וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעד חדש או קבוצת המילואים: האולטימטום של סולשיאר לסאנצ'ס

האם הצ'יליאני שמרוויח כחצי מיליון ליש"ט בשבוע ישחק בקבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד? על פי דיווח באי הבריטי, המאמן נחוש להיפטר מסאנצ'ס כבר בימים הקרובים. וגם: העימות של סאנצ'ס באימון

עריכה: מתן חדד

בווידאו: הארי מגווייר מוצג במנצ'סטר יונייטד

אלכסיס סאנצ'ס בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד, או לפחות בערך. על פי דיווחים ב"סאן" הבריטי, מאמן השדים האדומים, אולה גונאר סולשיאר, הודיע לצ'יליאני המאכזב כי אם לא ימצא לעצמו קבוצה חדשה בחלון ההעברות הנוכחי, הוא ירד לשחק בקבוצת המילואים של המועדון, זאת על אף שמדובר באחד השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר בקבוצה.

על פי אותו דיווח, סולשיאר וסאנצ'ס לא הסתדרו כבר מימיו הראשונים של הנורבגי בקבוצה, כשהמאמן סבור שהשפעתו של הצ'יליאני על חדר ההלבשה שלילית למדי.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
מאוכזב מסאנצ'ס. אולה גאנר סולשיאר/רויטרס

אם כל זה לא מספיק, על פי דיווחים שונים, כבר באימון הראשון שבו לקח חלק עם החזרה מהקופה אמריקה, התעמת שחקן הכנף עם מייסון גרינווד בן ה-17.

אמנם סוכנו של השחקן היה במגעים עם אינטר בתחילת הקיץ בנוגע למעברו לאיטליה, אך משא ומתן זה לא הבשיל לכדי חתימה. המכשול העיקרי במציאת קבוצה חדשה הוא משכורתו של השחקן, שעומדת על 500,000 ליש"ט בשבוע. גם רומא מביעה התעניינות בשאילתו, אך לא מוכנה לשלם את שכרו הגבוה ולכן סביר להניח שמנצ'סטר יונייטד תצטרך להשלים את החסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully