וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה: "שום דבר לא יעצור אותי מלחזור חזק וטוב יותר"

19.8.2019 / 11:30

הקשר צייץ לאחר הפציעה, שתיאלץ את הצוות המקצועי לקבל החלטה אם לצרף עוד שחקן לחלק הקדמי. קינדה צפוי להיות מוקפץ להרכב הקבוצה, שממשיכה לחכות לעידן ורד. ומה עושים עם ז'אורז'יניו וטיירה?

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים מנסה לעכל את הפציעה של מיכאל אוחנה. בעקבות פציעתו הקשה של הקשר, והעובדה שהוא סיים את העונה, צפויה הקבוצה להיערך לסיטואציה החדשה. בשלב זה במועדון עדיין לא מדברים על קבלת החלטות, אלא מעכלים יותר את הבשורה על אוחנה. מעבר לבעלים משה חוגג, גם יוסי בניון, רוני לוי, אלי אוחנה ומוני ברוש קיבלו קשה את הבשורה שיצרה אווירת נכאים במועדון. באיזה שהוא מקום אוחנה היה הסמל של בית"ר החדשה, ולמועדון ייקח זמן להתגבר על חסרונו.

מיכאל אוחנה כתב פוסט קצר באינסטגרם שבו הוא התייחס לפציעה ואמר: "אין הקב"ה מעמיד אדם בנסיון שלא יוכל לעמוד בו. כל חיי הדבר שהכי אהבתי בחיים שלי זה הכדורגל. האהבה למשחק הזה נתנה לי הכל בחיים שלי ושום דבר לא יעצור אותי מלחזור חזק וטוב יותר. אני רוצה להודות באמת מכל הלב לכולכם על התמיכה והאהבה הבלתי ניתנת להסבר !!! פשוט תודה. רק מחכה לדרוך שוב על הדשא".

הפוסט של מיכאל אוחנה

מאור בוזגלו מחזק

גם אלונה מחזקת

מיכאל אוחנה בית"ר ירושלים. דני מרון
מי ייכנס לנעליו? מיכאל אוחנה אתמול/דני מרון

יחד עם זאת, בימים הקרובים בבית"ר יחשבו כבר על היערכות מחדש. עוד לפני הפציעה של אוחנה חשבו במועדון על צירוף בלם ומגן שמאלי. אלא שכעת הצוות המקצועי עשוי לבקש שחקן משמעותי נוסף לחלק הקדמי. יש לציין שלבית"ר יש שני זרים חתומים מהם היא רוצה להשתחרר (טיירה וז'אורז'יניו), אך בכל מקרה היא תשלם את שכרם ובסיטואציה מסויימת גם הישארות אחד מהשניים עשויה לעמוד על הפרק.

לבית"ר ירושלים יש סגל קצר יחסית ונראה כי מעבר לבלם ומגן שמאלי, הסגל עדיין לא הושלם. ההערכה היא כי מי שיפתח במקום מיכאל אוחנה ביום ראשון הקרוב מול באר שבע הוא גדי קינדה, שבעצמו מחלים מפציעה בכף היד. יש לציין שעידן ורד, קשר קדמי נוסף והקפטן של הקבוצה, עבר ניתוח ביום שישי בארה"ב ואמור לחזור בתוך מספר שבועות לאימונים מלאים ולעמוד לרשות רוני לוי כבר באוקטובר.

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, התייחס לפני זמן קצר לפציעתו של מיכאל אוחנה ואמר: "כואב הלב לראות שחקן שהשקיע כל כך הרבה בניסיון לחזור למגרש, ובסופו של דבר סובל מחוסר מזל שכזה. מיכאל הוא שחקן מקצוען, נשמה אדירה ודמות חיובית בכל סביבה בה הוא נמצא. אני בטוח שהוא יתגבר גם על המכשול הזה ויצליח בשיקום שמחכה לו. אנחנו כמובן נלווה אותו בכל דבר שהוא יצטרך והוא ממשיך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו כקבוצה".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בית"ר מחכה לו יותר מתמיד. עידן ורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully