וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנזיפות מפ.ס.ז', ה"חששות" של גריזמן והמסר מדמבלה: ניימאר שוב בעין הסערה

מערכת היחסים בין ניימאר לפ.ס.ז' ממשיכה להידרדר, השיחות בינו לבין מסי וסוארס נחשפות, גריזמן צוחק על השמועות, ודמבלה "ישמח לשתף איתו פעולה, אבל רק בברצלונה": הפרטים החדשים בפרשה

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

פריס סן ז'רמן וברצלונה ממשיכות לנסות להגיע לעמק השווה בעסקת ניימאר, כשברקע המתיחות בין ניימאר לראשי המועדון הצרפתי הולכת וגוברת. אמש (רביעי) דווח ברשת RMC הצרפתית שפ.ס.ז' דחתה גם את ההצעה השנייה של ברצלונה, אולם כבר קיבלה הצעה חדשה מסודרת שלישית מברצלונה, שהועברה בכתב, וגם היא עסקה באפשרות לקבל את ניימאר בהשאלה עם התחייבות לרכוש אותו בהמשך.

בברצלונה טוענים שבימים האחרונים ניימאר פנה אליהם ישירות והבהיר להם שלא יהיה מוכן לעבור לאף קבוצה אחרת. בנוסף, טוענים ב"מארקה" שתחלופת ההודעות בינו לבין ליאו מסי ולואיס סוארס גברה בימים האחרונים, וניימאר קיבל הבטחה משני הכוכבים שחדר ההלבשה של ברצלונה מוכן להעניק לו הזדמנות שנייה, בעקבות מה שהוגדר כ"בגידה" עם העזיבה לפני שנתיים.

יחד עם זאת, על פי RMC, יש גם מי שחושש מקאמבק של ניימאר לברצלונה. בראשם עומד אנטואן גריזמן, שחושש כביכול לדקות המשחק שלו ואף העביר מסרים מודאגים לראשי ברצלונה. לדיווח הזה הגיב גריזמן בעצמו בחשבון הטוויטר שלו, וכתב בבוז ולגלוג: "איך ידעתם?!".

ניימאר עם שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
שקט מתוח בפריס. ניימאר באימון/רויטרס

כך או כך, בפריס שומרים על שקט מתוח. ב"ספורט" הקטלאני חשפו פרטים נוספים על מערכת היחסים העכורה בין ניימאר לראשי פ.ס.ז'. על פי אחד הדיווחים, בכיר בפריס סן ז'רמן הגיע לאחד האימונים בשבוע שעבר ונזף בניימאר לעיני כל השחקנים: "אתה חמדן ורמאי".

על פי חלק מהדיווחים, אחד התנאים שפריס סן ז'רמן מציבה לברצלונה במשא ומתן הוא לקבל את עוסמאן דמבלה בתמורה - דבר ששחקן הכנף הצרפתי מתנגד לו נחרצות, על פי סוכנו.

"הרבה מועדונים גדולים הביעו עניין בעוסמאן, אבל הוא אמר באופן חד וחלק שהוא לא רוצה לעזוב את ברצלונה", אמר אמש הסוכן מוסא סיסוקו. יחד עם זאת, סיסוקו הבהיר שדמבלה "ישמח לשחק עם ניימאר, כל עוד זה יהיה בברצלונה".

"עוסמאן לא מרגיש מאוים בכלל. כשאתה משחק בברצלונה, אתה מצפה שתהיה לך תחרות על דקות המשחק. ניימאר או שחקן אחר - זה לא משנה - עוסמאן מאמין ביכולות שלו. הדלת של פריס סן ז'רמן או של כל מועדון אחר סגורה מבחינתנו", אמר.

עוד בוואלה!

ההצעה החדשה של ברצלונה לפ.ס.ז' על ניימאר: השאלה לשנתיים

לכתבה המלאה

גריזמן מגיב לדיווח של RMC: "איך ידעתם?!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully