וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אם נסיים במקומות 1-6, נגדיר את העונה הזו כמוצלחת"

לקראת המשחק הראשון בליגה מול הפועל כפ"ס, דיבר מאמן הפועל חיפה על ההכנות ועל סגל הקבוצה: "נגיע מוכנים למשחק ביום ראשון". כץ: "בכל עונה אנו עושים התקדמות גדולה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: שחקניה המנודים של הפועל חיפה מתאמנים לבד

ביום ראשון הקרוב, אחרי חודשים של הכנות, תתייצב הפועל חיפה למשחקה הראשון לעונת 2019/20 בליגת העל, כשתתארח אצל הפועל כפר סבא. רגע לפני ההתמודדות, דיבר מאמן הקבוצה, חיים סילבס, על ההכנות לקראת העונה וכמובן על היריבה במשחק הליגה הקרוב.

"בכל עונה אנחנו מתקדמים יותר ועושים יותר", אמר הבעלים יואב כץ. "ב-16 השנים האחרונות מאז שהגעתי לכאן, זכינו בלא מעט תארים. אנחנו 11 עונות ברציפות בליגת העל ושלוש עונות ברציפות מנצחים את מכבי חיפה. מבחינת כמות קהל, אנחנו במקום החמישי בליגה. יש כאן התקדמות ונמשיך להתקדם גם השנה. לרוב זה על הכתפיים הלא כל כך צעירת שלי. מאמין שנגיע לפלייאוף העליון העונה. החזרנו את עדן בן בסט, את מהראן לאלה ועלו שחקנים מהנוער. אנחנו מצפים לשנה טובה מאוד".

הבעלים הוסיף: "הגדלנו את כמות המינויים בצורה משמעותית. הבאנו את השחקנים המתאימים כדי להגיע לפלייאוף העליון ואני מקווה שכולם יהנו מעונה טובה של הפועל חיפה בליגת העל העונה".

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
מתרכז בעונה הנוכחית. עדן בן בסט/שלומי גבאי

"נגיע מוכנים למשחק ביום ראשון", אמר חיים סילבס. "גביע הטוטו שימש לנו כהכנה. אמור להצטרף עוד שחקן, מקווה שבימים הקרובים, ובכך נשלים את הסגל. אם נסיים במקומות 1-6, נגדיר את העונה הזו כמוצלחת. אני לא חושב על המשך הדרך, אני מרוכז בעונה הנוכחית".

מאמן האדומים התייחס גם כן לקיץ הסוער שעבר על הפועל חיפה, בעיקר על סוגיית המנודים: "הקיץ היה דיי מתיש עם כל ההתעסקויות האלה, אנחנו צריכים להתנהל שונה בדברים מסויימים. אני רוצה לשים זרקור על הצד השני, זה מועדון עם תנאים טובים מאד, עם שחקנים מצויינים, אין פה אף אחד שמעדיף להיות במקום אחר. יש דברים שמציקים קצת ומורידים את מצב הרוח, ההתעסקויות האלה שלא קשורות לכדורגל מדכאות את הקהל שלנו, אבל קורים דברים טובים ובזה צריך להתרכז".

גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
הבטיח שיעשה את המקסימום עבור הקבוצה. גילי ורמוט/שלומי גבאי

"הגיעו הרבה שחקנים חדשים", אמר גילי ורמוט. "תמיד מרחפת השאלה איך זה יתחבר. בגביע הטוטו היה נראה שזה הולך לכיוון טוב אך לאחר מכן היו דברים קצת פחות טובים שמעלים חששות. ההרגשה טובה, יש אופטימיות ואנרגיה טובה באימונים. אני יכול להבטיח שנעשה את המקסימום בכל משחק ובכל אימון".

"את העונות הקודמות צריך לשים מאחור ולהתרכז בעונה הנוכחית", ציין עדן בן בסט. "אני מאמין בחיים, בסגל הקיים ובחברים שלי. הביאו זרים טובים שהשתלבו מהרגע הראשון בצורה מדהימה".
ביחס לתקופה שלו בהפועל באר שבע אמר בין בסט: "שחקן שלא משחק הוא לא שחקן שמח, וזה לא שווה את זה. בחרתי בהפועל חיפה כי זה מקום שעושה לי טוב, אני מרגיש פה הכי בבית בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully