וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.8: ריאל בעקבות מארק רוקה, מריאנו דיאס בדרך לצרפת

אחרי שעסקאות פוגבה ואריקסן לא צלחו, הבלאנקוס סימנו את קשר אספניול. חלוץ ריאל קרוב לחתימה במונאקו, וגם: הסעיף שגרם לפ.ס.ז' לדחות את הצעת ברצלונה על ניימאר

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

בווידאו: פיליפה קוטיניו בבאיירן מינכן

העברות

* דיז'ון שילמה 1.5 מיליון יורו לספאל עבור אלפרד גומיס, שוער נבחרת סנגל בן ה-25. ספאל החתימה במקומו את קרלו לטיצה, שוערה בן ה-22 של קלאב ברוז'.

* יובנטוס שלחה את המגן השמאלי לוקה פלגריני (20) לעונת השאלה בקליארי, בה שיחק מאז ינואר. לקבוצה מסרדיניה לא תהיה גם הפעם אופציית רכישה.

* פיינורד מכרה את שחקן הכנף אמיל האנסון (21) להאנובר מהליגה הגרמנית השנייה תמורת מיליון יורו וחוזה לשלוש שנים. בעונה הקודמת שיחק השבדי כמושאל בוואלווייק.

* מארק מונייסה, שחקן ההגנה בן ה-27 שגדל בברצלונה, שוחרר מג'ירונה וחתם בקבוצת אל עראבי הקטארית.

* השוער האיטלקי סימונה סקופט, חבר סגל הנבחרת הצעירה של איטליה, עבר בהשאלה מאודינזה לספציה מהסרייה B.

שמועות

* על פי "אס", ריאל מדריד סימנה תחליף מפתיע אחרי שלא הצליחה לרכוש את פול פוגבה ו/או את כריסטיאן אריקסן: קשר אספניול בן ה-22 מארק רוקה. הבלאנקוס מוכנים לשלם את סעיף השחרור של רוקה, המוערך בכ-40 מיליון יורו.

* במקביל, מדווחים ב"אס" שמריאנו דיאס קרוב מאוד לעזוב את ריאל מדריד ולחזור לצרפת. ככל הנראה, הפייבוריטית להחתימו לעת עתה היא מונאקו.

* באתר הספרדי "אל צ'ירינגיטו" טוענים שאחת הסיבות לכך שהצעת ברצלונה לפ.ס.ז' על ניימאר ירדה מהפרק היא דרישה משונה של הקטלאנים: על פי הדיווח, בארסה דרשה שמלוא חוזהו של ניימאר ישולם על ידי פריס סן ז'רמן במקרה שייפצע בברצלונה. כמובן שפריס סן ז'רמן דחתה את ההצעה הזו, אבל במקביל היא כבר לא פוסלת על הסף את האפשרות להשאיל את ניימאר לברצלונה. בכיר במועדון אמר ל'לאקיפ' שהאפשרות להעבירו בהשאלה עם אופציית רכישה "קיימת בהחלט", ושפריס סן ז'רמן "פתוחה" לרעיון הזה.

* ריאל מדריד הוציאה הרבה כסף הקיץ על רכישתו של לוקה יוביץ' (70 מיליון יורו) מפרנקפורט, אבל החלוץ הסרבי לא הרשים את זינדין זידאן, שנתן לו רק תשע דקות של משחק במחזור הפתיחה מול סלטה ויגו. כעת מדווחים בספרד שהבלאנקוס צפויים להשאיל את החלוץ. המועמדת העיקרית לקלוט אותו כרגע היא מילאן.

* דוידה זפאקוסטה שחקנה הספרדי של צ'לסי סיכם על מעברו לרומא בחוזה השאלה לעונה.

* ב"טוטו ספורט" מפרסמים דיווח די מסעיר לפיו אם יובנטוס תמכור את פאולו דיבאלה וברצלונה תחתים את ניימאר, האיטלקים ינסו לרכוש מברצלונה את לואיס סוארס ואיבן ראקיטיץ' בעסקה שתכלול את אמרה ג'אן שיעשה את הדרך ההפוכה.

* פרנק ריברי בן ה-36, שסיים תקופה של 12 שנים בבאיירן מינכן ונמצא ללא קבוצה, הודיע ברשתות החברתיות כי הוא "מתכונן לאתגר חדש". לוקה טוני שאל אם הוא בא לאיטליה, וריברי הגיב בקריצה ובשלל אימוג'ים נוספים. הצרפתי צפוי להצטרף לפיורנטינה, אחרי שדחה הצעות מאל נסאר, ספרטק מוסקבה ודינמו מוסקבה. הוא יחתום לשנתיים ויקבל 4 מיליון יורו לעונה.

* אחרי שלא נכלל בסגל של מנצ'סטר יונייטד למשחק מול וולבס, אלכסיס סאנצ'ס קרוב להשלים את המעבר לאינטר וצפוי להגיע לבדיקות רפואיות במילאנו במהלך היום. על פי העיתונאי אלפרדו פדולה, זו תהיה עסקת השאלה עם תשלום של 12-15 מיליון יורו, כאשר הנראזורי ישלמו רק 4 מיליון יורו משכרו ויונייטד תשלים את היתרה (כ-10 מיליון).

* אינטר תשלח את המגן הנריקה דאלברט בחזרה לניס, ממנה נרכש ב-2017. הצרפתים יחתימו אותו בהשאלה עם אופציה לרכישה ב-12-13 מיליון יורו.

* באיטליה טוענים כי פרננדו יורנטה קרוב יותר לנאפולי מאשר לאינטר או מנצ'סטר יונייטד. החלוץ הבאסקי הוותיק סיים את חוזהו בטוטנהאם וכשחקן חופשי יכול לחתום בקבוצה חדשה גם אחרי סגירת החלון ב-2 בספטמבר

* דניאל סטארידג', שסיים את חוזהו בליברפול ומחפש קבוצה בחודשים האחרונים, נחת בטורקיה לקראת חתימה בטרבזונספור, שם ישתף פעולה עם אנתוני וואקמה.

* ורונה קרובה לסגור עם קלאב ברוז' את צירופו של סופיאן אמרבאט, קשר נבחרת מרוקו בן ה-23, בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה של 3 מיליון יורו.

* מונאקו ממשיכה לחפש חיזוק אחרי פתיחת העונה החלשה. החזרת טיימואה בקאיוקו מצ'לסי עדיין נמצאת בעדיפות ראשונה, אבל כעת נשקלת האפשרות לשאול את הקשר מריו למינה מסאות'המפטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully