וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייג'ל האסלביינק התראיין לתקשורת ההולנדית: "אנחנו אנדרדוג"

18.8.2019 / 9:20

שחקנה של הפועל באר שבע דיבר לקראת פלייאוף הליגה האירופית נגד פיינורד בחמישי: "ננסה להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לישראל"

צילום וידאו: דני מרון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לא מוותר על המשחק הערב (ראשון, 20:30, ספורט 5) בטדי בחצי גמר גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. למרות שהראש כבר במשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית ביום חמישי ברוטרדאם נגד פיינורד, אמר אמש בכר לשחקניו: "יש לנו מספיק זמן עד המשחק בהולנד ומי שישחק לא צריך לשמור כוחות, כי יש מספיק זמן לנוח עד יום חמישי. תבואו לשחק מתוך מטרה לעלות לגמר, שזה תמיד טוב וחשוב למועדון".

כמובן שבהולנד מיהרו לראיין את שחקן האדומים ההולנדי, נייג'ל האסלביינק, ולשאול אותו לגבי סיכויי באר שבע לעבור את פיינורד. "אנחנו מגיעים כאנדרדוג", אמר האסלביינק לכתב דניס ואן אירסל, והמשיך: "ננסה להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לטרנר". על החיים בישראל אמר: "הולך לי טוב, שיחקתי בכל המשחקים מתחילת העונה ואנחנו משחקים טוב".

הכתב הזכיר להאסלביינק את המפגש האחרון שלו עם פיינורד: זה קרה בעונת 2016/17, במדי אקסלסיור בדרבי של רוטרדם. החלוץ כבש את השער בראשון ב-0:3 ביתי גדול של קבוצתו, שדחה את חגיגות האליפות של פיינורד, שהצליחה בסופו של דבר לסיים ראשונה ולקחת אליפות כעבור שבוע. "זה היה אחר צהריים נהדר!", אמר האסלביינק, שישמח לכבוש פעם נוספת במשחק החזרה שלו להולנד.

אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יקבל צ'אנסים גם בליגה. אוהד לויטה/ברני ארדוב

בכר ייתן לאוהד לויטה לפתוח בין הקורות. השוער שהיה טוב בעונה שעברה וסייע לקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון, נדחק לספסל אחרי צירוף ארנסטס שטקוס, אבל בכר מתכוון לתת לו קרדיט בגביע הטוטו ומדי פעם גם בליגה מתוך אמונה שלויטה יכול לשחק ללא בעיה כאשר שטקוס ייעדר.

בקישור האחורי צפוי לעלות הקשר הצעיר מקוסטה ריקה רשיר פרקינס שהובא לקבוצת הנוער ומגלה יכולת טובה מאוד גם באימוני הקבוצה הבוגרת. דויד קלטינס שישחק מול קבוצת נעוריו יתופקד כסוג של בלם שלישי. נאור סבג שקיבל הזדמנות מול לאצ'י האלבנית, כבש שער ומאז לא שיחק, יחזור להרכב אחרי שקיימת שביעות רצון גדולה מאוד מצירופו לקבוצה. לואי טהא ובן ביטון יקבלו מנוחה ולא יהיו בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully