וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות היכולת הפושרת: במכבי נתניה שוקלים לבקש מאייל סגל עוד חיזוק

18.8.2019 / 7:47

הצוות המקצועי יחליט בימים הקרובים אם להתבסס על הסגל הקיים או לבקש מהבעלים רכש נוסף. דאגה מפציעת הויבאך, מלמד יחמיץ את פתיחת העונה

צילום וידאו: דני מרון

עיקרי הדברים

- אחרי ההפסד למכבי חיפה, מכבי נתניה מתלבטת לגבי חיזוק נוסף

- דאגה מהפציעה של טים הויבאך, שהוחלף במהלך המשחק

- אלמוג כהן צפוי להיות כשיר למשחק פתיחת העונה בליגת העל

seperator

דאגה במכבי נתניה אחרי ההפסד אמש (שבת) 2:1 למכבי חיפה בגביע הטוטו. "יש לנו כרגע הרבה בעיות שצריך לתקן", אמר בתום המשחק המאמן שי ברדה. "זו היתה נורת אזהרה לקראת פתיחת הליגה ואני מאוד מקווה שבמחזור הראשון בעוד תשעה ימים, אנחנו נראה קבוצה אחרת שיודעת לעשות את הפעולות הבסיסיות שקבוצה כמו מכבי נתניה חייבת לעשות. להיות הרבה יותר אגרסיבית ולזכות בכדור ראשון ובכדור שני, בתור התחלה".

עוד בוואלה!

ההולנדים מרשימים, ההתקפה עמוקה והאופי חזר: הסימנים המעודדים במכבי חיפה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' עם עוזרו שי ברדה. ברני ארדוב
בקרוב הם יערכו עוד התייעצות. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

במועדון יערכו ביומיים הקרובים סיעור מוחות במטרה להחליט אם לבקש מהבעלים אייל סגל שחקן חיזוק. רועי קהת עדיין לא נכנס לעניינים וגם יאהמיר הוקה לא נמצא בכושר טוב בינתיים. גם השערים של פאטוס בצ'יראי מאוד חסרים, אבל באימונים הוא כובש ולכן פחות מודאגים לגביו.

בקבוצה היו מרוצים מההופעה של דני עמוס שחזר לשער הקבוצה אחרי שלא שיחק כל הקיץ. הפציעה של טים הויבאך מדאיגה אחרי שהוא נאלץ לצאת והוא יטופל בימים הקרובים. אלמוג כהן שנעדר בגלל פציעה אמור לחזור השבוע לאימונים מלאים ואמור להיות כשיר למשחק מול הפועל תל אביב. גיא מלמד ימשיך להיעדר, אבל מכבי נתניה קיבלה אתמול בהופעה ראשונה אחרי למעלה מארבעה חודשים את יונס מלדה שנכנס כמחליף ולו מייעדים משבצת חשובה בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully