וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג וואלה! - דור מיכה במקום הראשון, עלי מוחמד שני, דור פרץ שלישי

קשר מכבי תל אביב החזיר לצהובים את פסגת הדירוג של 2019/20: "אני מתכוון להצדיק את הבחירה ולעשות ככל שאוכל על מנת לשמור על המקום גם בעונה הקרובה". קשר בית"ר במקום השני, פרץ שלישי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אורן יוסיפוביץ הסביר כבר בפברואר למה דור מיכה חייב להיות שחקן העונה

לרגל פתיחת עונת 2019/20 אנו שוב מתכבדים להציג בפניכם את #דירוג_וואלה של שחקני ליגת העל בכדורגל.

לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים.

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה שבפתח. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם.

מי בדירוג? שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל, ששותפו בליגת בוגרים או במפעל אירופי; זרים חדשים ששיחקו בגביע הטוטו נכנסו אף הם לרשימה. רק 250 הראשונים נכנסו השנה לרשימה, כשלמעלה מ-100 שחקנים, שסיימו מתחת למקום ה-250, או לא דורגו על ידי יותר מחצי מהמדרגים, לא נכנסו.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

ועכשיו - שלושת הגדולים של #דירוג_וואלה.

3. דור פרץ | 8.28

קשר, מכבי תל אביב

דירוג בעונה שעברה: 24

את הקפיצה של דור פרץ אפשר לראות גם על הדשא וגם בדירוג - לפני שתי עונות דורג במקום ה-59, בעונה שעברה קפץ לעבר המקום ה-24 והנה הוא כבר שלישי. הקשר של מכבי תל אביב פתח חזק מאוד את העונה שעברה, ועד לנקודת האמצע, אולי אף קצת יותר, היה השחקן הדומיננטי בליגה. דור מיכה גנב לו את אור הזרקורים אבל גם אחרי פתיחת עונה קצת עייפה אי אפשר לקחת מדור פרץ את ההתקדמות הנהדרת שלו, ועוד יותר - את הפוטנציאל. לפי הדיווחים - לא בטוח שהוא בכלל יישאר איתנו לעונה זו.

"זהו כבוד גדול להיבחר במקום השלישי מבין שחקני ליגת העל", אמר פרץ לוואלה! ספורט. "אני מודה לאלה שבחרו בי ומקווה שהעונה הקרובה תהיה לא פחות טובה מבחינה אישית וקבוצתית".

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. דני מרון
אי אפשר לקחת ממנו את ההתקדמות, גם לא את הפוטנציאל. דור פרץ/דני מרון

2. עלי מוחמד | 8.32

קשר, בית"ר ירושלים

דירוג בעונה שעברה: 11

הזר הטוב בליגה - ועכשיו זה מגובה בדעת המדרגים. בעונה שעברה היו עוד ארבעה זרים לפניו אבל העונה הוא בטופ של הקטגוריה, ולא נתפלא אם את העונה הוא יסיים במקום אחד גבוה מכך. קשר שעושה קבוצה, אם זה בחילוצים ואם בדחיפה קדימה. מבית"ר תל אביב התקדם למכבי נתניה והיה ברור שגם היהלומים יהוו תחנה בדרך. הגעתו ובעיקר שמו עוררו סערה בבירה, אבל אם ימשיך בגרף ההתקדמות שלו, הוא יסעיר את בית"ר ירושלים בעיקר מהדשא. רכש נהדר של משה חוגג. "אני מודה לעיתונאים על הבחירה המחמיאה במקום השני, זה לא מובן מאליו", אמר לוואלה! ספורט עלי מוחמד. "אני שואף הכי גבוה שיש, ואני מקווה להמשיך ולהצליח עם בית"ר. עכשיו יש לנו משימה חשובה. העונה סוף סוף מתחילה ואני מקווה שהיא תסתיים עם חיוך".

שחקן בית"ר ירושלים עלי מוחמד מול שחקן הפועל רעננה אור דסה. קובי אליהו
בקרוב הוא יתחיל להסעיר את בית"ר בעיקר מהדשא. עלי מוחמד/קובי אליהו

1. דור מיכה | 8.62

קשר, מכבי תל אביב

דירוג בעונה שעברה: 16

אחרי שלוש שנות שלטון של ערן זהבי בפסגת הדירוג, ניצחונות של טוני וואקמה, ג'ון אוגו ודיא סבע - הפעם תורו של דור מיכה להיות מעל כולם ולהחזיר למכבי תל אביב לא רק את האליפות אלא את המקום הראשון בדירוג וואלה! ספורט. שחקן העונה שעברה, מקום 16 לפני שנה, הוא הכדורגלן המוערך ביותר על ידי עשרות העיתונאים, המאמנים והכדורגלנים לשנת 2019/20. "הבחירה מרגשת", אמר דור מיכה לוואלה! ספורט, "בעיקר כיוון שמדובר ברשימה מכובדת של פרשנים ואנשי מקצוע. "אני מתכוון להצדיק את הבחירה ולעשות ככל שאוכל על מנת לשמור על המקום גם בעונה הקרובה".

עוד בוואלה!

"מכבי תל אביב צריכה למחוק את המספר 15 משלט החילופים"

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
"מתכוון להצדיק את הבחירה". דור מיכה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully