וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר מפריך את השמועות: "אלכסיס סאנצ'ס חלק מהקבוצה, הוא יפתיע רבים"

מאמן יונייטד מכחיש שהחלוץ הצ'יליאני יעזוב לאיטליה עד סיום חלון ההעברות האירופי: "הוא ישחק הרבה יותר ממה שחושבים"

רויטרס

השמועות על עזיבת אלכסיס סאנצ'ס את מנצ'סטר יונייטד גוברות, אבל אולה גונאר סולשיאר מבהיר: הוא יישאר, ועוד הולך לסתום לו מעט פיות במהלך העונה.

מאמן השדים האדומים התייחס היום (שישי) באריכות לסטטוס של החלוץ הצ'יליאני המושמץ, שנמצא על הכוונת של כמה קבוצות בליגה האיטלקית ועל פי דיווחים שונים אמור לעזוב את אנגליה עד סיום חלון ההעברות האירופי ב-2 בספטמבר.

"אלכסיס מקצוען אמיתי, הוא מגיע לכל אימון ועובד קשה. הוא שחקן מצוין וימשיך להיות חלק מהקבוצה", הסביר המאמן. "הוא הולך לשחק הרבה יותר ממה שאנשים חושבים, ויפתיע רבים. אני משוכנע בזה. זה לא שהחלק הקדמי שלנו מלא בשחקנים שמספקים מספרים כמוהו".

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אלכסיס סאנצ'ס. AP
צ'אנס כפוי? אלכסיס/AP

סאנצ'ס בן ה-30 לא השלים 90 דקות מלאות באף משחק במדי יונייטד במשך יותר משנה, והביקוש שלו בשוק הלך וירד. למרות זאת, ההערכות הן שהישארותו נכפית על יונייטד מכיוון שהיא לא מוכן לוותר על משכורת העתק שלו - כ-560 אלף ליש"ט בשבוע על פי "דיילי מייל".

בנוסף לירידה החדה במעמדו, הצ'יליאני סבל בתקופה האחרונה מפציעות שונות. לעונת הפרמיירליג הטרייה הוא הגיע בכושר רעוע. "הוא מתאמן איתנו כבר שלושה שבועות, והוא עדיין קצת מאחור. ערכנו כמה משחקונים פנימיים כדי לעזור לו לחזור לכושר, והוא נתן קצת אקסטרות מעצמן גם כן. הוא ישתלב לאט לאט", אמר סולשיאר.

יונייטד (ללא אלכסיס) תתארח ביום שני אצל וולבס. במשחק הראשון שלה העונה היא הביסה 0:4 את צ'לסי.

עוד בוואלה!

הסכם גירושין בשידור חי: אלכסיס סאנצ'ס ומנצ'סטר יונייטד נאבקים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully