וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו רוקי בלבואה: ליברפול מהללת את אדריאן אחרי "השבוע המטורף"

עד לפני שבועיים התאמן השוער עם קבוצה מהליגה השישית בספרד, אבל הפציעה של אליסון הפכה אותו לגיבור הסופרקאפ האירופי: קלופ מוצא השוואה קולנועית, קראגר מציע לו בית בחינם, והוא עצמו עדיין לא מעכל את המהפך הפתאומי בקריירה. התגובות והציוצים

רויטרס

עונת הכדורגל בקושי החלה, וכבר במשחק הסופרקאפ האירופי שנערך אמש (רביעי) קיבלנו את אחד הסיפורים הגדולים שלה: אדריאן, שהצטרף לליברפול לפני עשרה ימים כברירת מחדל, הפך לגיבור הזכייה של המרסיסיידרס כשהדף את הפנדל העשירי של צ'לסי וקבע ניצחון 4:5 בדו קרב מהנקודה הלבנה אחרי 2:2 ב-120 דקות.

זו היתה סיומת הולמת ל"שבוע המטורף" שעבר על אדריאן, כפי שהוא עצמו הגדיר זאת בסיום המשחק: עד לפני שבועיים הוא התאמן עם פילאס, קבוצה מהליגה השישית בספרד, כדי לשמור על כושר והיה קרוב לחתימה בריאל ויאדוליד מתחתית הליגה הבכירה.

הקריאה מליברפול הגיעה באופן מפתיע למדי אחרי שהשוער השני סימון מיניולה נמכר לאנדרלכט, אבל הפכה לסיפור הצלחה: השוער הבכיר הבלתי מעורער אליסון נפצע במשחק הליגה נגד נוריץ', וכך הזדמנה לאדריאן בן ה-32 הזדמנות נדירה אותה ניצל עד תום. אקס ווסטהאם סיפק שלל עצירות מרשימות, ושמר את הטוב ביותר לסוף, כאמור, כשהדף את הפנדל המכריע של טמי אברהם הצעיר.

שוער ליברפול אדריאן חוגג עם הסופרקאפ האירופי. רויטרס
איזה סיפור. אדריאן עם הגביע/רויטרס

בן רגע הפך אדריאן לגיבור ליברפול, והתגובות היו בהתאם: יורגן קלופ רץ לעברו מיד עם סיום דו קרב הפנדלים, השחקנים הצטרפו אליו והניפו אותו על הכתפיים, ולבסוף הוא גם זכה להניף את הגביע לתשואות הקהל.

"יו אדריאן!!!", צעק קלופ בראיון סיום המשחק, רמז לקריאה המפורסמת של סילבסטר סטאלון ב"רוקי". "איזה סיפור, אדריאן. הוא כמו רוקי אחרי שהפסיד לאפולו קריד. המשחק הזה באמת היה כמו קרב אגרוף, זה הרג אותי מרוב מתח. אבל בסוף אדריאן שמר על קור רוח מדהים, וזה סיפור מטורף. כבר אחרי תשעה ימים איתנו, הוא קולני ואהוד בחדר ההלבשה. הכל מסתדר כל כך טוב עבורו. אני לא חושב שהוא זכה בהרבה תארים בקריירה, אז אני ממש מאושר בשבילו".

עוד בוואלה!

ליברפול זכתה בסופרקאפ האירופי אחרי 4:5 בדו קרב פנדלים מול צ'לסי

לכתבה המלאה

וזה המקור

אדריאן נראה נרגש מהמעמד הלא צפוי, והודה שהוא מתקשה לעכל את המהפך שעברה הקריירה שלו בעשרה ימים - משוער זניח שמתאמן עם קבוצה נידחת בספרד, לגיבור הזכייה של ליברפול בסופרקאפ האירופי, עם לפחות עוד כמה משחקים בין הקורות של אלופת אירופה בעקבות הפציעה של אליסון.

"ברוך הבא לליברפול אה? זה היה שבוע מטורף לגמרי", הודה השוער הספרדי. "אני מאושר מהתואר ושמח בשביל האוהדים, כי היה פה משחק מהנה מאוד היום".

המשחק עצמו סימל היטב את מצבו ההפכפך של אדריאן: בשלב מסוים, עוד לפני הדיפת הפנדל המכריע, הוא גרם לפנדל אחרי ספק הכשלה של טמי אברהם. ברגעים אלה כמעט הפך לגיבור הטרגי, אולם הכל הסתדר לטובתו בסופו של דבר.

"ניסיתי לעצור אותו, אבל החלוץ שלהם היה אינטליגנטי. אני חושב שהוא זה שיצר את המגע בינינו, אבל לא בטוח. גם אמרתי את זה לשופט, אבל זה לא חשוב עכשיו. אני שמח שזה לא הכריע שום דבר לרעתנו בסוף", אמר.

אדריאן, שהוכתר גם כאיש המשחק של רשת "סקיי" וסחט מחמאות רבות עוד לפני דו קרב הפנדלים, כבש גם את ליבם של אוהדי ליברפול. הגדיל לעשות שחקן העבר האגדי של המועדון ג'יימי קראגר, כיום פרשן, שצייץ בסיום שיהיה מוכן למכור לאדריאן את הבית שלו בחינם - זאת על רקע דיווחים באנגליה שהשוער עדיין לא מצא דירה בליברפול, ושקל את האפשרות לשכור את הנכס של קראגר.

"אדריאן יכול לקבל את הבית פאקינג בחינם", צייץ קראגר, וגם שאר הפרשנים היללו אותו.

שוער ליברפול אדריאן חוגג עם הסופרקאפ האירופי. רויטרס
שוער ליברפול אדריאן חוגג עם הסופרקאפ האירופי/רויטרס
אדריאן שוער ליברפול. רויטרס
אדריאן שוער ליברפול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully