וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אפונסו טיירה לא הורשה להתאמן, ז'אורז'יניו לכפר סבא?

21.8.2019 / 12:15

טיירה שלא מוכן להגיע להבנות על התרת חוזהו תמורת פיצוי ודורש את מלוא שכרו עד לתום העונה, עלול להיות מוקפא. הירוקים פנו לבית"ר לגבי ז'אורז'יניו, אך לא מוכנים לשלם מעל 100 אלף דולר משכרו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים זועמים על אפונסו טיירה, שסירב להגיע להבנות עם הקבוצה וביקש את מלוא שכרו, אף שבמועדון הודיעו לקשר הפורטוגלי בתחילת העונה שהוא לא בתכניות המקצועיות ועליו לחפש קבוצה. טיירה ביקש לצאת למחנה האימונים בשביל לשמור על כושר לקראת הקבוצה הבאה שלו ולטענת בית"ר הבטיח אז כי יסכים להתפשר על חוזהו ולהגיע להבנות. אתמול (שלישי), עם זאת, חזר בו ולא עמד במילה שנתן.

"טיירה יודע שהוא לא בסדר, ואנחנו מבחינתנו מסירים את הכפפות", אמר גורם במועדון. "אם לא יגיע להסכם כפי שהבטיח לאורך כל התקופה, הוא יוקפא ויעשה אימוני כושר בלבד. היה ניסיון כן להגיע להסכמות אבל הוא דחה אותן שוב ושוב, למרות כל מה שקיבל. צריך לזכור שטיירה קיבל דקות במשחקים במחנה, שותף כדי לעזור לו ואף הודה לאנשי המועדון על כך יותר מפעם אחת".

באימון היום לא הורשה טיירה להתאמן. יש לציין כי לשחקן חוזה לעונה הנוכחית בשכר של יותר מ-200 אלף יורו. טיירה טען מספר פעמים כי אי לו הצעות אפילו במחצית מהסכום, ועדיין, למרות הכעס, בבית"ר ירושלים מקווים כי השחקן יתעשת בימים הקרובים והצדדים יגיעו לעמק השווה.

אפונסו טיירה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא מוכן להתפשר. טיירה/דני מרון

הפועל כפר סבא פנתה בימים האחרונים לבית"ר ירושלים על מנת לנסות ולהגיע להבנות לגבי צירופו של ז'אורז'יניו. הקשר הברזילאי שמתאושש מפציעה קשה יעבור לעולה החדשה רק אם יימצא פתרון למחלוקת הכספית בין הצדדים - כפר סבא מוכנה להציע לא יותר מ-100 אלף דולר, בעוד ששכרו של השחקן בבית"ר הוא 280 אלף דולר לעונה. בבית"ר מוכנים לפצות את ז'אורז'יניו בסכום של שלוש משכורות, כך שהוא ייאלץ לוותר על כ-100 אלף דולר משכרו על מנת שהעסקה תצא לפועל.

עוד בוואלה!

הטירוף של בניון, המטרות אחרי פציעת אוחנה וסימני המהפכה: אלי אוחנה מדבר

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. דני מרון
יגיע לכפר סבא? ז'אורז'יניו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully