וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.8: חאמס ובייל צפויים להישאר בריאל, מנדז'וקיץ' לבאיירן?

זידאן נאלץ להתפשר על רקע הקשיים לקראת סגירת החלון. הבווארים רוצים להשיב את האקס, מונאקו בעקבות בקאיוקו, נאפולי דחתה את אתלטיקו

מתוך יוטיוב

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים ברחובות איסטנבול

העברות

* הופנהיים הודיעה על רכישתו של קשר זלצבורג דיאדייה סמאסקו בן ה-23. על פי ההערכות, הכחולים רכשו אותו תמורת כ-14 מיליון יורו. כך או אחרת, הקשר ממאלי חתם בקבוצתו החדשה עד יוני 2024.

* מוזס סיימון הושאל מלבנטה לנאנט, לה תהיה גם אפשרות לרכוש אותו בתום העונה תמורת 5 מיליון יורו. הקיצוני בן ה-24, שיכול לשחק גם כחלוץ, רשם 29 הופעות בנבחרת ניגריה ושותף גם באליפות אפריקה בקיץ.

* אחרי זניולו, גם ג'נגיז אונדר האריך את החוזה שלו ברומא עד 2023. "הגעתי לרומא לפני שנתיים ומאז התאהבתי יותר ויותר בעיר הזו, במועדון ובאוהדים. זה רגע שמח מאוד בשבילי. אני רוצה להודות למועדון".

* ואהיד חלילודז'יץ', המאמן הסרבי בן ה-67 שעזב בשבוע שעבר את נאנט הצרפתית, מונה למאמנה החדש של נבחרת מרוקו במקום הרווה רנאר ואמר: "המטרה שלי היא להגיע לגביע העולמי, אני רוצה לקחת לשם נבחרת רביעית ברציפות". לפני כן עשה את זה עם חוף השנהב, אלג'יריה ויפן.

* זמאלק המצרית הודיעה על מינוי של אלכסנדר סטנוייביץ' למאמן. הסרבי אימן את מכבי חיפה בעבר, דבר שצויין ברוב הכותרות במצרים, אם כי כעובדה ולא כהקשר שלילי. באחד האתרים כן כתבו: "סטנוייביץ' אימן בסרביה ובסין ובמשך תקופה קצרה עמד על הקווים של מועדון ציוני".

* סטיבן אנזונזי הודיע באינסטגרם על הצטרפותו לגלאטסראיי. הקשר הצרפתי בן ה-30, אלוף העולם בקיץ שעבר, לא מצא את מקומו ברומא ועבר לאלופה הטורקית כמושאל.

* סביליה נפרדה מהקשר האחורי רוקה מסה (30) שהושאל לעונה אחת ללגאנס.

* אוסאסונה, העולה החדשה ללה ליגה, חיזקה את ההגנה שלה עם החתמת הבלם ראול נבאס (31) שחתם לעונה אחת כמושאל מריאל סוסיאדד. אוסאסונה שילמה 250 אלף יורו ותהיה לה אופציה לרכוש את כרטיסו תמורת חצי מיליון נוספים.

* לאנס, המועמדת הבכירה לעלות מהליגה השנייה בצרפת, החתימה את הבלם הוותיק זקריה דיאלו (33) ששיחק בשנה וחצי האחרונות במונטריאול אימפקט מליגת ה-MLS.

* עאדל טעראבט, קשר נבחרת מרוקו בן ה-30, האריך את חוזהו בבנפיקה עד 2022.

שמועות

* על פי "מארקה", פריס סן ז'רמן תהיה מעוניינת בוויניסיוס ולוקה מודריץ' בעסקה עתידית על ניימאר, אולם ריאל מדריד לא תסכים להיפרד מהברזילאי הצעיר שלה.

* ב"אס" טוענים שעל רקע הקשיים שלה בסיום חלון ההעברות עם פול פוגבה, דוני ואן דה בייק וכריסטיאן אריקסן, ריאל מדריד צפויה להשאיר בסופו של דבר את גארת' בייל וחאמס רודריגס.

* מונאקו ביקשה לשאול מצ'לסי את שחקנה לשעבר, טיימואה בקאיוקו, שמעוניין לשוב לקבוצה הקודמת.

* באיטליה טוענים שנאפולי דחתה הצעה של 55 מיליון יורו על אלאן מצד אתלטיקו מדריד.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שבאיירן מינכן עדיין לא ירדה מהאפשרות לנסות ולהשיב לשורותיה את מריו מנדז'וקיץ'.

* עסקת העברתו של רודריגו מוולנסיה לאתלטיקו מדריד טרם הושלמה, כשהדבר תלוי גם בהסכמתה של מילאן לרכוש מאתלטיקו את אנחל קוראה הארגנטינאי. ולנסיה בכל מקרה סימנה את פלוריאן תובאן, כוכבה של מארסיי, כחיזוק אפשרי למקרה שהעסקה הסיבובית אכן תושלם.

* בניגוד לפרסומים באיטליה, ברשיה הוציאה הודעת הכחשה בנוגע לצירופו של מריו באלוטלי וטענה כי "מדובר במידע בלתי ראוי שפוגע בפעילות המועדון בחלון ההעברות". על פי "גאזטה דלו ספורט", החלוץ וסוכנו מינו ראיולה נפגשו שוב עם ראשי פלמנגו במונטה קרלו, כשהברזילאים ככל הנראה העלו את ההצעה למענק חתימה של 10 מיליון יורו ושכר שנתי של 3.6 מיליון.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 14.8: בורחה איגלסיאס חתם בבטיס, וויסאם בן ידר במונאקו

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול דניאל סטארידג'. רויטרס
איחוד מפתיע עם מרטין שקרטל באטאלנטה? דניאל סטארידג'/רויטרס

* האם דניאל סטארידג' ישחק בליגת האלופות גם אחרי סיום דרכו בליברפול? אחרי הדיווחים על אפשרות שיעבור לדי.סי יונייטד האמריקאית, באיטליה טוענים כי אטאלנטה עשויה להחתים את החלוץ האנגלי שנמצא ללא קבוצה כרגע.

* המגן הברזילאי דאלברט, ששיחק באינטר רק 12 פעמים מאז הגעתו מניס ב-2017, עשוי לעבור לפיורנטינה תמורת כריסטיאנו ביראגי או לחזור לקדנציה נוספת בניס.

* ניס, שנמצאת בתהליך של העברת בעלות לידי סר ג'ים רטקליף, האיש העשיר ביותר בבריטניה, רוצה גם את קספר דולברג הדני מאייאקס ועוד קודם לכן צפויה לשבור את שיא ההעברות של המועדון עם 10 מיליון יורו עבור אלכסי קלוד מוריס, קשרה בן ה-21 של לוריין.

* האם פריס סן ז'רמן תיאלץ למכור עוד כישרון צעיר? שחקן ההגנה סטנלי אנסוקי (20) החליף סוכן ומעוניין לעבור לבונדסליגה, אחרי שהמעבר לניוקאסל לא יצא לפועל. שאלקה הביעה עניין, סכום הרכישה עשוי להגיע ל-11 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully