וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם גירושין בשידור חי: אלכסיס סאנצ'ס ומנצ'סטר יונייטד נאבקים

גם השדים האדומים וגם הצ'יליאני מעוניינים בפרידה, היעד כבר הוצב (כנראה איטליה), אז למה כל צעד במו"מ מתפרסם בתקשורת?

עריכה: מתן חדד

אלכסיס סאנצ'ס נחוש לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר יונייטד נחושה להיפרד מאלכסיס סאנצ'ס ונראה ששני הצדדים יסכימו לוותר על סכומי כסף בלתי מבוטלים כדי להגיע להסכם גירושין. אבל עד שההסכם הזה ייחתם, כנראה שיופיעו הרבה מאוד כותרות בתקשורת הבריטית.

היום הביטוי "מו"מ תקשורתי" קיבל ביטוי יפה באנגליה. בעוד ב"טיימס" סיפרו שאלכסיס נבהל מהאיומים של מנצ'סטר יונייטד להשליך אותו לקבוצת המילואים והאיץ בנציגיו למצוא לו קבוצה אחרת, ב"הסאן" טענו בכלל שהוא מסרב לעזוב את הקבוצה.

מדוע זה קורה? הפעלת לחץ של כל אחד מהצדדים במטרה להגיע להסכם הפרידה הטוב ביותר מבחינה כלכלית, כשמול עיני כולם ניצב דד ליין: ה-2 בספטמבר 2019.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אלכסיס סאנצ'ס. AP
אחד הפלופים הגדולים בשנים האחרונות. אלכסיס/AP

סאנצ'ס שקיבל איום להפוך לשחקן המילואים היקר בעולם (ואולי בהיסטוריה), מרוויח במנצ'סטר יונייטד סכום של כ-505 אלף ליש"ט בשבוע. הוא הגיע מארסנל תמורת כ-31 מיליון ליש"ט בינואר 2018 ובשנה וחצי הבאות ביסס את מעמדו כאחד הפלופים הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות, בעיקר נוכח השכר המפלצתי שהוא מרוויח.

היעד הסביר ביותר שנראה לעין עבור אלכסיס, הוא איטליה. הצ'יליאני בן ה-30 שיחק בהצלחה רבה באודינזה, לפני שזו מכרה אותו לברצלונה ובארץ המגף ישנה התעוררות מסוימת בקיץ הנוכחי. חלון ההעברות באיטליה פתוח עד ה-2 בספטמבר, אבל אף קבוצה מהסרייה A לא תשלם לצ'יליאני את השכר שהוא מרוויח באנגליה וגם אם הוא אכן יעזוב, זה כנראה יהיה בהשאלה עם אופציית רכישה. לפיכך הדברים עוברים כעת למישור הכספי ולמאבק תקשורתי, כשהמטרה של השחקן (והקבוצה שתקלוט אותו) היא לקבל כמה שיותר כסף ממנצ'סטר יונייטד, והמטרה של השדים האדומים היא לדחוק אותו החוצה, אבל להשלים כמה שפחות מהשכר העצום שלו.

אחרי שבשבועות האחרונים הכותרות הוקדשו לפול פוגבה, רומלו לוקאקו והארי מגווייר, נראה שהישורת האחרונה של חלון ההעברות תוקדש לאלכסיס ס'אנצ'ס. הבוקר כבר התפרסמו שתי ידיעות סותרות ובשבועיים הקרובים צפויות עוד לא מעט התפתחויות בגזרת אלכסיס סאנצ'ס, כשגם הכשירות שלו עדיין מוטלת בספק. הצדדים כבר ידאגו שעל הכל נוכל לקרוא בזמן אמת.

עוד בוואלה!

יעד חדש או קבוצת המילואים: האולטימטום של סולשיאר לסאנצ'ס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully