וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכדורגלן מבטיח לסוחר סמים: ילד הפלא שאפילו רונאלדו החמיא לו

פאביו פאים, שהוחתם על ידי צ'לסי וש-CR7 הגדיר פעם כ"יותר כישרוני ממני, חכו שתראו אותו", נעצר בפורטוגל. אולי הוא יחזק את נבחרת בתי הכלא

יו טיוב

שחקן צ'לסי לשעבר ומי שכריסטיאנו רונאלדו הגדיר כ"כישרון יותר גדול ממני", נעצר בסוף השבוע בחשד לסחר בסמים. פאביו פאים בן ה-31 כיכב במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון כשכריסטיאנו רונאלדו עזב את הקבוצה לטובת מנצ'סטר יונייטד. "אתם חושבים שאני כשרוני? חכו עד שתראו את פאביו פאים", אמר אז CR7.

פאים רשם למעלה מ-40 הופעות בנבחרת הצעירות של פורטוגל. הוא ניצב תחת מעקב קבוע של ברצלונה, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד וכדי להרחיק את כולן, ספורטינג ליסבון העניקה לו חוזה דמיוני של כ-80 אלף יורו לחודש עוד לפני שמלאו לו 20.

פאביו פאים במדי נבחרת הנערים של פורטוגל, 2007. GettyImages
יותר מ-40 משחקים הנבחרות הצעירות של פורטוגל. פאים בצעירותו/GettyImages

ב-2008 ספורטינג השאילה אותו לצ'לסי, כשהבלוז משאירים לעצמם אופציה לרכוש אותו. הוא היה בן 20, הסוכן שלו היה ז'ורז'ה מנדש שהתחיל לצבור כוח אדיר והעתיד נראה ורוד. אבל כאן התחילה הנפילה. פאים לא הוכיח שהוא מוכן מנטלית לאתגר כמו צ'לסי, שיחק רק בקבוצת המילואים וחזר לפורטוגל אחרי כשנה.

בריאיון ב-2017, הוא סיפר על התקופה הקצרה בצ'לסי: "הפסקתי להתאמן ברצינות והתחלתי לשתות. הייתי בן 20 והיה לי המון כסף. כל הדלתות היו פתוחות בפניי ועשיתי מה שאני רוצה. רונאלדו? הייתה לי איכות, לפחות כמו שלו, אבל לא היה לי את כל השאר".

עוד בוואלה!

מסיר את הכפפות: סימני השאלה סביב ניקולא פפה שמגיע לארסנל

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת הנערים של פורטוגל בשנת 2007, פאביו פאים. GettyImages
"רונאלדו? הייתה לי איכות לפחות כמו שלו, אבל לא היה לי את כל השאר". פאים/GettyImages

ההתרסקות נמשכה עם שורה של השאלות לקבוצות קטנות. ב-2010 הבינו שספורטינג שההבטחה הזו כבר לא תמומש ושחררו את פאים לדרכו. הוא שיחק באנגולה וקטאר, חתם בליטא ונזרק מקבוצה מהליגה השנייה בלוקסמבורג בגלל מה שהוגדר כ"התנהגות לא מקצוענית".

ב-2012 וב-2015 שתי נשים שונות הגישו נגדו תלונות על אונס, אבל בשתי הפעמים זוכה. אחרי שנחלץ ממאסר פוטנציאלי והמשיך לדשדש בעולם הכדורגל. אחרי סיבוב נוסף בליגות הנמוכות בפורטוגל, הוא נותר ללא קבוצה וכנראה פתח בקריירה של סחר בסמים.

אחרי שמשטרת פורטוגל עקבה אחריו והצמידה האזנה לשיחות טלפון שהוא ביצע, פאים נעצר בסוף השבוע. ברשותו נמצאו 12 גרם קוקאין, מאזני שקילה ו-900 יורו. בקרוב יוגש נגדו כתב אישום וההערכות הן שהוא ישלח למאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully