וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד מתוסכל: "אני הלוזר הגדול בעולם, ואני שונא את זה"

מאמן צ'לסי מאוכזב מאוד אחרי ההפסד בסופרקאפ האירופי, ויש לו טענות גם על הלו"ז הנוח יותר של ליברפול: "זה השפיע על המשחק"

רויטרס

אכזבה גדולה בצ'לסי אחרי ההפסד אמש (רביעי) לליברפול בסופרקאפ האירופי. הבלוז אמנם הציגו יכולת משופרת בהרבה ביחס לתבוסה 4:0 שספגו מידי מנצ'סטר יונייטד במחזור פתיחת העונה בפרמיירליג, אולם בסוטפו של דבר הפסידו 5:4 בדו קרב פנדלים אחרי 2:2 בתום 120 דקות.

בסיום נראה מאמן צ'לסי פרנק למפארד, שנתון בימים האחרונים לביקורות רבות למרות שהקדנציה שלו על הקווים בקושי החלה, מתוסכל במיוחד. "אני הלוזר הכי גדול בעולם, ואני שונא את זה", אמר. "האופן שבו שיחקנו, הרוח, התשוקה, האיכות - הכל היה כל כך טוב וכל כך מעודד, חוץ מהתוצאה. אני יודע שהפסדנו, אבל יש לנו הרבה מה לקחת מהמשחק הזה. אפשר לשאוב הרבה ביטחון מזה להמשך העונה. יש לנו איכויות אמיתיות, ולפעמים בכדורגל חסרה לך טיפת מזל".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד. GettyImages
"לא אוהב להיות מאלה שמתלוננים, אבל...". למפארד/GettyImages

הבלוז אכן שלטו במשחק בחלקים נרחבים ממנו, אבל לטענת למפארד היו תשושים בדקות הסיום של ההארכה ובפנדלים - דבר שניכר פחות על ליברפול, שקיבלה 48 שעות יותר מצ'לסי כדי להתכונן למשחק.

"אני לא אוהב להיות מהמאמנים המתלוננים, אבל ברור שזה השפיע על ההכנות. חבל מאוד שהיו להם יומיים עודפים, הם קיבלו יתרון מובנה עלינו", אמר. "אני מכבד את ליברפול, מברך אותם על הזכייה, אבל מרגיש שהיינו הקבוצה הטובה יותר היום. אני לוזר נוראי, אבל ההפסד הזה גם מסב לי גאווה. אם נמשיך לשחק ככה, נהיה בסדר גמור".

למפארד ניסה לנחם את טמי אברהם הצעיר, שהיה חתום על החמצת הפנדל המכריע. "הוא צריך להישאר עם הראש למעלה. החמצות הן חלק מהכדורגל, והן קורות גם לטובים ביותר. למעשה, זה יכול לעזור לו להפוך לשחקן ברמה עולמית. הוא רצה לבעוט את הפנדל הזה, הוא הראה אופי, ואני מעריך אותו על זה".

בנוסף, למפארד התרשם מאוד מכריסטיאן פוליסיץ', שערך הופעת בכורה מוצלחת בהרכב הבלוז. "אני מאוד מרוצה ממנו. אסור לשכוח שהוא רק בן 20. יש לו מסירות נהדרות, הוא חכם, הוא ממושמע, ואני משוכנע שיהיה טוב יותר ויותר ככל שיעבור הזמן".

עוד בוואלה!

כמו רוקי בלבואה: ליברפול מהללת את אדריאן אחרי "השבוע המטורף"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully