וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "חזיזה? לא שמתי לב שהוא הושיט את היד, מתנצל על כך"

17.8.2019 / 22:27

מאמן מכבי חיפה התייחס ל"תקרית" עם הקשר ב-1:2 על מכבי נתניה: "היה לו משחק מצוין". על הסגל: "רוצים להתחזק בעוד שני שחקנים". שרי: "נחמד לי פה מאוד". ברדה: "משחק רע מאוד שלנו"

התגובה של מכבי חיפה ל"תקרית"

מכבי חיפה תגיע למשחק הפתיחה בליגת העל מול הפועל רעננה בעוד כשבוע במצב רוח מרומם, אחרי שרשמה הערב (שבת) ניצחון דרמטי, 1:2 על מכבי נתניה בגביע הטוטו הודות לשער של רז מאיר בדקה ה-94. בעקבות זאת, סיימו הירוקים את המפעל במקום השביעי, במשחק שבו נכנס הרכש המסקרן צ'ארון שרי להופעת בכורה.

"במחצית הראשונה נראינו מצוין", אמר מרקו בלבול. "לצערי לא היינו חדים מול השער וכמעט נענשנו על כך. אנחנו צריכים לשפר את החדות מול השער, אבל מגיע שאפו לשחקנים על המאמץ הגדול, לא פשוט להבקיע שער ניצחון בדקה האחרונה. חשוב לזכור שמכבי חיפה הוא מועדון מפואר שתמיד שואף להגיע הכי רחוק שיש. יש קבוצה טובה וסגל טוב ואנחנו רוצים להתחזק בעוד שני שחקנים שיוסיפו מחץ".

על התקרית עם דולב חזיזה: "היה לו משחק מצוין. לא שמתי לב שהוא הושיט את היד ואני מתנצל על כך. שום דבר מעבר לאי תשומת לב ולפוקוס שלי במשחק".

על הבכורה של צ'ארון שרי: "הוא עדיין לא בכושר, יקח קצת זמן אבל אין לי ספק שבסופו של דבר הוא יתרום לנו במגרש ומחוצה לו".

צ'ארון שרי על הבכורה בירוק: "עד עכשיו נחמד לי מאוד פה, היה כיף לשחק לראשונה עם החברים החדשים שלי. צריך להתרכז בקבוצה ולא רק ביכולת שלי, היא תבוא לידי ביטוי בהמשך".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' עם עוזרו שי ברדה. ברני ארדוב
יצאו בזול. ברדה עם דראפיץ'/ברני ארדוב

"משחק רע מאוד שלנו", אמר מאמן מכבי נתניה שי ברדה. "ברגע שאנחנו לא מגיעים לכדורים השניים אנחנו לא יציריתיים. התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה יותר כי לא שיחקנו טוב, אנחנו פשוט לא מוכנים. מכבי חיפה הייתה טובה יותר בהרבה ונעשה הכול כדי לשפר את זה. זו לא מכבי נתניה שהייתי רוצה לראות".

גבי קניקובסקי ציין: "לא שיחקנו טוב, נצטרך לתקן ולהיות יותר טובים. הבקעתי שער, אבל זה לא הספיק לקבוצה. היינו קצת עייפים כנראה, זה לא תירוץ. יש לנו חיבור טוב, ולי אישית טוב בנתניה וכיף לי. נהיה השנה קבוצה רעבה שלוחצת ומשחקת כדורגל יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully