וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא? אקס מכבי תל אביב מואשם כי גנב והבריח טנדרים מארגנטינה

אלחנדרו קניג, שרשם 12 הופעות ושער אחד במועדון ב-1990, נעצר בארגנטינה לאחר שהוא ועשרה אנשים היו מעורבים בפרשת שוד וזיוף

צילום: ניב אהרונוסון עריכה: אביב ארגז

בווידאו: אצטדיון בלומפילד המתחדש

אקס מכבי תל אביב אלחנדרו קניג הסתבך בארגנטינה ועלול להיכנס לכלא בקרוב. כדורגלן העבר נעצר על ידי רשויות החוק ביחד עם עשרה אנשים נוספים, בטענה שהוא וחבריו גנבו שלושה טנדרים יקרים משלוש ערים שונות במהלך חמישה ימים לקראת סוף חודש מאי, ואז חצו את הגבול כדי למכור אותן בבוליביה עם מסמכים מזויפים.

שחקן העבר עוכב לחקירה, לאחר שנעצר בגבול ארגנטינה-צ'ילה בסוף החודש שעבר, ויישאר במאסר בעתיד הקרוב, כך נקבע בשימוע שנערך לו בסנטה פה. האזנות סתר, בין היתר להודעות קוליות בווטסאפ, סייעו בתפיסת החשודים (ארבעה נעצרו עד כה בסך הכל), אף שקניג מתעקש כי הוא חף מפשע. "הוציאו את דיבתי", טען, עם דמעות בעיניו. "כל כך קל לרסק אנשים, אבל כשאתה אומר אמת אף אחד לא מאמין לך. תמיד הייתי כן, ואמשיך להיות כן גם עכשיו. ב-50 שנותי לא נפתח לי תיק פלילי. מעולם לא גנבתי טנדר בחיי ואין לי שום קשר לזה".

עם זאת, בארגנטינה מיהרו להזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שקניג מעורב באירוע פלילי: ב-21 בנובמבר 2008 נעצר כשהוא נוהג ברכב גנוב עם לוחית רישוי מזויפת. חלוץ העבר כן הסכים להודות שעבר את הגבול בין ארגנטינה וצ'ילה, אך טען כי הסיבה היתה כדי לנסות ולשדך בין שחקנים ארגנטינאים צעירים לקולו קולו.

כלל הקריירה האירופית של קניג (50), לו הודבק הכינוי "השמן", היתה במכבי תל אביב, כשרשם 12 הופעות במדי הצהובים ב-1990 וכבש שער אחד - כבר במשחק הבכורה שלו, ב-3:3 עם בית"ר תל אביב. הקדנציה הסתיימה במהרה, כשחזר לדרום אמריקה ושם בילה את שארית הקריירה שלו, עד אשר תלה את הנעליים ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully