז 0:4

למרות הרביעייה הביתית ושיא ליגה של 41 משחקים עם שער אחד לפחות, מדובר בערב מדאיג מאוד מבחינת אלופת צרפת. אדינסון קבאני נאלץ לצאת כבר בדקה ה-14, בלם הרכש עבדו דיאלו נפצע בדקה ה-40, ואם זה לא מספיק אז בדקה ה-66 נטש גם קיליאן אמבפה, בהופעתו ה-100 בליג 1. מי שנכנס לוואקום ההתקפי הוא אריק מקסים שופו-מוטינג, שפרץ את הסכר בדקה ה-50 עם מבצע סולו מרהיב, כולל ריקוד על הכדור וחגג שער שהותיר את כולם בהלם. מתיו גונסאלבס כבש שער עצמי בחלוף חמש דקות, ואז אמבפה יצא. באטיסט רנה עוד עצר פנדל של אנחל די מריה בדקה ה-69, לפני ששופו-מוטינג השלים צמד בדקה ה-75 ומרקיניוס נגח את הרביעי (83). פ.ס.ז' עם שש נקודות מתוך תשע.

אריק מקסים שופו-מוטינג שחקן פריס סן ז'רמן. AP
גם החברים היו בהלם מהשער הראשון. אריק מקסים שופו-מוטינג/AP

מונאקו - נים 2:2

שתיים משלוש הקבוצות המאופסות של הליגה נפגשו בסטאד לואי השני והשאירו את דיז'ון כיחידה ללא נקודות. איסלם סלימאני ערך בכורה בהרכב מונאקו ובדקה ה-39 השתחל בין שני שחקנים ובעט פנימה אחרי הכנה של הנרי אונייקורו הניגרי. שש דקות לאחר מכן, גם וויסאם בן ידר חגג שער בכורה כשהגיע ראשון להדיפה של פול ברנרדוני. הכול נראה בידיים של מונאקו, אלא שאז ז'מרסון הברזילאי ביצע עבירה מכוערת וראה כרטיס אדום (השלישי של הקבוצה העונה) בסיוע ה-VAR בדקה ה-56. נים השתלטה על המשחק, רומן פיליפוטו השתלט על כדור ברחבה וצימק מקרוב בדקה ה-70 אחרי בישול של זינדין פרחאט האלג'יראי, שהכין מצד ימין גם את השוויון למחליף קווין דנקיי בדקה ה-82, פחות מדקה לאחר כניסתו למגרש.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן לאחר שנפצע. AP
הראשון שנטש. אדינסון קבאני/AP

שטרסבורג - ראן 2:0

דחיית המשחקים של ניס וליון אפשרה לראן להיות המושלמת היחידה כרגע בליגה הצרפתית. אחרי הניצחון הגדול על פריס סן ז'רמן, שחקניו של ז'וליאן סטפן ניצלו את התשישות של שטרסבורג והנחילו לה הפסד ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו. המארחת גברה 0:1 על איינטרכט פרנקפורט במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף, אבל הערב לראן בבית בתוצאה זהה לזו של המחזור הלפני אחרון בעונה הקודמת. קלמון גרנייה התגבר בקלות על עבדאללה אנדור וירה פנימה בדקה ה-16, כשהשוער החדש אדואר מנדי עצר פנדל של ז'ואנס מרטן ומנע שוויון בדקה ה-40. אמבאיי ניאנג סגר עניין אחרי מהלך יפה של חמארי טראורה בדקה ה-54. אנדור חתם את משחק הבלהות שלו עם כרטיס אדום שש דקות לסיום.

משחקי שבת

ברסט - ריימס 0:1
לברסט: גאטן שרבונייה (86)

דיז'ון - בורדו 2:0
לבורדו: הוואנג הוי-ג'ו (11), לוריס בניטו (47)

אנז'ה - מץ 0:3
לאנז'ה: פאריד אל מלאלי (4), באטיסט סנטאמריה (43), ראשיד עליווי (67)

אמיין - נאנט 2:1
לאמיין: בונגאני זונגו (71). לנאנט: קאליפה קוליבאלי (53). מוזס סיימון (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully