וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקלעו לטירוף: מה קורה עם מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ?

14.8.2019 / 19:00

ארסנל לא מדברת, לתקשורת אין תשובות, הנשים שסבלו מאיומים חזרו לגרמניה והמשטרה סידרה מקום מסתור. מצבם של השניים, שהיו מעורבים בניסיון שוד לפני קצת יותר משבועיים, נקלעו לקרב בין כנופיות וגם לא שיחקו נגד ניוקאסל, לא ברור

מתוך טוויטר

בווידאו: צפו בתקיפה

מה קורה עם מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ? גם אם תשאלו את אנשי התקשורת הבכירים באנגליה, סביר להניח שהם יגידו לכם שאף אחד לא באמת יודע. כזכור, כוכבי ארסנל היו מעורבים לפני קצת יותר משבועיים בתקרית מפחידה מאוד כששני ביריונים חמושים על אופנוע תקפו אותם בצפון מזרח לונדון. התוקפים ניסו לשדוד את הגרמני בעודו ברכבו, וגם ניסו לשבור את החלונות עם לבנים לפני שקולאשינץ הצליח להבריח אותם. לאחר מכן נכנסו השניים למסעדה שבה הם נחשבים לבני בית, שם יצא הצוות והבריח את האופנוענים.

מאז השניים מקבלים איומים על חייהם ועל חיי משפחותיהם. הם נמצאים במקום מסתור בלתי ידוע תחת אבטחה של 24 שעות, ואפילו שומרים חמושים וכלבי גישוש נמצאים מחוץ לביתם (ואגב, השחקנים עצמם משלמים למשטרה מכיסם על האבטחה הכבדה). המצב האבסורדי הזה גרם להם להחמיץ את משחק פתיחת העונה של קבוצתם נגד ניוקאסל ביום ראשון, ונכון לכרגע, לא ברור מתי הם יכולים לחזור להתעסק בכדורגל. בחלק מהמקומות נטען בקיצוניות שאם זה יימשך, הרשויות עשויות לבקש מהם לעזוב את המדינה.

ה"סאן" הבריטי הצליח לשפוך אתמול (שלישי) סוף סוף קצת אור על הפרשה, כשהסביר שהשניים נמצאים במרכזו של קרב כנופיות אליו נקלעו. על פי אותו הדיווח, אחת מהכנופיות, שמקורה ממזרח אירופה, הורתה לשנייה ש"לא להתעסק עם אוזיל וקולאשינץ, הם מחוץ לעסק". הכנופיה השנייה, אליה ככל הנראה שייכים התוקפים שניסו לשדוד את השניים לפני קצת יותר משבועיים, הגיבה לכך, איך לא, עם איומים על חיי השחקנים ובני משפחותיהם. בלאגן.

שחקני ארסנל מסוט אוזיל, סיאד קולאשינץ. AP
לאף אחד לא ברור מה קורה איתם. סיאד קולאשינץ ומסוט אוזיל/AP

היום ה"דיילי מייל" הצליח לצלם את מסוט אוזיל לראשונה מאז המקרה. המצלמות קלטו את הקשר הגרמני מגיע לביתו עם אבטחה, אבל אחרי מספר דקות בבית הוא עזב אותו יחד עם השוטרים שליוו אותו. הסיבה לכך היא שככל הנראה המשטרה איפשרה לאוזיל להביא מספר דברים מביתו, ולאחר מכן הוא הוחזר למקום המסתור. הנשים של השניים עזבו את אנגליה וחזרו לגרמניה, והשחקנים קיבלו הוראה שלא לדבר עם אף אחד מהעולם החיצון - גם לא עם חבריהם לארסנל או אנשי המועדון שרוצים לדרוש בשלומם.

המצב ההזוי הזה מעסיק לא מעט גם את שחקני הליגה ושחקני העבר, דוגמת סטיב סידוול, שכנראה סיכם את מה שעובר לכולם בראש בצורה מושלמת: "אני לא מאמין שזה קורה. אז מה שחקנים צריכים לעשות עכשיו, לשכור שומר ראש שיתלווה אליהם 24/7? אני בהלם מהסיטואציה. אנחנו מדברים על שחקני כדורגל באחד מהמועדונים הגדולים בעולם, שכבר יותר משבועיים פשוט נמחקו מהמפה ולא מתקשרים עם העולם החיצון. וכולם שותקים! ארסנל, הההתאחדות, אופ"א, פיפ"א, התקשורת. רק אני לא מבין מה לעזאזל קורה פה?!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully