וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדי מחזור הפתיחה: בית"ר מול באר שבע בראשון, מכבי תל אביב בשבת

הקבוצה של ברק בכר תיאלץ להתארח בטדי שלושה ימים אחרי המשחק מול פיינורד. מכבי חיפה תפתח את העונה מול רעננה בשבת ב-18:00. וגם: על מהפכת השעות בליגת העל

צילום: ניב אהרונוסון עריכה: אביב ארגז

בווידאו: הצצה לבלומפילד המתחדש

בשעה טובה, מנהלת הליגה פרסמה היום (חמישי) את מועדי המשחקים במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. המשחק המרכזי שבו בית"ר ירושלים תארח את הפועל באר שבע ייערך ביום ראשון (25.8) בשעה 20:15 וזה אומר שלקבוצה של ברק בכר יהיו רק שלושה ימים להתאושש אחרי משחק החוץ מול פיינורד במוקדמות הליגה האירופית. ביום שני ייערך משחק אחד שבו הפועל תל אביב תארח את מכבי נתניה (20:15).

מכבי תל אביב, שסיימה היום את דרכה באירופה, תתארח אצל נס ציונה ביום שבת בשעה 20:30. מכבי חיפה תוציא לדרך את המחזור עם משחק ביתי מול הפועל רעננה ביום שבת ב-18:00. שיבוץ משחקי המחזור השני ישלח במהלך השבוע הבא בהתאם למגבלות שבוע הנבחרות אשר יחול בסמוך. שיבוץ משחקי מחזורים נוספים של סיבוב המשחקים הראשון (מעבר למחזור השני) ישלח לאחר סיום השתתפות נציגות ישראל במוקדמות הליגה האירופית והגרלת שלב הבתים (בהתאם להעפלת הקבוצות לשלב זה).

יתר משחקי מחזור הפתיחה:

הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד (שבת ב-19:00)
הפועל כפר סבא - הפועל חיפה (ראשון ב-19:00)
בני יהודה - עירוני קרית שמונה (ראשון ב-20:00)

פלייר אצטדיון בלומפילד. ברק ברינקר, דני מרון
עדיין לא מוכן לארח את מחזור הפתיחה. אצטדיון בלומפילד/דני מרון, ברק ברינקר

לגבי בלומפילד, כרגע משחקי שתי התל אביביות שאמורות לארח במחזור הפתיחה (בני יהודה והפועל תל אביב) משובצות לאצטדיון המושבה, שכן טרם התקבלו כל האישורים המתאימים מכלל הגורמים, לרבות אישור משטרת ישראל והפקת רישיון עסק. עם זאת, שיבוץ המשחקים נעשה בהתאם לבקשת עיריית תל אביב והנהלת האצטדיון, מתוך מטרה לאפשר את קיום המשחקים בבלומפילד, ברגע שיסתיימו העבודות ויתקבלו כל האישורים.

המשחק המרכזי כאמור יתחיל בשעה מוקדמת יותר לעומת העונה שעברה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במנהלת הליגה החליטו להקדים את שעות המשחקים כדי לאפשר הגעה של משפחות וילדים לכמה שיותר משחקים. לפיכך, המשחק המרכזי ישוחק ב-20:15 במקום ב-21:00 וגם המשחקים שישובצו לימי ראשון יתחילו בדרך כלל ב-20:15. בהמשך, כאשר שעון החורף ייכנס, המחזורים יתחילו כבר בשעה 15:00 והמשחק הראשי של ימי שבת ייצא לדרך ב-19:50.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "מאז כניסתי לתפקיד אני פועל במרץ כדי לייצר אווירה משפחתית שתזמין את הדור הבא של אוהדי הכדורגל לאצטדיונים. לצד מהפכת המתקנים, היה צורך מובהק לאפשר לילדים ליהנות מחווית הכדורגל בשעות בהן הם עדיין ערים. משחקים בשעות מאוחרות היו מונעים מאוהדים אלה מלהגיע ולצפות במשחקים, וזאת משום שהם צריכים לקום למחרת בתי הספק, לצבא ולעבודה".

עוד בוואלה!

מהפכת שעות השידורים: המשחק המרכזי יוקדם, מחזורים רבים יחלו ב-15:00

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully