וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש קרונקי: "פעלנו באגרסיביות בחלון ההעברות, רוצים אליפות"

בנו של בעלי ארסנל, שמשמש כדירקטור, התראיין והודה: "המחצית השנייה בגמר הליגה האירופית גרמה לשינוי קונספט מבחינתנו"

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

ג'וש קרונקי, בנו של בעלי ארסנל סטן קרונקי שמונה על ידו לדירקטור, ערך היום (שלישי) ראיון מקיף ל-BBC בו סיפק הרבה פרטים מעניינים לגבי העתידו של המועדון והשינוי שחל בו בקיץ בכל הנוגע למדיניות הרכש. כזכור, ארסנל צירפה במהלך חלון ההעברות האחרון את ניקולא פפה, דויד לואיז, דני סבאיוס, גבריאל מרטינלי וקירן טירני כשגם וויליאם סאליבה נרכש מסנט אטיין ומושאל אליה בחזרה ישירות.

קרונקי הגדיר את המחצית השנייה בהפסד 4:1 לצ'לסי בגמר הליגה האירופית כרגע מכונן כשאמר: "המחצית השנייה, בה ספגנו ארבעה שערים, גרמה לנו להבין את העמדה בה היינו וחלק מהמטרות שאנחנו רוצים להשיג בחלון ההעברות שעמד להיפתח. ביססנו את האסטרטגיה שלנו על 45 הדקות האלה. ידענו שלא נשחק בליגת האלופות וזה מה שהשחקנים הגדולים רוצים. המסר המרכזי שלי לווינאי (ונקאטשם, המנהל התפעולי) וראול (סנלהי, ראש מחלקת הכדורגל) בדרך חזרה מבאקו במטוס ואז בפגישה איתם ועם אונאי אמרי היה: 'בואו נהיה אגרסיביים ונמצא את מה שאפשר למצוא".

קרונקי הוסיף: "האנשים האלה יצאו אל השוק ובאמצעות הקשרים שלהם והצוות הנהדר שלנו מאחורי הקלעים, הצליחו למצוא שחקנים כישרוניים שרצו מאוד לשחק בארסנל. אני חושב שהיה לנו קיץ חזק מאוד. הצלחנו לחזק כמה עמדות במגרש לעונה הזו ולעתיד. לא היינו בטוחים מה נצליח להשיג בהתחשב בזה שלא יכולנו להבטיח לשחקנים כדורגל של ליגת האלופות, אבל למרות זאת אני עודדתי את מחלקת הכדורגל שלנו להיות אגרסיבית ולהראות שכשארסנל דופקת על הדלת של שחקן זו דפיקה אחרת. אמנם לא היינו בעמדת כוח אחרי באקו, אבל אני חושב שיש הרבה אנשים שהופתעו שלארסנל יש עדיין הילה סביבה. אנחנו שמחים ונמשיך לפעול כך בעתיד".

ג'וש קרונקי דירקטור בארסנל עם המאמן אונאי אמרי. GettyImages
קרונקי עם אמרי אחרי גמר הליגה האירופית/GettyImages

כשנשאל על המודל העסקי של המועדון ענה קרונקי: "אני לא הולך להיכנס לפרטים יותר מדי, אנשים יכולים לקרוא בין השורות ולהבין מה זה אומר להיות אגרסיבי. זה הולך להיות עניין פרטי שלנו במועדון, אבל אני מקווה שהאוהדים שלנו מבינים מה זה אומר להיות אגרסיביים כמו שהיינו". קרונקי נשאל האם ההחתמות בוצעו בגלל הלחץ של האוהדים ואמר: "אני חושב שאם אתה מבצע החתמת שיא בגלל דעה ציבורית, לא תגיע רחוק מדי. לא פעלנו בצורה של תגובה בקיץ, היינו פעילים בצורה חיובית. חבל שחלק מהאוהדים פעלו בצורה מסוימת, ניסיתי לענות לחלק מהטענות בצורה הוגנת. שוק ההעברות הוא דבר מתפתח, חי ונושם. זיהינו מטרות מרכזיות ועבדנו לפי זה".

לגבי ינואר הוא אמר: "אני לא רוצה להתעסק בזה יותר מדי עכשיו. אנחנו צריכים להעריך דברים לטווח הקצר והארוך ולנסות לראות איך אנחנו עובדים שם. אבל אני יכול לומר שנהיה פעילים גם בחלון ההעברות של ינואר. אבי נרגש מאוד מהמצב. למדנו להכיר חלק מהאנשים שעובדים מאחורי הקלעים באופן אישי והוא שמח מאוד. אנחנו צריכים להישאר סבלניים ולהבין שאנחנו בונים דברים לכמה שנים קדימה. עשינו את זה בקבוצות שלנו בצפון אמריקה ואנחנו מנסים לעשות את אותם הדברים ארסנל. אני חושב שהקיץ הזה הוא דוגמה מצוינת לאיכות של האנשים שיש לנו".

קרונקי החמיא למאמן ארסנל אונאי אמרי: "הוא עושה עבודה מצוינת. להגיע אחרי מאמן ודמות כמו ארסן היה קשה מאוד ואני חושב שאנחנו כמועדון התנהלנו עם זה בצורה הכי אלגנטית שאפשר. המטרה שלנו היא תמיד להתמודד על האליפות, על זה אנחנו מדברים. בהתחשב בחוזקה של הליגה, שהיא הטובה בעולם, אז ברור שאם אתה מתמודד על האליפות באנגליה, אתה מתחרה על תארים גם במקומות אחרים. אנחנו רוצים להתחרות על הכול".

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 20.8: הסעיף שגרם לפ.ס.ז' לדחות את הצעת ברצלונה על ניימאר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully