וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מדוע מיכאל אוחנה לא היה מבוטח?

20.8.2019 / 8:58

בית"ר לא עשתה ביטוח עבור רכישת השחקן מבאר שבע בשל העלויות הגבוהות. במועדון הבהירו: "בארץ לא משתלם לבטח שחקן". שמו של חנן ממן הוזכר, אך בקבוצה מתעסקים כרגע אך ורק בבלם זר. בן חיים אמור לחזור לאימונים מלאים

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

אווירת נכאים שררה אתמול (שלישי) בבית וגן לאחר שפוענחו בדיקות ה-MRI של מיכאל אוחנה. בלילה שלפני, המסרים שהגיעו מכיוון בית החולים היו של אופטימיות זהירה, אך הרופאים שעברו על הצילומים לא היו מומחים לפיענוח בדיקות מסוג זה ולכן ההערכות הראשוניות שלהן לא היו נכונות. אוחנה עצמו קיבל אתמול מאות הודעות תמיכה מחברים, שחקנים מכל הקבוצות ואוהדים שחיזקו אותו.

מיכאל אוחנה בית"ר ירושלים. דני מרון
יעבור תקופת שיקום ארוכה. מיכאל אוחנה/דני מרון

לאחר שיתאוששו מכל הסיטואציה שנפלה עליהם, בבית"ר יהיה צורך לקבל החלטה בנוגע למקום בו אוחנה יעבור את הניתוח. בפציעה הדומה שעבר בבאר שבע, השחקן עבר את הניתוח בלונדון והייתה שביעות רצון. יש לציין כי לבית"ר לא היה ביטוח עבור רכישת אוחנה, היות ולבטח שחקן שבדיוק עבר שיקום אחרי שיחזור רצועה צולבת עולה מאות אלפי דולרים. בבית"ר אף הבהירו: "בארץ לא משתלם לבטח שחקן". בנוגע לשכרו של אוחנה והשיקום שיעבור, ביטוח לאומי אמור לספק שלושה חודשי משכורת עבורו ולהשתתף בשיקום ובניתוח שיעבור.

אגב, היו"ר אלי אוחנה לקח קשה את הפציעה של אוחנה ברמה האישית. הקשר הוא סוג של בן טיפוחיו עוד מנבחרת הנוער והוא דחף להביאו לירושלים במשך תקופה ארוכה. אגב, לאחר המשחק שלשום בבית"ר נאחזו באופטימיות בשל העובדה כי הקשר הלך עצמאית על הרגל גם לכיוון הרכב בדרכו לבית החולים, אך היו"ר אמר להם: "גם כשאני קרעתי רצועה הלכתי עצמאית ולא חשבתי שזה כל כך חמור, זה לא מדד".

בבית"ר ייקחו כמה ימים לעכל את הכל וצפויים לקבל החלטות להמשך רק לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע. לשם כך ממשיכים בקבוצה להתעסק בניסיונות לצרף בלם זר. שמו של חנן ממן עלה אתמול כמחליף אפשרי לאוחנה, אך בבית"ר הבהירו כי בשלב זה לא יתעסקו בכך וכל המאמצים הם לסגירה עם בלם. גדי קינדה ושלומי אזולאי צפויים לחזור לסגל בראשון. טל בן חיים אמור לחזור לאימונים מלאים, אך הסיכויים שיעמוד לרשות רוני לוי אינם גבוהים.

עוד בוואלה!

מיכאל אוחנה: "שום דבר לא יעצור אותי מלחזור חזק וטוב יותר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully